DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone zná jediný způsob, jak ukončit nadvládu Mercedesu. Chce ho prosadit co nejdřív
Přechod zpět na jednodušší motory je podle Bernieho Ecclestonea jediný způsob, jak ukončit dominanci Mercedesu ve Formuli 1. Rád by také zjednodušil pravidla a změnil formát závodního víkendu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone zná jediný způsob, jak ukončit nadvládu Mercedesu. Chce ho prosadit co nejdřív
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Milan B.
13:34 09.01.2017 88.80.244.XXXBernie dosť hlúpo provokuje. Výsledok by bol F1 bez automobiliek a bez veľkých sponzorov, ktorí nebudú ochotní dávať peniaze, ktoré môže ktokoľvek uchmatnúť zbeužitím medzier v príliš jednoduchých pravidlách. Mercedes bude dominovať v inej kategórii. -
huhukoktejl
11:43 06.01.2017 37.48.49.XXXJestli opravdu dojde na takovou kravinu jako je rozdeleni zavodu na dva, tak pravdepodobne pulku toho neuvidim, protoze zasekat si sobotu i nedeli u tv -> tzn. neda se nikam jet. Uz takhle moje remca, ze co dva tydny jsem v nedeli od 13:30 dp 16:00 nepouzitelny-
tom11
12:50 06.01.2017 77.48.94.XXXhlavně abys byl použitelný večer
já to pochopil tak, že by se ty závody jely v jeden den. dokážeš si představit, že by se na okruh trmácel člověk na závod dvakrát za jeden víkend? už teď je potíž dostat fanoušky na tribuny a ještě to takhle "rozmělnit", tak to by asi byla úplná katastrofa.-
huhukoktejl
13:39 06.01.2017 37.48.49.XXXPotiz je dostat "za ty prachy" fanousky na tribuny. Kdyz to zlevni na polovinu, bude plno.
-
-
-
Vandal
08:10 06.01.2017 213.220.227.XXXUz zase ten argument s pozornosti Maji problem vydrzet u jedne dlouhe velke ceny, ale vydrzet celej fotbalovej zapas problem neni? Rostouci popularita WEC je taky zpusobena tim, ze maji divaci kratsi pozornost?
Pritom si odpovedel sam - "...než nudná velká cena." Problem neni to, ze VC trva dve hodiny, ale to, kdyz je to nudne procesi, u ktereho tyden dopredu znas vysledek.-
-
huhukoktejl
11:47 06.01.2017 37.48.49.XXXPresne. Temer sekunda je velky rozdil ve F1. To je jakoby porad hrala Barcelona se Spartou, ze 20 zapasu mozna 1 vyhra Sparty a 2 remizy. Koho to bude po 58. bavit? -
airwar1939
12:58 06.01.2017 176.74.128.XXXJaká sekundová dominance? RB a Ferrari ztrácejí v závodě několik desetin, a pokud je pravdivý odhad výkonnů jednotlivých motorů, tak jak RB tak i Ferrari zjevně ztrácejí i pokud jde o šasi.
A to že motor není samospasitelný, dokazují i výkony FI a Williamsu, A mimo to, pokud člověk sleduje Formuli 1 déle než posledních 14 dní, tak ví že v současné době jsou nejmenší vykonnostní rozdíli mezi TOP týmem, středem pole a chvostem co kdy byly. Jinak řečeno, tak vyrovnané startovní pole tu ještě nikdy nebylo.
Já pamatuji kralování Ferrari v roce 2002 a 2004, tehdy druhému dávali víc než sekundu, a poslední týmy měli problém se vlézt do požadovaných 107% času vítěze kvalifikace. Podobně dominantní byl Williams či McLaren v osumdesátých a devadesátých letech, o nevyrovnanosti startovního pole v letech sedmdesátých raději ani nepíši.-
rock
15:15 06.01.2017 37.188.141.XXXv r. 2002 dávalo rychlejší Ferrari zbytku pole v kvaldě průměrně 0.204 s, v jedné sekundě bylo 4.7 auta a jediný, kdo měl reálně problém se sedmi procenty, byl Yoong. Webber na stejným autě býval o 1-2% lepší. Zkusím to jinak, bavíme se o celkové (ne)vyrovnanosti a ne o jednom konkrétním tragédovi: přitvrdím limit na polovinu, na 103.5%: do takového limitu se vešlo průměrně 17.4 pilotů.
2004 porazilo Ferrari zbytek světa v kvaldách v průměru o 0,184 s, v jedné sekundě bývalo 6.6 aut. Druhá polovina startovního pole ztrácela hodně, ve 103.5% bývalo 14.3 závodníků.
2016 porazil Mercedes zbytek světa o 0,564 (!) s. V sekundě bývalo 4.7 aut a ve 103.5% 17.0 závodníků.
Suma sumárum: 2004 byla -relativně- vyrovnaná špička, poslední třetina startovního pole těžce nestíhala. 2002 byla špička o něco užší, ale startovní pole jako takové vyrovnanější. 2016 byl Mercedes proti svým konkurentům ve srovnání s Ferrari '02 a '04 úplně z jinýho světa, ale zbytek startovního pole byl mnohem vyrovnanější než ve kterýmkoliv z těch dvou ročníků.
Závodní rychlost nemá smysl porovnávat, kvůli nutnosti šetřit PJ a převodovku je to všechno jinak. -
Mike17
18:33 06.01.2017 93.99.87.XXXNo Rock ti to vysvětlil celkem dost jasně.
Pouze doplním, že nenajdeš žádnou dobu, kdy nějaký tým NEvyhrál za 3 roky pouze 8x a to ještě vinou poruchy nebo kolize jejich pilotů. Najdou se jednotlivé sezony, kdy měl někdo PODOBNOU dominanci, ale nenajdou se ani 2 podobné za sebou. Natož tak 3.
Jinými slovy: rok se to vydržet dá, 2 roky je to už nuda, 3 roky je už na trávení víkendu jinak. -
-
-
-
-
tom11
10:11 06.01.2017 77.48.94.XXXa ta pauza by pak vypadala asi takto:
- komerční blok
- rozhovor s vybraným pilotem o tom, jak viděl první závod ( vystartovali jsme, jeli a dojeli ) a jak předpokládá, že bude probíhat ten druhý ( vystartujeme, pojedeme a dojedeme )
- komerční blok
- vyhlášení divácké ankety o nej pilota závodu, předání ceny za asistence spousty komerčních partnerů
- komerční blok
- expert ve studiu rozebere v elektronické tužce jediný předjížděcí manévr závodu a s reportérem vysloví přání, aby druhý závod byl atraktivnější
- komerční blok
- přehlídka dlouhodobé soutěže v jednotlivých kategoriích ( start, předjetí, obrana, výměna pneu, volná kategorie )
- komerční blok
... a teď už pojďme na start druhého závodu -
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek