DISKUZE K ČLÁNKU Zakažme Mercedesu další vývoj pohonné jednotky, komentuje současnou situaci Tost
Ačkoliv se FIA snaží přitvrzovat pravidla pro možný vývoj pohonné jednotky, tak pořád vládne obava, že Mercedes bude dominovat i čtvrtým rokem od zavedení hybridních šestiválců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zakažme Mercedesu další vývoj pohonné jednotky, komentuje současnou situaci Tost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Limbi
19:48 09.02.2017 147.228.209.XXXFIA chtěla postavit šampionát na kvalitě pohonné jednotky, tak to tady mají. Tu hloupost co tu pan Tost prohlásil ani nebudu komentovat a odkážu na příspěvky níže. Doufejme, že se půjde cestou Rosse, který chce F1 zjednodušit a mělo by se začít od věcí jako jsou pohonná jednotka, DRS a celková pravidla a omezení pro využité součástek. Vrátil bych testovací dny v průběhu roku, protože ty daly týmům alespoň šanci něco udělat v rozložení sil. Dále snížit aerodynamickou přilnavost a zvýšit mechanickou, auta zkrátka stavět tak, aby je jezdec nemohl dotlačit na limit, natož aby na limitu auta dokázal kroužit bez námahy celý závod. -
airwar1939
16:04 09.02.2017 176.74.128.XXXNechápu, proč se lidé z tímto myšlením tlačí do sportu, kam svým "soucitem" zjevně nepatří. Kdyby se věnoval sociální činnosti, byl by zjevně ve svém živlu. -
dannak
15:13 09.02.2017 172.20.150.XXXTakovej vykrik do tmy. Vsichni maji vzdycky plnou pusu reci, jak Mercedes odvedl skvelou praci a pak tenhle strejda prijde s prohlasenim, ze je potreba je za tu skvelou praci potrestat.
Mrazeni snad nikdy nevedlo k nicemu dobrymu, jen zakonzervuje stav a uplneho vyrovnani (motoru) se stejne nikdy nedosahne. Zvlastni, ze nikdo z konkurencnich tymu neprichazi s napady na zmrazeni aerodynamickeho vyvoje RBlakum.To by se panum od RB nejspis taky moc nelibilo, ale mrazit motor medvedum (tzn. umele poskozovat i zakaznicke tymy, ktere s nimi jezdi), to jo. Timhle prohlasenim u me TR pekne klesli :/ -
uzivatel002005
15:03 09.02.2017 92.107.79.XXXKdyž někdo chce zakázat vývoj motoru jen Mercedesu, já bych zakázal jen Red bullu vývoj šasi protože ho mají nejlepší!! -
-
Situs
14:39 09.02.2017 85.70.164.XXXChápu že situace není vůbec dobrá, ale toto je špatná cesta. Aero také nikdo nikomu nezmrazuje a nečeká se až se někdo docvakne. Je třeba makat, neházet nikomu klacky pod nohy a poučit se do budoucna. O tomhle (že někdo může dominovat) se před zavedením těchto PU mluvilo, ale neudělalo se nic. O tom že to bude drahé se mluvilo a neudělalo se nic. Vše řešit po té je už pozdě, sakra pozdě-
uzivatel001639
15:05 09.02.2017 89.111.73.XXXSouhlas ohledne vyvoje motoru, Tost vypada, ze Renaultu moc neveri. Problem ze se nekdo nechyta, je problem neumetelu a ne Mercedesu.
Jestli na to TR nema tak muze prestoupit do jine souteze, takova F2, F3 je urcite volna. Nemeli by take omezit naklady ve fotbale? Vzdyt treba takova Sparta nema finance na to hrat o titul s Realem Ono by stacilo platit vsem stejne za ucast a ne za body. Vzdyt divadlo delaji skoro vsichni stejne. Ten slaby co nema prachy skonci na konci a dostane zase malo, to je zacarovany kruh. Jakakoli omezeni jsou napr. Jen doufam, ze takova Honda, Ferrari budou proti omezeni Mercedesu. To by se musel Soichiro v hrobe obracet-
jumpman
08:57 11.02.2017 178.255.168.XXXono to není jen tak, že by mercedes byl o tolik lepší, ale FIA přechod na nové pohonné jednotky tak docela neukočírovala. Teď vyplouvají na povrch věci, které svědčí o tom, že mercedes na svojí jednotce pracoval dobře o 3 roky déle než konkurence a dokázal FIA dotlačit do specifikací pohonné jednotky tak, aby přesně odpovídala jejich projektu. Tím je ale rovnou dané to, že ostatní výrobci horko těžko ztrátu dohání, když jim byl v podstatě hned na začátku zakázán vývoj. -
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek