DISKUZE K ČLÁNKU Charlie Whiting si pohovořil s Verstappenem o jeho obraně
Tihle dva už si spolu letos popovídali a Whiting asi hodně promlouval holandskému mladíkovi do duše, zejména po belgickém závodě ve Spa- Francorchamps. Po Japonsku následovala další konverzace, i když v mírnějším duchu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Charlie Whiting si pohovořil s Verstappenem o jeho obraně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
20:07 11.10.2016 77.240.103.XXXMůj názor: ...Např. Schumiho obrana a následná kolize v Adelaide 1994 by Schumimu dnes už neprošla. Neb bránící pilot může měnit svoji stopu jen jednou.
Na to ty reaguješ: "Fakt ne? Jak neprošlo Hamovi Spa 2014? Zavřel Rosberga úplně stejně."
A já: "Ve Spa 2014 Ham nekličkoval před Rosbergem. Víc k tomu nemám."
A opět ty: "A kdo kde kličkoval? Max změnil jednou směr jízdy, což je povoleno. Opakuji JEDNOU!!! Není na tom nic proti pravidlům a děje se to pořád v každém závodě."
Pak už mě jen napadáš a obviňuješ z nesmyslů...
Diskuze s tebou je jak u blbých na dvorku. Fakt to nemá cenu.
-
Martin Z.
17:19 09.10.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Limbi
14:48 09.10.2016 147.228.209.XXXMě neštve ani tak to že Max jezdí zatáčky defenzivní stopou, ale že do ní přejíždí až ve chvíli kdy zmaří jakoukoli šanci na předjetí a myslím, že za pár závodů někoho vyřadí s tímhle stylem. To co dělá je pouze a jen blokování což s atraktivními souboji o pozici nemá nic společného. Většina pilotů se při předjíždění na úkor získání pozice dostává mimo ideální stopu a toho může následně využít předjetý jezdec na výjezdu ze zatáčky, kde by mohl mít teoreticky vyšší rychlost a lepší přilnavost. Myslím že Max nedělá nic vynikajícího s jeho manévry. Takový Kimi, Alonso a vlastně i Hamilton svedli mnohem zajímavější a férovější bitvy, než to co dělá max, kdy prakticky nedá šanci předjet a když už předjíždí tak vytlačuje z trati ostatní. Mě spíš baví, když si jezdci pozice mění, než když chtějí druhého jedním manévrem odrovnat.-
Pepan
15:03 09.10.2016 89.24.157.XXXOn jenom zneužívá toho, že Nevey postavil auto, které v zatáčkách sedí líp neý konkurenční vozy. Je si toho vědom a pořád počítá s tím, že mu ostatní uhnou. A horner mu to trpí. Moc by mě zajímalo, jak by Horner řval, kdyby tohle někdo dělal jeho pilotům. To by ječel jako Viktorka nad splavem o porušování pravidel.
-
-
Nikita19
11:31 09.10.2016 89.102.107.XXX... To se snad měl Verstappen uklidit mimo trať, aby mohl "laskavě a s úctou" uvolnit Mercedesu místo! Je to závodění, je to motoristický sport a pokud někdo umí jezdit lépe než pánové od mercedesu, tak je to špatné?!!! Proč si někdo neuvědomuje, že tímto přístupem "zabíjí" F1! Je to jak u blbejch, už by měl někdo rozum a neřešili se takové "blbosti"! Samozřejmě, že jim vadí "mladík", který umí a jezdí lépe než nějaký starší "kozák". Bohužel to je život! Jednou jsi nahoře a jednou dole!
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
-
jumpman
12:42 09.10.2016 178.255.168.XXXjako ať si hledá limity jak chce, ale pokud k němu FIA přistupuje takhle, tak mě to štve. Nejde o to, že si někdo může myslet že PF má "koule" na rozdíl od ostatních pilotů, já bych to viděl spíš tak, že je natolik hloupoučkej, že nedokáže domyslet důsledek svých činů. Doufám, že se konečně FIA chytí za nos a na protest mercedesu odpoví diskvalifikací PF!-
-
-
-
-
odin
18:34 09.10.2016 77.240.103.XXXJá už něco pamatuji a zdá se mi, že vždy se v F1 objevil někdo, kdo jezdil "jinak". Sklízel obdiv i odpor. Ať už se jednalo o Sennu, Schumachera, Hamiltona, či nyní Verstappena. Všichni jmenovaní byli FIA "protěžováni" oproti ostatním. Respektive jejich kousky byly "přehlíženy" a občas na ně někdo udělal bu,bu,bu. Zajimavé je, že časem FIA právě tyto diskutabilní manévry ošetřila jako zakázané. Ale to už měli jmenovaní nějaký ten titul v kapsách. Nám, kterým se počínání Maxe ne vždy zamlouvá, holt nezbyde nic jiného, než čekat až ho komisaři dotlačí k titulu. Pak možná jeho manévry budou postaveny též "mimo zákon" Nebo, nedej Bože, až způsobí tak vážnou kolizi, že se mocní z F1 vyděsí. Něco jako Grosjean ve Spa.-
Mike17
18:49 09.10.2016 93.99.87.XXXNemám pocit, že by FIA někoho protěžovala. Ano, byly rozhodnutí, se kterými se dá nesouhlasit. Konkrétně Schumi trestů dostal moc. Od nějakých "stopandgo", přes posunutí na konec roštu, zákazy startů, po diskvalifikace ze závodu i celé sezony. Protěžování bys za tím neviděl jen v případě, že by ho po Adelaide popravili. Všechno ostatní by ti za běžnou nehodu přišlo málo. (ano, nadsázka)
A nějak si nevpomínám, že by Schumi udělal proti předpisům něco inovativního, co předtím nikdo jiný neudělal. Vlastně jo, to stání v Monacu asi byla novinka, ikdyž ji o něco později Alonso zopakoval, takže FIA s opatřeními moc úspěšná nebyla.
Nebo Verstappen udělal něco, co nikdo před ním? Hlídání vnitřní stopy před zatáčkou je vidět snad v každém závodě.-
odin
20:04 09.10.2016 77.240.103.XXXMiku nech toho.
Např. Schumiho obrana a následná kolize v Adelaide 1994 by Schumimu dnes už neprošla. Neb bránící pilot může měnit svoji stopu jen jednou.
Aby pilot vyhrál závod v boxech už též není možné. Vzpomínám si i na to, že to Schumi napálil do pilota před ním (nedobrzdil). V jeho první kariéře beztrestně, ve druhé za to pikal.
Ale nešlo mi o celou kariéru, nýbrž o začátky, případně o začátky působení Schumiho u Ferrari. Tam srovnávám Verstappenovy kousky s kousky ostatních "protěžovaných". A neshledávám žádných rozdílů.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek