DISKUZE K ČLÁNKU Je Hülkenberg na odchodu z Force Indie? Leccos tomu napovídá
Jezdecká sestava Force Indie je velice kompaktní a také úspěšná, vždyť pomalými krůčky táhne tým k jeho nejlepšímu výsledku v historii. Není ale vyloučeno, že v příštím roce už ji ve stejném složení neuvidíme.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Je Hülkenberg na odchodu z Force Indie? Leccos tomu napovídá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
10:33 10.10.2016 37.188.189.XXXHulko už jednou takhle šel do rizika hledat zelenější trávu a ještě moc rád se od Sauberu vracel zpátky. Ale věřím tomu, že už by chtěl nějakou lepší perspektivu. Předchozí 4 sezóny skončil vždycky mezi 9-11 místem v celkové klasifikaci a letos je ... 9. a lepší to asi nebude. To je skoro jak definice pojmu stagnující kariéra a Nico určite bude chtít prodat titul z LeMans dřív, než zapadá prachem. Navíc ve Force Indii ho už podruhý (s největší pravděpodobností) v řadě porazí Pérez. Asi by to měl opravdu risknout, dokud o něj ten zájem je.-
Adi
13:35 10.10.2016 176.74.140.XXXVe vší úctě k Sauberu, nelze potencionální přestup k Renaultu se Sauberem vůbec srovnávat. Již nyní je Renaut co do počtu lidí a velikosti týmu TOP4 a příší roky bude muset být min. TOP3, jestli chce naplnit ambice dané automobilkou. V Enstone již jednou ukončili jednu nadvládu, není důvod si myslet, že nemají šanci toto zopakovat. Jestliže má Nico možnost odejít do továrního týmu, tak by neměl váhat. Podle mě Hulk není horší pilot než Perez, ale potřebuje nový impuls. 4. místo v PK je pro indiány strop, který bude v příštím roce velmi těžké napodobit. Týmy s ambicemi na tuto příčku (a do budoucna ještě vyšší) mají jak Mclaren, tak Renault. Mě se dvojka Hulk + Ocon v Renaultu na příští sezónu velmi líbí :)-
rock
15:15 10.10.2016 37.188.189.XXXV době, kdy se nechal zlákat k Sauberu, to byl tým na vzestupu, na poměry soukromníků se špičkovým technickým zázemím a s ambicemi okopávat kotníky továrním týmům. Nevyšlo to, stane se.
Renault je tovární tým a slyšel jsem kdysi od jednoho pilota názor, že vždycky raději podepíše u sebehorší továrny než u sebelepšího soukromníka. Ale zrovna Renault a případně "tým z Enstone" se v průběhu poslední dekády profiloval jako extrémně neprůhledný zaměstnavatel, kde nešlo nikdy předem říct, jestli a v jaké podobě to bude příští rok. To už je proti nim i ten zadlužený Mallya synonymem spolehlivosti a překonává je snad jenom slečna/paní Monisha. Třeba půjdou nahoru -měli by, ale svázat svoji kariéru s někým takovým bych se prostě bál. Grosjean musel mít důvod odejít. Třeba i k nováčkům, kde má mimořádně velkou šanci se zahrabat, ale přesto utekl.-
Adi
18:46 10.10.2016 212.96.178.XXXMusíme se na to dívat tak, že naposledy opravdu tovární byl Renault max do konce sezóny 2009, od té doby se tam prohnal Genii, který Enstone dle mého názoru ublížil. Nyní se jedná o úplně novou strukturu, jejíž vedení je podstatně průhlednější a kde je nyní ve startovním poli největší potenciál ke posunu směrem ke špičce startovního roštu. Trafin, Vasseur, Abiteboul, to celé zastřešené Stollem, to nejsou žádný ořezávátka, ty lidi za sebou mají velmi kvalitní kariéry. Boullier a Grosjean odešli kvůli genii, kvůli nejistotě a kvůli tomu, že Renault měsíce váhal. Nyní se rok s rokem sešel a vidíme, že pozdní převzetí Lotusu má nyní zásadní vliv na výkonnost týmu, jsem si však téměř jistý, že ani jeden z výše uvedených neodešli proto, že se tým snaží převzít Renault. Je velmi pravděpodobné, že Romain se v Renaultu ještě ukáže. Bát se spojit svoji kariéru s 3. největší automobilovou skupinou na světe je úplná hovadina ;)
-
rock
08:13 11.10.2016 37.188.141.XXXMožná jsem jenom zbytečně skeptickej a bude to všechno super. Koneckonců mám pocit, že docela brzo pochopili, že letošní sezóna je v háji a přesměrovali zdroje na příští. Jakkoliv enstonský nemám rád, tak si opravdu přeju, aby tam už konečně byl pořádek a fungovalo to. Ale ona i samotná automobilka nemá tak úplně jasno; budeme jenom motoráři (v devadesátých) - budeme tovární tým; ale nevybudovali ho, jenom převzali soukromníky (na přelomu století) - budeme jenom motoráři (o deset let později) - nebudeme vůbec, když... (vyjednávání o turbech) - budeme tovární tým (od letoška).
Ty změny přístupu jsou ode zdi ke zdi a intervaly nimi se zkracují. Jo, jsou třetí největší na světě, ale tu důvěryhodnost si budou muset znova vybudovat...-
Adi
11:19 11.10.2016 176.74.140.XXXOpravdu konzistentní automobilka, která je po celou dobu jak konstruktérem, tak výrobcem PJ, je jen jedna - Ferrari (FIAT koncern). Tebou výše popsané oscilace se týkají všech automobilek, které se kolotoče F1 zúčastnili (mimo výše zmíněné Ferrari samozřejmě). Renault je nyní na začátku cyklu a souhlasím, že si musí jako konstruktér svoji reputaci znovu zasloužit a prokázat. Příchody, odchody a změny priorit typu konstruktér, nebo jen dodavatel motorů se týká opravdu všech a mnohdy i divočeji než u Renaultu - ze stávajících např. Honda - nejdříve měla celý tým, pak v turbo éře a na začátku atmo éry jen dodavatel motorů, pak nic, pak zase jen motory, pak svůj tým, pak úprk z F1 v momentě, kdy postavili mistrovské auto, nyní zase pouze dodavatel PJ... a přesto je to pro McLaren a jeho piloty dostatečně důveryhodná automobilka, jinak by se toho projektu asi nezúčastnili...-
rock
14:59 11.10.2016 37.188.141.XXXMožná máš pravdu a já jsem vysazenej na všechny tovární týmy v F1 bez rozdílu (s čestnou výjimkou Ferrari za jejich historickou věrnost). Způsob, jakým během jednoho roku (od podzimu 2008 do podzimu 2009) z F1 zmizely tovární týmy Honda, Renault, BMW a Toyota mi dal za pravdu v mým dlouhodobým názoru, že preferovat je potřeba soukromý týmy a továrny se buď přizpůsobí nebo odejdou, ale budou postupovat ne podle zájmů svýho týmu (a už vůbec ne podle zájmů F1), ale podle zájmů mateřské firmy.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek