DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone zná jediný způsob, jak ukončit nadvládu Mercedesu. Chce ho prosadit co nejdřív

Přechod zpět na jednodušší motory je podle Bernieho Ecclestonea jediný způsob, jak ukončit dominanci Mercedesu ve Formuli 1. Rád by také zjednodušil pravidla a změnil formát závodního víkendu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone zná jediný způsob, jak ukončit nadvládu Mercedesu. Chce ho prosadit co nejdřív

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 09.01.2017 13:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Vandal (Hlasovali 5 lidé) 06.01.2017 08:10
Uz zase ten argument s pozornosti 20 Maji… »
» Situs (Hlasovali 4 lidé) 06.01.2017 09:01
Přesně, zkracování ničemu nepomůže. F1 by měla… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 06.01.2017 10:11
a ta pauza by pak vypadala asi takto: - komerční… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Bernie dosť hlúpo provokuje. Výsledok by bol F1 bez automobiliek a bez veľkých sponzorov, ktorí nebudú ochotní dávať peniaze, ktoré môže ktokoľvek uchmatnúť zbeužitím medzier v príliš jednoduchých pravidlách. Mercedes bude dominovať v inej kategórii.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jestli se v dalších letech ukáže výhoda motoru Mercedes stále neprolomitelná, pak asi zbavení hybridů bude jedinou šancí. To už ale dost možná bude opět bez Mercedesu, který tudíž vyhrál co mohl a nejspíše si na pár desetiletí splnil cíl
    07

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Myslím že pěkná sezona byla 2005 kde byli všichni téměř vyrovnané a bodoval každý jezdec.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.49.XXX
    Jestli opravdu dojde na takovou kravinu jako je rozdeleni zavodu na dva, tak pravdepodobne pulku toho neuvidim, protoze zasekat si sobotu i nedeli u tv -> tzn. neda se nikam jet. Uz takhle moje remca, ze co dva tydny jsem v nedeli od 13:30 dp 16:00 nepouzitelny 12 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      hlavně abys byl použitelný večer 18
      já to pochopil tak, že by se ty závody jely v jeden den. dokážeš si představit, že by se na okruh trmácel člověk na závod dvakrát za jeden víkend? už teď je potíž dostat fanoušky na tribuny a ještě to takhle "rozmělnit", tak to by asi byla úplná katastrofa.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Beast1186

    Beast1186

    37.48.50.XXX
    Dva krátký závody je blbost, to je jasný. Ale zrušení hybridů a návrat k pořádnej motorům, s tím jednoznačně souhlasím!!! Buďto atmosféra ( to by bylo nejlepší) a nebo tedy turbo, ale bez dalších podpor a rekuperace!

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vandal

    Vandal

    213.220.227.XXX
    Uz zase ten argument s pozornosti 20 Maji problem vydrzet u jedne dlouhe velke ceny, ale vydrzet celej fotbalovej zapas problem neni? Rostouci popularita WEC je taky zpusobena tim, ze maji divaci kratsi pozornost?
    Pritom si odpovedel sam - "...než nudná velká cena." Problem neni to, ze VC trva dve hodiny, ale to, kdyz je to nudne procesi, u ktereho tyden dopredu znas vysledek.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Přesně, zkracování ničemu nepomůže. F1 by měla především ustoupit od toho aby jezdec musel vše šetřit, opravdu to nepomáhá závodění. No a téměř sekundová dominance týmu už 3 roky je prostě problém 17

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        37.48.49.XXX
        Presne. Temer sekunda je velky rozdil ve F1. To je jakoby porad hrala Barcelona se Spartou, ze 20 zapasu mozna 1 vyhra Sparty a 2 remizy. Koho to bude po 58. bavit?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Jaká sekundová dominance? RB a Ferrari ztrácejí v závodě několik desetin, a pokud je pravdivý odhad výkonnů jednotlivých motorů, tak jak RB tak i Ferrari zjevně ztrácejí i pokud jde o šasi.

        A to že motor není samospasitelný, dokazují i výkony FI a Williamsu, A mimo to, pokud člověk sleduje Formuli 1 déle než posledních 14 dní, tak ví že v současné době jsou nejmenší vykonnostní rozdíli mezi TOP týmem, středem pole a chvostem co kdy byly. Jinak řečeno, tak vyrovnané startovní pole tu ještě nikdy nebylo.

        Já pamatuji kralování Ferrari v roce 2002 a 2004, tehdy druhému dávali víc než sekundu, a poslední týmy měli problém se vlézt do požadovaných 107% času vítěze kvalifikace. Podobně dominantní byl Williams či McLaren v osumdesátých a devadesátých letech, o nevyrovnanosti startovního pole v letech sedmdesátých raději ani nepíši.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.141.XXX
          v r. 2002 dávalo rychlejší Ferrari zbytku pole v kvaldě průměrně 0.204 s, v jedné sekundě bylo 4.7 auta a jediný, kdo měl reálně problém se sedmi procenty, byl Yoong. Webber na stejným autě býval o 1-2% lepší. Zkusím to jinak, bavíme se o celkové (ne)vyrovnanosti a ne o jednom konkrétním tragédovi: přitvrdím limit na polovinu, na 103.5%: do takového limitu se vešlo průměrně 17.4 pilotů.

          2004 porazilo Ferrari zbytek světa v kvaldách v průměru o 0,184 s, v jedné sekundě bývalo 6.6 aut. Druhá polovina startovního pole ztrácela hodně, ve 103.5% bývalo 14.3 závodníků.

          2016 porazil Mercedes zbytek světa o 0,564 (!) s. V sekundě bývalo 4.7 aut a ve 103.5% 17.0 závodníků.

          Suma sumárum: 2004 byla -relativně- vyrovnaná špička, poslední třetina startovního pole těžce nestíhala. 2002 byla špička o něco užší, ale startovní pole jako takové vyrovnanější. 2016 byl Mercedes proti svým konkurentům ve srovnání s Ferrari '02 a '04 úplně z jinýho světa, ale zbytek startovního pole byl mnohem vyrovnanější než ve kterýmkoliv z těch dvou ročníků.

          Závodní rychlost nemá smysl porovnávat, kvůli nutnosti šetřit PJ a převodovku je to všechno jinak.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No Rock ti to vysvětlil celkem dost jasně.
          Pouze doplním, že nenajdeš žádnou dobu, kdy nějaký tým NEvyhrál za 3 roky pouze 8x a to ještě vinou poruchy nebo kolize jejich pilotů. Najdou se jednotlivé sezony, kdy měl někdo PODOBNOU dominanci, ale nenajdou se ani 2 podobné za sebou. Natož tak 3. 03
          Jinými slovy: rok se to vydržet dá, 2 roky je to už nuda, 3 roky je už na trávení víkendu jinak.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Vandal

            Vandal

            213.220.227.XXX
            Pokud kazdou velkou cenu usedam k televizi s tim, ze s 90% jistotou vyhraje Mercedes, tak me uplne nenadchne to, ze Sauber a Manor jsou k nim bliz nez byli backmarkeri v devadesatych letech... 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      Ve fotbalu jdou dva poločasy a mezi nimi pauza. Asi by to taky tak chtěl, aby tam mohli narvat reklamy.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        a ta pauza by pak vypadala asi takto:
        - komerční blok
        - rozhovor s vybraným pilotem o tom, jak viděl první závod ( vystartovali jsme, jeli a dojeli ) a jak předpokládá, že bude probíhat ten druhý ( vystartujeme, pojedeme a dojedeme )
        - komerční blok
        - vyhlášení divácké ankety o nej pilota závodu, předání ceny za asistence spousty komerčních partnerů
        - komerční blok
        - expert ve studiu rozebere v elektronické tužce jediný předjížděcí manévr závodu a s reportérem vysloví přání, aby druhý závod byl atraktivnější
        - komerční blok
        - přehlídka dlouhodobé soutěže v jednotlivých kategoriích ( start, předjetí, obrana, výměna pneu, volná kategorie )
        - komerční blok
        ... a teď už pojďme na start druhého závodu 03

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      193.179.208.XXX
      Tak on i fotbalovy zapas ma 15minutovou prestavku a mnoho kratsich prestavek je behem zapasu desitky. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama