DISKUZE K ČLÁNKU "Nový motor překonává výkonnostní cíle, Red Bull bude bojovat o titul," hlásá Renault

Nová pohonná jednotka Renaultu i přes potíže se spolehlivostí v předsezónních testech překonala výkonnostní cíle automobilky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nový motor překonává výkonnostní cíle, Red Bull bude bojovat o titul," hlásá Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 14.03.2017 07:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2017 12:58
Renault udelal tak vybornou jednotku, ze Sainz… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    89.176.59.XXX
    Nevím, nevím. Jestli Rendl přidal čtyři desetiny, tak je to tak polovina toho co jim loni chybělo na Medvědy. To by musel v Merglu stávkovat, aby je v oblasti motoru aspoň stáhli. Naopak se mi jeví, že Férka Sodovkářům utekli o parník a nerad bych se mýlil. Otázka jak to bude v sezóně? Ale na začátku to bude Férka vs Mergl o vítězství a Redbull vs Williams o další umístění. A až po nich to bude teprve vyrovnané.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    U RB testy nevypadaly nijak dobře, ale to v jejich případě téměř nikdy, kor myslím v roce 2014, a přesto i tam skončili druzí. Já jim obecně věřím, oni prostě umějí, a když Renault takhle mluví, myslím že by se každej měl mít z RB na pozoru 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    podla testov, by som to videl takto:
    1. Mercedes
    2. Ferrari
    3. Williams
    Neznama je RB. V testoch nic moc, problemy s motorom, otazne su zadne zavesy. A hlavne tu ich "polo-aerodynamiku" mi hlava nebere. Bud zaspali dobu, alebo mi nieco unika, alebo len neukazali vsetko. Pre mna su velka neznama.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.252.XXX
      Williams je bez šance

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • fifo

        fifo

        213.94.78.XXX
        a kto ich prekona ? FI, Renault, ci nebodaj McLaren ? To asi tazko. (Samozrejme asi najskor za RB, ale ten som zamerne nepocital kedze je to pre mna neznama).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001890

          uzivatel001890

          213.226.252.XXX
          No přišlo mi divné od Redbullu nevědět co čekat a místo něj tam dopsat (Zoufalej :) Williams. Přitom co od nich čekat jiného než boj s Hassem, Force Indií a ToroRossem.
          Dočasně sice i Renaultem a McLarenem, ale ti mířeji před ně.
          Po té co pustili Botase přeci jasně ukázali, kam patřeji, už to dávno neni co bývalo a myslet si že jen jen motor a jinak se může skrblit byť brytsky moude? ... No vlastně to stačí, ale tak na sem tam nějaký ty brambory ... :)) Tak proč držet Botase v Baníčku, když může do Spartičky :))))) (to už fakt vtipkuju, ale sedí to, není liž?)
          Fakt ale je, že mě už napadlo, jestli tak hluboko může klesnout i McLaren, ale zatím si myslím, že asi ne, že má bohaté majitel, kteří ztráty když bude hodně zle odepíší a dosypou libovolně velké peníze

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Renault udelal tak vybornou jednotku, ze Sainz připouští, že dostat se v Austrálii do Q3 bude velmi těžké.
    V testech RB také moc nepresvedcil a druhé místo z lonska tezko uhaji.
    Za sebe vidim dost vepredu Ferrari, dle meho zatim pokud blafuji vsichni stejne, nejvetsi adept na titul.
    U RB vidim boj ale o 3. misto. Jak to tak vypada, Willici se z lonska poucili a postavili mnohem lepsi auto.
    Uvidime, jak to nakonec dopadne v Australii.
    McL zatim velke zklamani. Jaky maji skutecne vykon tezko rici, kdyz na nej vlastne kvuli spolehlivosti ani nejezdili.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      No nechtěl, ale musím se taky vyjádřit. Osobně si myslím něco jiného než, ale o tom to je. Já si myslím, že M dobře ví co v motoru má a bude opět dominovat. Možná ne tolik jako do teď, ale titul bych viděl jasně zde, pokud se o něj hloupě nepřipraví samy. No a RBR bych viděl skutečně na 2 místě. Možná o něj budou bojovat s F a W, ale to spíš ne. Možná jenom W bude jeden z mála, který to pustil na limit v testech a po 5 závodech nebudou stíhat vývoj a osobně si bohužel myslím, že i u F to bude stejné. Dělaj bubáky, ale skutečnou výkonnost možná společně s W ukázali jediní. Tedy kromě McL a H. Ty budou rádi, že S má starý motor od F a po pár závodech nebude stíhat. Jinak by letos skončili 10tí. S čím se dá souhlasit je skutečná kvalita motoru R. Na ty silácké řeči se moc neukázali. No tak uvidíme.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        testy jsou testy a závod je závod, jenže pochybuju, že si každý z týmů nevyzkoušel maximum co jejich auto dokáže, jenom my jsme ty časy nemohli vidět. Praxe je totiž taková, že si tým vybere jiný bod na okruhu než cílovou rovinku a tam si dá svoje vlastní měření. Všichni se shodují, že ferrari udělalo ohromný pokrok, takže bych je nezatracoval. Loni byli v testech silní a pokud se na závody podíváš nezaujatě, tak v prvních 3 měli jednoznačně na vítězství, ale pohnojili si to svejma chybama.
        Nejsem tak naivní, abych odepsal mercedes, ale myslím si, že letos to bude alespoň ze začátku hodně těsné mezi mercedesem a ferrari, red bull se tam určitě taky dostane, ale nemyslím, že v prvních 3 závodech. Hlavně doufám, že rozdíl mezi prvním a druhým týmem bude v řádu desetiny a ne sekund jako to bylo doteď...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Je prave otazka, co privezou skutecne na zavody. zatim v testech to jejich aero mohlo byt jen vyvojove a skutecne zavodni taji.
          S Ferrari souhlas, myslim ze i oni mohli jet v testech rychleji a i to rikali, ze na to tolik netlacili. Ferrari udelalo dle meho nejvetsi pokrok a s Mercedesem budou bojovat o titul. RB zatim neznama, ale Renault je bude dle meho limitovat letos vice nez loni. Vykon bude potreba vice nez loni a nikdo jiny zatim nerika, ze se motor nijak etra povedl mimo Renaultu. Verim, ze Ferrari bude v Australii nejlepsi. Jak budou dale vyvijet se uvidi.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        213.226.252.XXX
        Podle mě Mercedes skutečně blufoval nejvíc, případně určitě nejezdil zdaleka na krev a dvojnásob Hamilton - ten patrně nechal jezdit Botase úmyslně neukazoval nic co nemusel
        Ferrari a Redbull také však nejezdili naplno!
        Ferrari by podle klasické Alonsovy poučky mělo samořzejmě shořet jak papír - to je jasné. Ale přeci jen vidím malé jiskřičky naděje!:
        - Auto mají opravdu agresivní a podle mě je to nejinovativnější vůz v poli!
        - Marchionne se poučil diky bohu za to a doufám, že mu to vydrží a nebude už zvyšovat výkonnost týmu tím, že byde vyhazovat lidi nebo jim vyhrožovat - a to od ředitele přes jezdce do posledního technika a nechá řízení co nejvíc na Arrivabenem, ktreý je docela dobrej... A následně tedy udrží krok s Medvědama a býkama i ve vývoji (možná nyní jsou vpředu ale tyhle týmy to dokáží strašně rychle otočit
        KOMICNÉ JE ŽE VČELE JE ZVĚŘINEC MEDVĚDI BÝCI A KONÍCI :))))))))))))))))))
        .... No a Redbull to je také velká inovační a vývojová síla ...
        Tj favorit je Hamilton, ale je to otevřené. Bude záležet na spotřebě paliva a na tom, jak dokáží tohle dořešit a jestli Ferrari má na to držet krom v sezóně

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          77.104.216.XXX
          Je to zajímavé a docela se těším, i když jediné čím si jsem jist je, že můj favorit mezi piloty si opět může vzít dovolenou. Na titul to určitě nebude ani letos. Hrozně rád bych se spletl a věřil tomu, že H zopakuje pokroky jako v devadesátkcáh, kdy takřka závod ze závodu dokázali srovnat W s motory R. Teď jsou k tomu všechny možnosti, nejsou žetony a tak doufám, že třeba aspoň od půlky sezony na čele uvidíme opět i McL. pro mě SNAD

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            upřímně řečeno, honda vypadá, že je v zadeli, protože všichni výrobci udělali značný krok vpřed a honda honila loňskej mercedes a myslela si, že to bude stačit. Pokud by měli něco v rukávu, těžko by připustili ty výtrysky emocí po nepovedené premiéře.
            A letošní testy bych úplně nepodceňoval co do výsledku. Jak se takhle hodně měnily pravidla, tak si týmy potřebují nutně ověřit, že jim sedí jejich simulace a výpočty a pokud auto budou testovat na půl plynu, tak se o něm nic nedozvědí. Použijí jiný bod na trati (jak sem psal výše) a my ty časy vidět nebudeme, ale ti co jsou na okruhu vidí, jak se to které auto chová při jaké rychlost a pokud tito experti řeknou, že ferrari se jim jeví nejsilněji, tak na tom bude hodně pravdy, stejně jako když řeknou, že šasi mcl stojí za starou belu, tak je jasné, proč z mcl prýskají emoce...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pikaso

              Pikaso

              62.240.164.XXX
              Tak ještě jednou a naposledy zareaguji. Nechci nikoho přesvědčovat o nějaké pravdě, ale dovolím si polemizovat s tím co píšeš a je psáno výše. Osobně si myslím, že hodnocení prováděli ti stejní co loni a loni říkali vlastně to samé a testy vypadali taky vlastně stejně (no a já si prostě myslím něco jiného). Ano na začátku loňské sezony vypadalo F silné, ale nedokázalo nic a pak už šlo jenom od 10 k 5ti. Osobně doufám, že letos to bude lepší, i když je nemám rád a nikdy jsem neměl a to ani v době kdy tam jezdil FA. Navíc historicky jim většinou řád, morálku a tedy i úspěch dokázala dát vždy jenom přítomnost neitalských odborníků a hlavně "neital" v čele. Pro nás nezaujaté fandy bude lepší, když se jim to konečně podaří a bude větší vzrůšo.
              Jediné co opravdu nechápu jsou kecy ohledně šasi MCL32, a to jak ty pozitivní tak ty negativní. Rozhodně nechápu jak může někdo hodnotit něco co ani nemohlo kvůli "PhJ" ukázat svou sílu. Pro mě osobně tak špatné být nemůže, protože ho stavěl jako šéf inženýr PP a všichni víme čí je to "žák" a na první pohled to jde na autě vidět (tedy pro mě laika). Takže jak již jsem psal. Chci, aby F potvrdilo co ukázalo a chci, aby aspoň chvilku vydržel i W. RBR se snad zapojí a doufám, že H konečně dokáže své historické kvality a aspoň od půlky sezony uvidím i McL a tedy i FA na špici startovního pole. Prostě doufám. To nic nemění na mém názoru, že letos bude MS opět ze stáje M a ani na tom, že M prostě testovalo něco jiného než rychlost (jak již jsem také psal u jiného článku). No a nic to nemění taky na tom, že F bylo při stavbě letošního auta nejodvážnější (je i líbivé). Jestli to bude krok k úspěchu se brzo ukáže.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                já se ti nesnažím vyvracet tvůj názor a chápu, že ofiko pořadí při testech má nulovou vypovídací hodnotu. Je tu ale jinej aspekt a to chování vozů na trati na limitu. Myslet si, že mercedes netestoval rychlost je naivní, jenom zkrátka nedali to kolo na cílovou čáru, takže mi ten čas nemůžeme znát, ikdyž si myslím, že ostatní týmy jsou schopny tu konkurenci změřit, proto celkem věřím tomu, že když lidi, kteří se na okruhu pohybují a rozumí problematice, se vyjádří k tomu tak, že ferrari je velice silné v zatáčkách, tak tomu tak nejspíš i bude a zajetej čas je irelevantní. Stejně tak pokud prohlásí, že chování mcl je totálně na houby, tak jim věřím víc než bulíkovi a jeho řečem o hybridu, protože ten hybrid mají všichni.
                Já si pamatuju, jak ferrari přešlo (snad v roce 2012) na pull rod na přední nápravě, v testech jezdili jeden nejrychlejší čas za druhým, ale tihle lidé co to sledují, se vyjádřili, že ferrari je nestabilní a že si nemyslí, že jsou tam co se tváří dle časů v testech a přišel první závod a ferrari bylo v pytli...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama