DISKUZE K ČLÁNKU McLaren konečně potvrzuje navázání technické spolupráce s BP Castrolem

McLaren dnes potvrdil to, o čem jsme vás informovali loni v říjnu - výměnu technologického partnera pro oblast paliv a maziv. ExxonMobil, kterého přetáhl Red Bull, nahrazuje společnost Castrol patřící do impéria BP.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren konečně potvrzuje navázání technické spolupráce s BP Castrolem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 10.02.2017 21:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2017 14:26
Ano - Renault i McLaren budou spolupracovat s… »
» Petr (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2017 15:20
Paliva a maziva budou určitě odlišné - obě PJ se… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 10.02.2017 14:01
Tady v tom nemám docela jasno. Jedná se ohledně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tady v tom nemám docela jasno. Jedná se ohledně F1 o stejnou spolupráci jako nedávno zveřejněnou Renault/BP nebo v případě Renaultu je tam něco více? Není to divné spolupracovat s dvěma výrobci motorů? Nebojej se o exlusivitu a tajemství svých motorů? A to že RB a TR budou spolupracovat s ExxonMobil a Renault vyvíjet s BP - není to nevýhoda? Měl jsem vzato že vývoj samotné jednotky spolu s palivem a mazivem teď v F1 je velmi spjat, a tyhle čachry mi zase přijde že to tak důležité není.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ano - Renault i McLaren budou spolupracovat s Castrolem (BP), resp. od něj odebírat paliva a maziva. A ano, je to zvláštní, ale Red Bull jakožto zákazník Renaultu si jde svou cestou - přetáhl McLarenu Mobil1 (ExxonMobil). Renault ale řekl, že kvůli tomu žádný dodatečný vývoj neplánují a že Red Bullu budou dodávat naprosto stejné motory. Výhoda to pro Castrol je - více zákazníků, nevýhodou je, že teď nějakou dobu v F1 nepůsobili, a mají tak méně zkušeností než Mobil1. Vývoj pohonné jednotky je stále úzce spjat s palivem a mazivem, na tomto poli probíhá bouřlivý vývoj, který pomáhá dosahovat vyšších výkonů.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Děkuji.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        193.87.54.XXX
        Som zvedavý, či Renaultu budú dodávať iné palivá a mazivá ako McLarenu, predsa len sú to rozdielne pohonné jednotky a ako si už napísal, vývoj pohonnej jednotky je úzko spätý s palivom a mazivom - veď každý motor má iné požiadavky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Paliva a maziva budou určitě odlišné - obě PJ se liší konstrukcí, řešením chlazení či použitými materiály.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hepyno

            hepyno

            62.197.243.XXX
            Potom sa musím pridať k Situsovi a krútiť hlavou nad tým, že sa na to v tejto špecializovanej dobe dali...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama