DISKUZE K ČLÁNKU Piloti testující nové pneumatiky získávají nefér výhodu, myslí si Alonso
Podle Fernanda Alonsa piloti testující širší pneumatiky pro příští rok získávají nefér výhodu proti ostatním. Doufá, že Pirelli díky rozsáhlejšímu programu v sezóně 2017 přijde s "fantastickými" pneumatikami.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Piloti testující nové pneumatiky získávají nefér výhodu, myslí si Alonso
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
20:14 19.10.2016 176.74.128.XXXPirelli požadovali pořádné testování nových pneu během letošní sezony, týmy to odsouhlasili, FIA rovněž, to že se testování zůčastnili jen tři týmy je o rozhodnutí několika týmů... o testech uvažoval jak Williams tak i McLaren... oba nakonec couvli s tím, že by to byly zbytečné výdaje, které by jim nic nepřinesli.
Jinak zatím se testují různé konstrukce pneu a tuším letošní směsi, finální produkt bude až při posezonních testech a v testech před sezonou. Krom toho zatím nikdo nemá nové auto s adekvátním přítlakem. -
Situs
11:15 17.10.2016 85.70.164.XXXNo já si myslím že způsob zapojení týmů pro potřeby Pirelli není správný a možnost si je vyzkoušet by opravdu mohli všichni třeba po posledním závodě v Abu Dhabi, proč ne? No a McLaren a jeho odmítnutí se na tom podílet možná není tak černo bílé, četl jsem nějaké věci že žádali testovat s motorem 2016, neb ten z roku 2015 nevyhovuje především z pohledu spolehlivosti (vždyť kdy neměli problém v testech či závodě?) a ani výkonu. No a takovej Renault je na tom ještě hůře, neb by se už k motorům Mercedes který tehdy měl také asi nedostal, či Manor k Ferrari 2014. Podle mě parametry tohoto výběrového řízení a tvrzení každej může testovat není pravda a férové to prostě není-
jumpman
11:45 17.10.2016 178.255.168.XXX*** šanci testovat měli všechny týmy, ale byl požadavek na postavení speciální testovací muly a testující týmy mají i další náklady. Zájem projevily jenom 4 týmy, ale když mcl usoudil, že žádnou výhodu oproti konkurenci nezíská, tak svoji přihlášku stáhl, nic jinýho v tom nehledej. Teď se snaží podsunout myšlenku, že vlastně nebyli vybráni, ale pirelli chtělo co nejvíc týmů, aby si k tomu co nejvíc týmů mohlo něco říct! Jenže ty testy stojí nejen peníze, ale i čas a kvůli času na vývoj muly mcl tu přihlášku stáhl
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Situs
12:00 17.10.2016 85.70.164.XXXNevím jestli jsi četl můj komentář, ale požadavek motoru 2015 je jistým způsobem diskriminační pro jisté týmy, a ano, finanční a časové požadavky též. Pirelli si to má vyvinout samo a za své, pokud potřebuje vůz má si ho vyrobit, nebo od někoho nechat upravit a koupit. Nebo prostě umožnit testovat po závodě všem a náklady hradit.-
-
-
-
-
Miroslav Z.
19:24 17.10.2016 37.77.236.XXXnutnost použít motor z roku 2015 byla nutnost, pokud by jim dovolili jezdit s letošním motorem tak jak zajistíš, že to ostatní stáje nevezmou jako test motoru, když je omezené testování? Je to jejich smůla, že motor z roku 2015 byl šrot-
Pikaso
22:05 19.10.2016 62.240.164.XXXTak já nevím pánové. V první řadě si myslím, že lamentujete nad něčím o čem ten článek ani není. Já jsem ho pochopil tak, že FA mluví o konkrétní výhodě konkrétních jezdců, nikoliv týmů. No a s tím se z mého pohledu nedá nic než souhlasit. Pokud si někdo může pracovní nářadí osahat dříve než ti druzí a najede na něm mnoho násobně víc km, tak ten jezdec má prostě výhodu a to nikdo neokecá. Ta guma je zcela jiná. Ne jenom větší, ale hlavně přináší úplně jiný mechanický "přítlak" přilnavost a umožňuje zcela jiný jízdní styl, který se musí znovu jakoby každý pilot učit a těch pár vyvolených na to má prostě neprávem více času a více km. Tolik k článku.
No a teď k vaší diskuzi. Ta se sice týká týmů, které zde vlastně nic neříkají, ale i přesto přidám svůj názor. I to, že někdo testuje a druhý ne přináší zcela jistě určitou výhodu a nějaká dělba dat je zcela k ničemu, protože každý má úplně jiné auto, jinou aerodinamiku, jiný motor, jinak nastavenou řídicí jednotku. Proto pro týmy, které nemají tato vstupní data o nastavení testovaného vozu, si s daty o testech pneu mohou akorát tak vytří .... víte co. Nemají prostě jak zjistit jak vlastně ta guma funguje v návaznosti na nastavení vozu. Jestliže mám napříkald zcela jinou trakci na zadní nápravě než M jsou mi data o opotřebení a přilnavosti gum k ničemu, protože prostě pořád nevím jak se budou chovat na mém autě. Testující týmy auta na příští rok staví a prostřednictvím CFD a aero tunelu jsou schopni co nejvíce přiblížit úpravy na loňských autech těm novým (aspoň částečně). Prostě i tým získává výhodu a je zcela nepochopitelné, proč celá léta testuje P samo s vozem od Toyoty a svými testovacími piloty, kteří aktuálně nejezdí v F1, ale mají zkušenosti a musí testovat pár vyvolených. Úpravy na voze by provedlo P pouze na tom svém a to zhruba stejné jako ty testující týmy a data by zase předali všem. Prostě by to bylo stále o ničem, ale v tomto případě spravedlivě pro všechny.
No a za poslední : úprava vozů je s ohledem na jejich zcela jinou stavbu minimální a ne až tak nákladná. Podlahu nikdo nevymění, šasí taky ne a co tedy zbejvá ??? no přece jenom přední a zadní křídlo, což například W testoval na svých vozech i bez testu pneu, takže zaujetí proti McL je zbytečné, neodůvodněné a já osobně bych se docela hádal kdo z vás má nesmyslný názor. Každý máte tedy vlastně máme svůj a je hezké o tom diskutovat a vnímat i druhou stranu. třeba zde zadní křídlo W [odkaz na stránku]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Martin Z.
10:07 17.10.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek