DISKUZE K ČLÁNKU Whiting se zúčastní tiskové konference jezdců, vysvětlí rozhodnutí z Mexika
Ředitel závodů FIA Charlie Whiting se ve čtvrtek v Brazílii zúčastní tiskové konference jezdců, aby vysvětlil některé kontroverzní okamžiky a rozhodnutí z předchozí Velké ceny Mexika.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting se zúčastní tiskové konference jezdců, vysvětlí rozhodnutí z Mexika
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kevin
14:12 10.11.2016 80.250.30.XXXOd pana Whitinga neočekávám nic jiného než bránění rozhodnutí z Mexika a pokud tomu bude jinak, budu pozitivně překvapen. Vycházím ze dvou premis, jednak pro závodění je vyznačena trať a vyasfaltované úseky, tráva a štěrk byly zbudovány pro ochranu pilotů a jiným účelům by také sloužit neměly. Pilot má závodit v rámci tratě a bezpečnostní prvky za tratí využívat jen v odůvodněných případech z pohledu bezpečnosti. Jak Verstapen, tak Hamilton učinili jezdeckou chybu a po trávě to vzali jen z toho důvodu, aby následky této chyby eliminovali. Pokud bude pan Witing argumentovat tím, že Levis zpomalil a proto nezískal žádnou výhodu, tak by měl začít přemýšlet, jestli je člověk na správném místě. V obou těchto případech po prvním dotyku brz, kdy se od kol zakoužilo, piloti nabrali více méně směr rovně na trávu a brzdy povolili. Žádná viditelná snaha zvládnout se na trať vejít, tak jak to ukázal Peréz při souboji s Massou. Raději povolili brzdy, aby si nezničili pneu, neztratili čas snahou udržet co nejblíže místu, kdu skutečně vede trať, nedej Bože se nepropadli za soupeře. Oba dva piloti výhodu získali, nedokázali projet řádně závodní trať, ale pan Whiting bude právděpodobně tvrdit něco jiného. Měl by se soustředit na tvorbu pravidel, která budou dávat co nejméně prostoru právě k různým výkaldům, například jako je ten jeho.
-
mi88ki
10:01 11.11.2016 165.72.200.XXXPod tohle se podepisuji.
Ono už logicky, jak k tomu přijde ten co byl penalizován za malé povyjetí tratě třeba na RedBull-ringu, když teď vidí Lewise, jak po svém, nikým jiným nezaviněné chybě vynechává beze snahy jednu zatáčku a projde mu to bez trestu?
Jak teď nyní chtějí někoho penalizovat za drobné opuštění tratě, když se každý může odvolat na Hamiltona?
Tohle není férovost ale jen špinavá politika.
-
-
Pepan
08:57 10.11.2016 89.24.157.XXX......"Deset trestných vteřin pak dostal Vettel za změnu směru v brzdné zóně, což by ještě v předminulém závodě prošlo bez povšimnutí.".....
A není to spíše tak, že když to dělal PF, bylo to okořenění závodů, když si to dovolil udělat Vettel, je to porušení pravidel a bude se to trestat.-
Petr
08:59 10.11.2016 109.81.245.XXXNení, v Austinu došlo ke změně pravidel - viz: [odkaz na stránku] A nemyslím si, že by inteligentní lidé kvůli tomu měli Verstappena označovat nějak hanlivě.-
virtual
11:16 10.11.2016 89.29.99.XXXPopravdě to pravidlo působí neuměle, když to čtu a koukám na záznam, tak tu "evasive action" tam moc nevidím. Problém s VES byl, že zaprvé reagoval a najížděl až na útočícího (který už v tu chvíli měl vyšší rychlost) a zadruhé a zároveň nenechal žádné místo. V tu chvíli hrozila buď kolize nebo vyjetí z trati nebo prudké brždění (kdy rychlejší auto jede přímo do pomalejšího) a ztráta kontroly nad vozem. V souboji VET RIC to tak nebylo, jakkoliv to byl tvrdý souboj...
Za mě by zasloužilo pentli především vedení závodu, pak jezdci zkracující si trať. -
mi88ki
13:37 10.11.2016 165.72.200.XXXJenže Max krom prudké změny směru, kterou blokoval stopu soupeře, ho ve většině případu i následně vytlačil z tratě. Zatímco Seb jen postupně uzavíral stopu a ještě nechal v zatáčce soupeři místo aniž by musel mimo trať a to bez kolize, byť to bylo hodně těsné. Proto považuji potrestání Seba za velmi pokrytecké, zvláště když mu předcházelo zcela neférové zkrácení tratě ze strany Maxe. Kdybych měl být hnidopich tak Max i Lewis neodjel požadovanou vzdálenost závodu. Nepotrestání Lewise, alespoň pětisekundovou penalizací při zastávce v boxech, považuji za totální ignoraci pravidel, zvláště k přihlédnutí, když za drobnější nedodržení tratě v jiných závodech se penalizace udělovala. A v těchto dvou případech se nedá pochybovat, že to jezdci absolutně beztrestně negovalo jejich vlastní jezdecké pochybení.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek