DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone chce zásadně změnit podobu Grand Prix. Prý ji tak přiblíží prakticky všem

O zvýšení atraktivity závodů se mluví už hodně dlouhou dobu a mnozí z vás si určitě vzpomenou na několik variant, které byly zmíněny jen v náznaku nebo naopak myšleny zcela vážně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone chce zásadně změnit podobu Grand Prix. Prý ji tak přiblíží prakticky všem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.11.2016 17:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasoval 1 člověk) 21.11.2016 18:15
Vypíchnu jednu věc. Patnáctiminutové segmenty. To… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Mne by sa to páčilo, pokiaľ by neboli ďaľšie zastávky v boxoch. Teraz sa poradie po prvej zastávke tak domotá, že ho musím zisťovať z táranin komentátorov, alebo vyčítať z tabuliek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Bernie, Bernie... Amíci se neuměji soustředit, a proto měly závody IndySeries loni průměrnou délku bez minuty rovný dvě hodiny a největší návštěvnost byla na tom nejdelším. Závod v NASCAR je okolo tří hodin, stejně tak průměrná doba zápasu v MBL nebo v NFL, NHL a NBA asi 2.5 h...
    A jestli si myslí, že jsou diváci nějak zvlášť nadšení, když jim třetinu v hokeji několikrát zastaví reklamní pauza, tak překvapení - nejsou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    "Američtí diváci se neumějí soustředit." - Ano, také vlivem levného konzumu v televizi se vlastně vychovává divák a tlačí se to horem pádem z USA i do Evropy (a vlastně asi do celého světa). Stačí se podívat například na denní skladbu programu RTL. Rozum mi nebere, co všechno lidi chtějí sledovat. Když tam skončí vysílání F1, raději okamžitě přepínám nebo vypínám, protože bych to psychicky neunesl. Levná rychlá "zábava" a bulvár, asi na míru "amerického" diváka. Ať už Bernie přestane do tohoto sportu kafrat, protože rád bych, aby v F1 vítězili ti nejrychlejší a nejchytřejší (ideálně kombinace obojího). Ne nějaké umělé loterie s přehazováním pořadí a různé jiné nesmysly. Nechci, aby F1 směřovala do vod pouhé pouťové zábavy, stále je to (doufám) motorSPORT, tak v tom chci také toho sportovního ducha.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.247.XXX
    Pokud by to bylo v 1 den tak určitě nadšenej nejsem. Dobrý je to třeba u GP2 kde 1 závod v sobotu je třeba kolem tý 3-4 hodiny odpoledne po kvalifikaci F1 a dopoledne 2.závod.
    Ale u F1 sem spíš proti, když se víc jak 60 let jezdí 1 závod.

    Spíš bych zkusil vymakat v jakých časech se mají cca závody jet, samozřejmě všude je jiný ale beru pro Evropu.
    Mě třeba vyhovuje dopoledne nebo večer, kdy to prostě nezabere "celý odpoledne". Hlavně v létě, kdy je pěkný počasí.

    Nebo délku závodu aby měl cca 1h 15 minut a max. 1 hodinu a půl - viz Monza. U některých závodů je pak utrpení čumět dlouho a hlavně když se nic neděje, viz Singapur.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    89.176.140.XXX
    Vypíchnu jednu věc. Patnáctiminutové segmenty. To už pro aktuální generaci(ce), dle mého názoru, již zrovna neplatí. Jsou(jsme) zvyklí se dívat(poslouchat) na celý pořad(album) za měsíční poplatek. Bez reklam.

    Ano, neplatí to všeobecně, ale tento poměr se pořád bude (podle mě) zvyšovat. Já se dívám na internetu na co chci, ne na to, co chce člověk vymýšlející tv program.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Kvalifikaci ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama