DISKUZE K ČLÁNKU "Příště do tebe narazím, dráha nepatří jen tobě!" varuje naštvaný Alonso Vettela

Fernando Alonso nešetřil kritikou svého soupeře z Ferrari poté, co jej vytlačil z dráhy. Sebastian Vettel si podle něj místo neustálých nářků musí uvědomit, že dráha patří všem. Varuje jej, že pokud se jej podobným způsobem pokusí vyhnat z dráhy i příště, tak do něj narazí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Příště do tebe narazím, dráha nepatří jen tobě!" varuje naštvaný Alonso Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 16.11.2016 16:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 9 lidí) 14.11.2016 09:28
Tady mu vzkazy nepiš, nechci to tu podceňovat ale… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 14.11.2016 09:24
Samozřejmě pane Alonso. Dráha nepatří panu… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2016 09:31
Nepodceňuj. Každý pilot musí vědět, že není nad… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000879

    uzivatel000879

    188.175.28.XXX
    Nebyl tu náhodou před týdnem článek o tom, jak se Alonso díví Vetelovi, proč je tak frustrovaný, že on je v pohodě...a ejhle, mistr Allbonzo se rozčiluje. Prostě se nezmění nikdy.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    194.228.20.XXX
    vettel letos ukazuje, jakej to je trapák, sere mě to protože budu muset začít zase fandit nandovi, protože se se vším tím co k ferrari posledních let patří popral daleko líp a přesto, že má sklony házet ho.na na auto a sebe vychvalovat, tak to vettelovo kňourání na trati je pro mě neskousnutelný, chápu režie si ho vybírá, ale on snad mektá nad každym koho musí předjet, uplně vidim jak je rozmazlenej, tohle bych bral od verstappena, ale ne od 4násobného mistra světa.... a to měl loni takový nástup a držel jsem mu palce

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Osobně nesouhlasím s tím co je v článku napsáno. Škoda, že nemůžeme být přímo u toho jak říká. Přepisy, překlady a spousta šumů často udělá z původní myšlenky něco úplně jiného. Každý si něco přidá každý ubere a pak vznikají takové nesmyslné články. Nevím jak to opravdu bylo řečeno, ale i přesto, že jsem fanda FA musím říci, že tak jak je to tady je to přes čáru. Z mého pohledu to však nic nemění na tom, že to bylo na penalizaci a je jedno jestli to SV udělal schválně nebo to prostě kvůli podmínkám jenom nezvládnul. Prostě jasná penalta. Co mě však zaráží je naprosté ignorování faktů z vaší strany. Kdyby byl v uvedené situaci místo FA právě FM, tak v neděli do cíle nedojel ani SV ani FM. Prostě nechápu jak můžete srovnávat tyto dva incidenty. Jak již jsem psal podle mě ani jedno nebylo chybou FA a v případě FM je zcela jasně vidět, že tam prostě nenechal pro FA ani milimetr místa. To jsem jedinej kdo vidí, že FA v neděli nechal SV spoustu místa a jako závodník očekával to samé od něj na vnějšku zatáčky ???? V konfliktu s FM šlo přeci o přesně stejnou situaci. FA nechal FM na vnějšku místa na tři formule, ale byl to právě FM, který nesmyslně najel do FA a proto pak vyjel mimo trať, protože FA neměl jinou možnost jak auto udržet na silnici. Ano FM najížděl zatáčku stejně jako každé kolo, ale v tomto kole tam prostě byl soupeř, který závodil a nic FM neopravňovalo k tomu, aby to do FA napálil. To jste slepý ? Nebo to nechcete vidět ?? Zatáčku před tím FA předjel FM. V nájedzu do té bourací pak byl o třetinu auta před ním. Neměl tedy právo volby stopy právě FA. Asi bychom měli hodnotit vše stejným metrem. To, že se zastávám FA není slepé fandofství, to prostě to, že pokud se v souboji sejdou FA, KR, DR, JB, NH i LH tak je z toho vždy pěkné závodění. Často ostré, ale férové. Pokud se v nějaké takové situaci objeví NR, SV nebo právě FM je z toho vždy problém. To taky nevidíte ???? Kolikrát právě ti dva mě nejvíce ležící v krku SV a NR vytlačili soupeře z trati a prošlo jim to ??? Když oba pojedou první pojedou první, protože jsou rychlý. Pokud však mají bojovat o místo v poli je z toho zpravidla problém. Koukněte zpět na co chcete a pak uvidíme. Vlastně ne. Každý prostě vidí co chce, i když přes jasné argumenty je vidět něco jiného. Tak zdar a sílu v diskusi.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Asi to bude o tom, že každý vidí co chce vidět. V Austinu vyhnal z tratě Massu úplně stejně, jako jeho vyhnal Vettel. A pokud si to pustíš, pak v čase 6-7s je jasně vidět, že jsou vedle sebe naprosto stejně, kolo na kolo. Přesto ho vyvezl mimo trať takovým způsobem, že byl sám celým vozem mimo. Zaletj Vettelův manévr, který zůstal aspoň sám na trati.
      A není to ojedinělý příklad:
      https://www.youtube.com/watch?v=92F3dWRod4c
      https://www.youtube.com/watch?v=nelCmyii6IY
      https://www.youtube.com/watch?v=CPnQC3eEYqg

      Až přestane dělat prasárničky sám, měl by se pouštět do ostatních. 03

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Nějak stále nerozumím tomu co píšeš. To, že v tebou uvedeném čase FA vyváží FM z tratě, je zcela jasné a o tom jsem se nikdy nehádal. To, ale přece není vůbec objektivní hodnocení. Ta situace začíná o hodně dříve a to na co se odvoláváš je pouze následek. Co měl asi tak FA dělat ???? Měl zastavit, vystoupit, zamést panu FM silnici a říci mu prosím ???? To si opravdu děláš srandu. FA prostě FM vyváží z dráhy až poté co ho FM nesmyslně a jasně na penaltu atakuje. FA mu nechal 4/5 prázdné dráhy. Jel zcela na vnitřku a více uhnout nemohl. FM povozil ven až po tom co to do něj FM napálil. Celá situace prostě není 6-7 sekunda co píšeš ty. Ta začala o dvě zatáčky dříve. FM dobře věděl, že je v souboji s FA, a že ten na něj útočí. O zatáčku dříve ho dokonce FA předjíždí a v nájezdu do inkriminované zatáčky je prostě o 1/3 auta dříve. Toť vše a více se opravdu nemám o čem bavit. Pokud to nevidíš tak nevidíš. No a už bych jenom dodal, že pokud FM nevěděl, že je v souboji, pak je jenom dobře, že jeho kariéra v F1 končí. Takový pilot tam prostě nepatří. PS: nevím co si chtě říci dalšími odkazy, ale podle mého názoru jsi tím jenom potvrdil moje slova. FA s žalostě pomalým autem tvrdě, ale férově odolává SV. Vždy mu tam nechal dost místa a to vyjetí ven na trávu nebylo tím, že by tam SV neměl místo. Navíc v té době měl SV auto, že si mohl dovolit takové souboje úplně vypustit. Stačilo například v té Parabolice jet za FA a pak na rovince předjet zcela bez problému. Tak zdar.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Škoda, že sis to video nepustil celé. Ono je tam opakování z různých pohledů, třeba i z Massova vozu. Z něj je naprosto zřejmé, že v době nárazu nebyl Alonso žádnou čtvrtinou vozu před Massou, ale dotklo se přední kolo předního. A proč se dotklo? Protože v době kontaktu nejel Alonso tam kam měl (tam, kam vůz před ním, tedy po ideální stopě), ale skoro rovně. V době nárazu Alonso nechal Massovi místo, stejně jako Massa Alonsovi. Massa jen jistě očekával, že Alonso pojede po trati a ne někam daleko za trať. Abych tě parafrázoval, pokud se Alonso nedokáže trefit na trať, měl by to už zabalit. To, že byl předtím kousek před ním je jako důvod k čemu? To se pak může vytláčet? Pořád byl Massa víc jak významnou částí vozu vedle něj a Alonsovou povinností bylo, nechat mu místo na trati. V pravidlech je to jasně napsáno a že nedostal flastr je jen ukázka konzistence trestů v letošní sezoně.
          Video z Monzy je ten samý příklad. Nejdřív vyveze v rychlosti přes 300km Vettela do trávy na místě, kde v podstatě nejsou únikové zóny a když mu to příští rok Vettel stejným způsobem na stejném místě vrátí, může se vzteky zbláznit a najednou mluví o pokusu ho zabít.
          To, že fňuká hned po tom, co mu udělá někdo to samé, jen dokazuje, že si s Vettelem můžou podat ruce a směle si popovídat o tom, kdo prožívá větší frustraci ze svého přestupu. Jsou si podobní jak v jezdeckých kvalitách, v prasárnách i v "brečení" do radia nebo po závodě.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            62.240.164.XXX
            Původně jsem nechtěl, ale musím. Záznam sem viděl několikrát. Několikrát ze všech dostupných pohledů. V době nárazu jsou opravdu kolo na kolo, ale to jenom dokazuje, že nejsi schopný přijmout argument. Stále se motáš jenom v tom co se ti hodí. Tak další argument. FA v době nárazu jede zcela na vntiřku. Kola má rovně, protože ještě není v samotné zatáčce. Pokud by v době nárazu zatáčel vlevo, zkrátil by si trať a ty by jsi tu opět vykřikoval jak si FA zkrátil trať, protože by prostě nejel po silnici. Dlužno podotknout, že by to byla zase pravda, trať by zkrátil, ale v této situaci by to byla pořád chyba FM, kterej to do něj prostě napálil. Jestli nevidíš to obrovské místo vlevo od incidentu tak jsi asi slepý. Všechno co se děje má zpravidla nějaký důvodu. K této situaci jsem ho již psal mockrát a nebudu se zbytečně opakovat, pouze ti odpovím na tvou otázku. Samozřejmě, že to neznamená, že může kdokoliv kohokoliv vytláčet, to opět nesmyslně píšeš jenom ty. Ale pokud jsi někdy řídil auto, tedy spíše motokáru, možná by jsi věděl, že kdyby FA v té dané situaci neudělal to co udělal, tak nejspíš oba skončili v závodě úplně nebo minimálně na konci hodnocení, protože poškození jejich aut by bylo daleko větší. Kdyby totiž zkusil uhnout ven z tratě, FM by ho svým stylem jízdy stejně trefil. V tomto případě by však FA roztočil do smyku a ten by na 90 procent v kolotoči trefil i FM. Teď tedy dotaz ve tvém duchu. Stále se motáš v tom tvém 6-7 s a vůbec nereflektuješ celou situaci. Proto se tě tedy zeptám. Co měl podle tebe FA v čase 6-7 s udělat ???? JÉÉÉÉÉ Já vím, otočit kouzelným prstenem, posunout pana FM před sebe a popřát mu krásný závod bez závodění a ještě to, aby všichni před ním zastavili a pustili ho před sebe. No, ale tohle vlastně patří jinam, takže tímto končím, pokud by jsi chtěl rozebíral jsem to i přímo u aktuálního článku. Pokud by jsi chtěl přidat nějaký skutečný argument tak se těším, jinak se měj fajn.
            No a k vlastnímu brečení nebo tak nějak to popisuješ. Ten kdo jenom krouží, brečet nemá proč. Ten kdo závodí k tomu má spoustu důvodů. Podle mě to není brečení, pouze říká svůj názor a my si můžeme k tomu říci ten svůj. Navíc pochybuju, že bude někdo řešit "brekot" PW nebo KM, kteří jezdí v zadu, nemají žádný titul a jsou vlastně "nezajímavý". To, že tu probíráte stále jenom slavná jména je váš problém. Několikrát jsem upozorňoval na momenty ze závodů, které, ale nikdo neřešil. Asi to bude opravdu tím, že vidíte jenom to co chcete. Viz třeba příspěvek níže od situace. Chvilku píše smolná situace a pak něco o chybě v podání FA. Podle mě je správně to s tou smůlou, protože v té situaci nemohl dělat nic jiného. Bylo to v hloučku aut a prostě do té kaluže najet musel. Ba naopak asi nejspíš jeho umění zajistilo, že se bou nevzal minimálně dvě další auta, ale to už jsme úplně jinde, ale vlastně pořád stejně. Tak zdarec

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Mám pocit, že jsi to nesledoval DOST pozorně. Aby nedošlo k omylu. Podle tvých argumentů, že vlevo bylo dost místa: Jsi si vědom, že Alonso byl ten vlevo a Massa ten vpravo? Nebo to byl překlep? Teď k incidentu: Ke kontaktu došlo, když už byly oba vozy ZA APEXEM (to je snad argument ne?)!!! Záběr z Massova vozu jasně dokazuje, že se přední kola dotkly až ve chvíli, kdy byly za apexem zatáčky!!! Takže ne, Alonso nepotřeboval mít žádný prsten, ani nikoho pouštět. Neměl mít kola rovně, ale natočené doleva, kam vedla trať, kam jel vůz před ním, kam měl logicky namířeno i Massa a kde měl dooost místa. Měl jet po trati a nechat v pravo místo na šířku jednoho vozu, jak říkají pravidla. Nemusel si nic zkracovat. Netuším, jestli jel rovně, protože už by to v té rychlosti nemohl víc stočit doleva, nebo prostě Massu vyhnat chtěl. Úmysl mu přisuzovat nechci. Pokud nebyl, měl tam vjet pomaleji, aby zvládl zatáčky vyjet na trati. Zatímco Massa mu ve vnitřku zatáčky místo nechal (evidentně nejel po obrubníku), tak on Massu vyhnal z tratě naprosto evidentně a nekompromisně. Ono se to stává. Měl sice dostat flastr, ale není jediný, komu byl letos odpuštěn. Ale mohl by si ty kecy na Vettela v neděli nechat od cesty, když má sám máslo na hlavě.
              Nějak jsem nepochopil to s tím kroužením a závoděním? Krouží Alonso a Vettel závodí, nebo naopak??? Já žil v domnění, že závodí oba. Pokud jsem si letos všímal, víc předjíždění předvedl spíš Vettel.
              Pokud jde o brečení slavných jmen, tyto jména jsi zmínil ty. Ne já. Můžeme rozebírat brečení dalších, ale řekl bych, že brečí všichni. Já z Alonsa jediného brečícího rozhodně nedělám. 03

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    31.30.87.XXX
    Velká móda F1 - fňukání, ať to je Vettel, Alonso nebo jinej... Kačírky, svodidla a míň řešit limity tratě a další zhovadilosti a nebude ani fňukání... Už si připadám jako u krasobruslení...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Samozřejmě pane Alonso. Dráha nepatří panu Vettelovi, ale vám. Jako jste to předvedl panu Massovi v Austinu. Stejně tak máte výhradní právo na neustálé nářky. To by si pan Vettel měl také uvědomit. 12

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Velká škoda toho roztočení v nejhorší okamžik. Souhlasím že rychlost nevypadala bůh ví jaká, ale po tom roztočení to byl najednou slušnej fofr a to že se dostal opět na body ukazuje že mohl udělat dobrej výsledek. Vážně by mě zajímalo kde by skončil kdyby nepřišel ten smolnej okamžik.
    Co se týče Vettela, včera to bylo prostě normální a netrestal se nikdo, nehrotil bych to, více by se měl zlobit spíše na tu chybu. Jako každej bod dobrej a dobře že vybojoval alespoň ten jeden po té chybě, ale byla to promrhaná příležitost. U Jensona nevím vůbec co se děje, tohle nemůže být motivací ale nějakej problém s autem.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Button si na auto během závodu hodně stěžoval. Evidentně tam nějaký problém byl. Jen nevím, jestli Mclaren vůbec v nějakém závodě měl obě auta v pořádku. Zřejmě testují během závodu, co všechno jde. 05

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      85.207.74.XXX
      Já být Alonsem, tak se zlobím raději na Seba než na Sebe ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Alonso má jistě v tomto případě pravdu. Ale když si vzpomenu, jak ještě nekompromisněji vytlačil Massu z tratě v Austinu, tak to nyní zní hodně pokrytecky.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama