DISKUZE K ČLÁNKU Zakažme Mercedesu další vývoj pohonné jednotky, komentuje současnou situaci Tost

Ačkoliv se FIA snaží přitvrzovat pravidla pro možný vývoj pohonné jednotky, tak pořád vládne obava, že Mercedes bude dominovat i čtvrtým rokem od zavedení hybridních šestiválců.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zakažme Mercedesu další vývoj pohonné jednotky, komentuje současnou situaci Tost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 12.02.2017 08:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002005 (Hlasovali 5 lidé) 09.02.2017 15:03
Když někdo chce zakázat vývoj motoru jen… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 09.02.2017 14:39
Chápu že situace není vůbec dobrá, ale toto je… »
» dannak (Hlasovali 2 lidé) 09.02.2017 15:13
Takovej vykrik do tmy. Vsichni maji vzdycky plnou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Lepšie by bolo založiť F1 béčko pre takýchto bláznov.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    FIA chtěla postavit šampionát na kvalitě pohonné jednotky, tak to tady mají. Tu hloupost co tu pan Tost prohlásil ani nebudu komentovat a odkážu na příspěvky níže. Doufejme, že se půjde cestou Rosse, který chce F1 zjednodušit a mělo by se začít od věcí jako jsou pohonná jednotka, DRS a celková pravidla a omezení pro využité součástek. Vrátil bych testovací dny v průběhu roku, protože ty daly týmům alespoň šanci něco udělat v rozložení sil. Dále snížit aerodynamickou přilnavost a zvýšit mechanickou, auta zkrátka stavět tak, aby je jezdec nemohl dotlačit na limit, natož aby na limitu auta dokázal kroužit bez námahy celý závod.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Nechápu, proč se lidé z tímto myšlením tlačí do sportu, kam svým "soucitem" zjevně nepatří. Kdyby se věnoval sociální činnosti, byl by zjevně ve svém živlu. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    172.20.150.XXX
    Takovej vykrik do tmy. Vsichni maji vzdycky plnou pusu reci, jak Mercedes odvedl skvelou praci a pak tenhle strejda prijde s prohlasenim, ze je potreba je za tu skvelou praci potrestat.
    Mrazeni snad nikdy nevedlo k nicemu dobrymu, jen zakonzervuje stav a uplneho vyrovnani (motoru) se stejne nikdy nedosahne. Zvlastni, ze nikdo z konkurencnich tymu neprichazi s napady na zmrazeni aerodynamickeho vyvoje RBlakum.To by se panum od RB nejspis taky moc nelibilo, ale mrazit motor medvedum (tzn. umele poskozovat i zakaznicke tymy, ktere s nimi jezdi), to jo. Timhle prohlasenim u me TR pekne klesli :/

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002005

    uzivatel002005

    92.107.79.XXX
    Když někdo chce zakázat vývoj motoru jen Mercedesu, já bych zakázal jen Red bullu vývoj šasi protože ho mají nejlepší!!

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Chápu že situace není vůbec dobrá, ale toto je špatná cesta. Aero také nikdo nikomu nezmrazuje a nečeká se až se někdo docvakne. Je třeba makat, neházet nikomu klacky pod nohy a poučit se do budoucna. O tomhle (že někdo může dominovat) se před zavedením těchto PU mluvilo, ale neudělalo se nic. O tom že to bude drahé se mluvilo a neudělalo se nic. Vše řešit po té je už pozdě, sakra pozdě 17

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Souhlas ohledne vyvoje motoru, Tost vypada, ze Renaultu moc neveri. Problem ze se nekdo nechyta, je problem neumetelu a ne Mercedesu.
      Jestli na to TR nema tak muze prestoupit do jine souteze, takova F2, F3 je urcite volna. Nemeli by take omezit naklady ve fotbale? Vzdyt treba takova Sparta nema finance na to hrat o titul s Realem 18 Ono by stacilo platit vsem stejne za ucast a ne za body. Vzdyt divadlo delaji skoro vsichni stejne. Ten slaby co nema prachy skonci na konci a dostane zase malo, to je zacarovany kruh. Jakakoli omezeni jsou napr. Jen doufam, ze takova Honda, Ferrari budou proti omezeni Mercedesu. To by se musel Soichiro v hrobe obracet 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        ono to není jen tak, že by mercedes byl o tolik lepší, ale FIA přechod na nové pohonné jednotky tak docela neukočírovala. Teď vyplouvají na povrch věci, které svědčí o tom, že mercedes na svojí jednotce pracoval dobře o 3 roky déle než konkurence a dokázal FIA dotlačit do specifikací pohonné jednotky tak, aby přesně odpovídala jejich projektu. Tím je ale rovnou dané to, že ostatní výrobci horko těžko ztrátu dohání, když jim byl v podstatě hned na začátku zakázán vývoj.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          zeto

          89.102.78.XXX
          Sorry, ale větší blbost jsem dlouho nečetl. Pokud já vím, tak do těchto motorů tlačil FIA především Renault, který hrozil odchodem, pokud zůstanou staré motory.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ale renault chtěl 4 válce a další věci jinak, možná bys měl sledovat zprávy poněkud pečlivěji...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama