DISKUZE K ČLÁNKU "Příště do tebe narazím, dráha nepatří jen tobě!" varuje naštvaný Alonso Vettela
Fernando Alonso nešetřil kritikou svého soupeře z Ferrari poté, co jej vytlačil z dráhy. Sebastian Vettel si podle něj místo neustálých nářků musí uvědomit, že dráha patří všem. Varuje jej, že pokud se jej podobným způsobem pokusí vyhnat z dráhy i příště, tak do něj narazí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Příště do tebe narazím, dráha nepatří jen tobě!" varuje naštvaný Alonso Vettela
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000879
19:47 15.11.2016 188.175.28.XXXNebyl tu náhodou před týdnem článek o tom, jak se Alonso díví Vetelovi, proč je tak frustrovaný, že on je v pohodě...a ejhle, mistr Allbonzo se rozčiluje. Prostě se nezmění nikdy. -
kakaa
13:49 15.11.2016 194.228.20.XXXvettel letos ukazuje, jakej to je trapák, sere mě to protože budu muset začít zase fandit nandovi, protože se se vším tím co k ferrari posledních let patří popral daleko líp a přesto, že má sklony házet ho.na na auto a sebe vychvalovat, tak to vettelovo kňourání na trati je pro mě neskousnutelný, chápu režie si ho vybírá, ale on snad mektá nad každym koho musí předjet, uplně vidim jak je rozmazlenej, tohle bych bral od verstappena, ale ne od 4násobného mistra světa.... a to měl loni takový nástup a držel jsem mu palce -
Pikaso
11:58 15.11.2016 62.240.164.XXXOsobně nesouhlasím s tím co je v článku napsáno. Škoda, že nemůžeme být přímo u toho jak říká. Přepisy, překlady a spousta šumů často udělá z původní myšlenky něco úplně jiného. Každý si něco přidá každý ubere a pak vznikají takové nesmyslné články. Nevím jak to opravdu bylo řečeno, ale i přesto, že jsem fanda FA musím říci, že tak jak je to tady je to přes čáru. Z mého pohledu to však nic nemění na tom, že to bylo na penalizaci a je jedno jestli to SV udělal schválně nebo to prostě kvůli podmínkám jenom nezvládnul. Prostě jasná penalta. Co mě však zaráží je naprosté ignorování faktů z vaší strany. Kdyby byl v uvedené situaci místo FA právě FM, tak v neděli do cíle nedojel ani SV ani FM. Prostě nechápu jak můžete srovnávat tyto dva incidenty. Jak již jsem psal podle mě ani jedno nebylo chybou FA a v případě FM je zcela jasně vidět, že tam prostě nenechal pro FA ani milimetr místa. To jsem jedinej kdo vidí, že FA v neděli nechal SV spoustu místa a jako závodník očekával to samé od něj na vnějšku zatáčky ???? V konfliktu s FM šlo přeci o přesně stejnou situaci. FA nechal FM na vnějšku místa na tři formule, ale byl to právě FM, který nesmyslně najel do FA a proto pak vyjel mimo trať, protože FA neměl jinou možnost jak auto udržet na silnici. Ano FM najížděl zatáčku stejně jako každé kolo, ale v tomto kole tam prostě byl soupeř, který závodil a nic FM neopravňovalo k tomu, aby to do FA napálil. To jste slepý ? Nebo to nechcete vidět ?? Zatáčku před tím FA předjel FM. V nájedzu do té bourací pak byl o třetinu auta před ním. Neměl tedy právo volby stopy právě FA. Asi bychom měli hodnotit vše stejným metrem. To, že se zastávám FA není slepé fandofství, to prostě to, že pokud se v souboji sejdou FA, KR, DR, JB, NH i LH tak je z toho vždy pěkné závodění. Často ostré, ale férové. Pokud se v nějaké takové situaci objeví NR, SV nebo právě FM je z toho vždy problém. To taky nevidíte ???? Kolikrát právě ti dva mě nejvíce ležící v krku SV a NR vytlačili soupeře z trati a prošlo jim to ??? Když oba pojedou první pojedou první, protože jsou rychlý. Pokud však mají bojovat o místo v poli je z toho zpravidla problém. Koukněte zpět na co chcete a pak uvidíme. Vlastně ne. Každý prostě vidí co chce, i když přes jasné argumenty je vidět něco jiného. Tak zdar a sílu v diskusi.-
Mike17
13:43 15.11.2016 93.99.87.XXXAsi to bude o tom, že každý vidí co chce vidět. V Austinu vyhnal z tratě Massu úplně stejně, jako jeho vyhnal Vettel. A pokud si to pustíš, pak v čase 6-7s je jasně vidět, že jsou vedle sebe naprosto stejně, kolo na kolo. Přesto ho vyvezl mimo trať takovým způsobem, že byl sám celým vozem mimo. Zaletj Vettelův manévr, který zůstal aspoň sám na trati.
A není to ojedinělý příklad:
https://www.youtube.com/watch?v=92F3dWRod4c
https://www.youtube.com/watch?v=nelCmyii6IY
https://www.youtube.com/watch?v=CPnQC3eEYqg
Až přestane dělat prasárničky sám, měl by se pouštět do ostatních.-
Pikaso
19:27 15.11.2016 62.240.164.XXXNějak stále nerozumím tomu co píšeš. To, že v tebou uvedeném čase FA vyváží FM z tratě, je zcela jasné a o tom jsem se nikdy nehádal. To, ale přece není vůbec objektivní hodnocení. Ta situace začíná o hodně dříve a to na co se odvoláváš je pouze následek. Co měl asi tak FA dělat ???? Měl zastavit, vystoupit, zamést panu FM silnici a říci mu prosím ???? To si opravdu děláš srandu. FA prostě FM vyváží z dráhy až poté co ho FM nesmyslně a jasně na penaltu atakuje. FA mu nechal 4/5 prázdné dráhy. Jel zcela na vnitřku a více uhnout nemohl. FM povozil ven až po tom co to do něj FM napálil. Celá situace prostě není 6-7 sekunda co píšeš ty. Ta začala o dvě zatáčky dříve. FM dobře věděl, že je v souboji s FA, a že ten na něj útočí. O zatáčku dříve ho dokonce FA předjíždí a v nájezdu do inkriminované zatáčky je prostě o 1/3 auta dříve. Toť vše a více se opravdu nemám o čem bavit. Pokud to nevidíš tak nevidíš. No a už bych jenom dodal, že pokud FM nevěděl, že je v souboji, pak je jenom dobře, že jeho kariéra v F1 končí. Takový pilot tam prostě nepatří. PS: nevím co si chtě říci dalšími odkazy, ale podle mého názoru jsi tím jenom potvrdil moje slova. FA s žalostě pomalým autem tvrdě, ale férově odolává SV. Vždy mu tam nechal dost místa a to vyjetí ven na trávu nebylo tím, že by tam SV neměl místo. Navíc v té době měl SV auto, že si mohl dovolit takové souboje úplně vypustit. Stačilo například v té Parabolice jet za FA a pak na rovince předjet zcela bez problému. Tak zdar.-
Mike17
09:07 16.11.2016 93.99.87.XXXŠkoda, že sis to video nepustil celé. Ono je tam opakování z různých pohledů, třeba i z Massova vozu. Z něj je naprosto zřejmé, že v době nárazu nebyl Alonso žádnou čtvrtinou vozu před Massou, ale dotklo se přední kolo předního. A proč se dotklo? Protože v době kontaktu nejel Alonso tam kam měl (tam, kam vůz před ním, tedy po ideální stopě), ale skoro rovně. V době nárazu Alonso nechal Massovi místo, stejně jako Massa Alonsovi. Massa jen jistě očekával, že Alonso pojede po trati a ne někam daleko za trať. Abych tě parafrázoval, pokud se Alonso nedokáže trefit na trať, měl by to už zabalit. To, že byl předtím kousek před ním je jako důvod k čemu? To se pak může vytláčet? Pořád byl Massa víc jak významnou částí vozu vedle něj a Alonsovou povinností bylo, nechat mu místo na trati. V pravidlech je to jasně napsáno a že nedostal flastr je jen ukázka konzistence trestů v letošní sezoně.
Video z Monzy je ten samý příklad. Nejdřív vyveze v rychlosti přes 300km Vettela do trávy na místě, kde v podstatě nejsou únikové zóny a když mu to příští rok Vettel stejným způsobem na stejném místě vrátí, může se vzteky zbláznit a najednou mluví o pokusu ho zabít.
To, že fňuká hned po tom, co mu udělá někdo to samé, jen dokazuje, že si s Vettelem můžou podat ruce a směle si popovídat o tom, kdo prožívá větší frustraci ze svého přestupu. Jsou si podobní jak v jezdeckých kvalitách, v prasárnách i v "brečení" do radia nebo po závodě.-
Pikaso
13:16 16.11.2016 62.240.164.XXXPůvodně jsem nechtěl, ale musím. Záznam sem viděl několikrát. Několikrát ze všech dostupných pohledů. V době nárazu jsou opravdu kolo na kolo, ale to jenom dokazuje, že nejsi schopný přijmout argument. Stále se motáš jenom v tom co se ti hodí. Tak další argument. FA v době nárazu jede zcela na vntiřku. Kola má rovně, protože ještě není v samotné zatáčce. Pokud by v době nárazu zatáčel vlevo, zkrátil by si trať a ty by jsi tu opět vykřikoval jak si FA zkrátil trať, protože by prostě nejel po silnici. Dlužno podotknout, že by to byla zase pravda, trať by zkrátil, ale v této situaci by to byla pořád chyba FM, kterej to do něj prostě napálil. Jestli nevidíš to obrovské místo vlevo od incidentu tak jsi asi slepý. Všechno co se děje má zpravidla nějaký důvodu. K této situaci jsem ho již psal mockrát a nebudu se zbytečně opakovat, pouze ti odpovím na tvou otázku. Samozřejmě, že to neznamená, že může kdokoliv kohokoliv vytláčet, to opět nesmyslně píšeš jenom ty. Ale pokud jsi někdy řídil auto, tedy spíše motokáru, možná by jsi věděl, že kdyby FA v té dané situaci neudělal to co udělal, tak nejspíš oba skončili v závodě úplně nebo minimálně na konci hodnocení, protože poškození jejich aut by bylo daleko větší. Kdyby totiž zkusil uhnout ven z tratě, FM by ho svým stylem jízdy stejně trefil. V tomto případě by však FA roztočil do smyku a ten by na 90 procent v kolotoči trefil i FM. Teď tedy dotaz ve tvém duchu. Stále se motáš v tom tvém 6-7 s a vůbec nereflektuješ celou situaci. Proto se tě tedy zeptám. Co měl podle tebe FA v čase 6-7 s udělat ???? JÉÉÉÉÉ Já vím, otočit kouzelným prstenem, posunout pana FM před sebe a popřát mu krásný závod bez závodění a ještě to, aby všichni před ním zastavili a pustili ho před sebe. No, ale tohle vlastně patří jinam, takže tímto končím, pokud by jsi chtěl rozebíral jsem to i přímo u aktuálního článku. Pokud by jsi chtěl přidat nějaký skutečný argument tak se těším, jinak se měj fajn.
No a k vlastnímu brečení nebo tak nějak to popisuješ. Ten kdo jenom krouží, brečet nemá proč. Ten kdo závodí k tomu má spoustu důvodů. Podle mě to není brečení, pouze říká svůj názor a my si můžeme k tomu říci ten svůj. Navíc pochybuju, že bude někdo řešit "brekot" PW nebo KM, kteří jezdí v zadu, nemají žádný titul a jsou vlastně "nezajímavý". To, že tu probíráte stále jenom slavná jména je váš problém. Několikrát jsem upozorňoval na momenty ze závodů, které, ale nikdo neřešil. Asi to bude opravdu tím, že vidíte jenom to co chcete. Viz třeba příspěvek níže od situace. Chvilku píše smolná situace a pak něco o chybě v podání FA. Podle mě je správně to s tou smůlou, protože v té situaci nemohl dělat nic jiného. Bylo to v hloučku aut a prostě do té kaluže najet musel. Ba naopak asi nejspíš jeho umění zajistilo, že se bou nevzal minimálně dvě další auta, ale to už jsme úplně jinde, ale vlastně pořád stejně. Tak zdarec-
Mike17
16:29 16.11.2016 93.99.87.XXXMám pocit, že jsi to nesledoval DOST pozorně. Aby nedošlo k omylu. Podle tvých argumentů, že vlevo bylo dost místa: Jsi si vědom, že Alonso byl ten vlevo a Massa ten vpravo? Nebo to byl překlep? Teď k incidentu: Ke kontaktu došlo, když už byly oba vozy ZA APEXEM (to je snad argument ne?)!!! Záběr z Massova vozu jasně dokazuje, že se přední kola dotkly až ve chvíli, kdy byly za apexem zatáčky!!! Takže ne, Alonso nepotřeboval mít žádný prsten, ani nikoho pouštět. Neměl mít kola rovně, ale natočené doleva, kam vedla trať, kam jel vůz před ním, kam měl logicky namířeno i Massa a kde měl dooost místa. Měl jet po trati a nechat v pravo místo na šířku jednoho vozu, jak říkají pravidla. Nemusel si nic zkracovat. Netuším, jestli jel rovně, protože už by to v té rychlosti nemohl víc stočit doleva, nebo prostě Massu vyhnat chtěl. Úmysl mu přisuzovat nechci. Pokud nebyl, měl tam vjet pomaleji, aby zvládl zatáčky vyjet na trati. Zatímco Massa mu ve vnitřku zatáčky místo nechal (evidentně nejel po obrubníku), tak on Massu vyhnal z tratě naprosto evidentně a nekompromisně. Ono se to stává. Měl sice dostat flastr, ale není jediný, komu byl letos odpuštěn. Ale mohl by si ty kecy na Vettela v neděli nechat od cesty, když má sám máslo na hlavě.
Nějak jsem nepochopil to s tím kroužením a závoděním? Krouží Alonso a Vettel závodí, nebo naopak??? Já žil v domnění, že závodí oba. Pokud jsem si letos všímal, víc předjíždění předvedl spíš Vettel.
Pokud jde o brečení slavných jmen, tyto jména jsi zmínil ty. Ne já. Můžeme rozebírat brečení dalších, ale řekl bych, že brečí všichni. Já z Alonsa jediného brečícího rozhodně nedělám.
-
-
-
-
-
-
-
Martin Z.
11:22 14.11.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
Martin Z.
10:44 14.11.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
-
Martin Z.
10:40 14.11.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
Situs
09:02 14.11.2016 85.70.164.XXXVelká škoda toho roztočení v nejhorší okamžik. Souhlasím že rychlost nevypadala bůh ví jaká, ale po tom roztočení to byl najednou slušnej fofr a to že se dostal opět na body ukazuje že mohl udělat dobrej výsledek. Vážně by mě zajímalo kde by skončil kdyby nepřišel ten smolnej okamžik.
Co se týče Vettela, včera to bylo prostě normální a netrestal se nikdo, nehrotil bych to, více by se měl zlobit spíše na tu chybu. Jako každej bod dobrej a dobře že vybojoval alespoň ten jeden po té chybě, ale byla to promrhaná příležitost. U Jensona nevím vůbec co se děje, tohle nemůže být motivací ale nějakej problém s autem.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek