DISKUZE K ČLÁNKU Může se stát, že Vettel opustí Maranello? Dejme slovo Arrivabenemu
Tým Ferrari letos rozhodně neprožívá sezónu podle vlastních představ. Loňská tři vítězství naznačila, že by se Maranello mohlo dotáhnout na Mercedes, místo toho to vypadá na další sezónu bez vyhrané Grand Prix. Není divu, kdyby začaly padat hlavy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Může se stát, že Vettel opustí Maranello? Dejme slovo Arrivabenemu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
07:09 08.10.2016 89.24.157.XXXJá si nemůžu pomoct, ale dojet v první pětce po startu z posledního místa na okruhu, kde se nedá předjíždět, kde i Alonso díky Petrovovi přišel o titul, to je výkon hodný mistra. Zejména když si uvědomíme že letošní Ferko žádný zázrak není. A taky by se měl Ari pořádně podívat do tabulky a spočítat, o kolik má Vertappen méně odpadnutí, kdy ho zklamala technika. A poslat do kvaldy pilota s vozem, který má poškozené zavěšení, aby jenom zbytečně ojížděl pneumatiky, to je dobré manažerské rozhodnutí? Za tohle by u mě dávno šéf týmu skončil.-
-
odin
18:01 08.10.2016 77.240.103.XXXSrovnáváš nesrovnatelné. Kdyby měl Alonso k dispozici DRS, tak o titul nepřišel. Jinak, nechci zpochybňovat Vettelův husarský kousek v očích jeho fans. I s DRS je prokousávání se z posledních pozic dosti obtížné, neboť špička zatím ujíždí a získává náskok.
Jen tvrdím, že zatímco Alonso s Ferrari vždy obíral RedBully o body, když se dopustili jakéhokoliv zaváhání a byl schopen bojovat o titul mnohdy až do posledního závodu, tak Vettel s Ferrari už není schopen obírat ani ty RedBully, natož Mergly. A že by Ferrari nabízelo Alonsovi v závěrech sezón zrovna špičková auta, jsem si jaksi nevšiml. Spíše bych řekl, že dostával techniku, která díky ferraráckým vylepšováním v průběhu sezón, ještě nabírala ztrátu na nejlepší. Stejně, jako Vettel.
Jinými slovy, Ferrari žádný zázrak nebylo ani za dob Alonsa a není ani nyní. "Úspěšnost" obou pilotů je však poměrně rozdílná. I když Sebovi ještě alespoň dvě sezóny u Ferrari chybí, abychom mohli relevantně srovnávat.-
Mike17
12:09 09.10.2016 93.99.87.XXXKupodivu s většinou souhlasím. Ale sám srovnáváš jablka s hruškama. Ferrari mělo v dobách titulů RB takový odstup, jako má dnes na Mercedesy pouze v roce 2011 a v PŮLCE roku 2013 (a to ještě mělo menší). A v těch letech měl Alonso i patřičný bodový odstup. Do posledního závodu bojoval v sezonách, kdy mělo Ferrari auto srovnatelné s RB (v něčem lepší, v něčem horší).
Ale ono je to o pohledu. Pokud máš pocit, že Alonso získal svoje tituly s ne nejlepším vozem.....-
odin
14:41 09.10.2016 77.240.103.XXXO Alonsových titulech jsem bohužel nepsal a tak mohl vzniknout mylný dojem, že si myslím, že je získal s horším autem. Tak pro doplnění a upřesnění. I Alonso získal své tituly s TOP autem. V tom se podle mne nijak neliší od těch, které jsem uvedl.
Spíše jsem srovnával jeho jezdecké umění v horších vozech.
A souhlasím i s tím, že do jisté míry srovnávám jablka s hruškami. Protože nelze zcela objektivně určit míru rozdílu aut. Ty budeš vždy účelově tvrdit, že nyní je rozdíl obrovský a v dobách dominance RedBullíčků byl prakticky nulový. Já naopak. Ale kdybys pozorně četl názory odborníků před sezónami a v dobách testů, tak i mezi roky 2010-2013 odborná veřejnost jasně věděla, že RedBull nebude předstižen. Tak jako to tvrdí i dnes a ty to v dobách dominance Mercedesů papouškuješ po nich.. Bohužel tehdá ti to nějak uniklo, nebo jsi to účelově vytěsnil. Jednu sezónu (asi 2011?) dokonce Ferrari mělo tak špatné auto na začátku, že se jej rozhodli zcela přestavět a museli absolvovat i crash testy. Přesto Alonso i s tímto vozem neztratil na RedBully a byl jim stále "vyrovnaným" soupeřem. Což jsem u Vettela nepostřehl.-
Mike17
15:11 09.10.2016 93.99.87.XXX-Tak to se omlouvám. Vždy jsi zdůrazňoval Vettelovy tituly jako zásluhu vozu, o Alonsovi jsi takto nikdy nepsal. OK, to beru.
-Ne Odinku. Já nikde netvrdil, že dominance RB byla nulová. To je zas ten tvůj pohled: "když zpochybňuješ něco, zpochybňuješ všechno". Dominance byla podobná jako má Mercedes v roce 2011 a v druhé půlce roku 2013. Na to jsou čísla. A pokud mi budeš tvrdit, že měl RB stejně dominantní vůz v roce 2012, kdy jeho jednička vyhrála o 3b a dvojka skončila celkově na 6-tém místě, aniž by měla nějaké výrazné množství poruch (jako měla v roce 2013), pak se ti můžu jen vysmívat. Sorry.
-Ano, v roce 2011 Ferrari předělávalo auto a Alonso neztratil na RB a byl jim vyrovnaným soupeřem se ztrátou pouhých 135 bodů. Pravda ještě byl za Čudlíkem, ale jinak ty RB skoro měl.
-To už jsem u Vettela postřehl, že to nandával soupeřům na lehce nadprůměrném STR. To jistě nebylo nejlepší auto v poli.
-
-
-
-
-
Easy
00:01 08.10.2016 46.135.141.XXXNení to tak dávno, co se houpala sedačka pod Kimim, teď zase pod Sebastianem. Nějak mi uniklo, že by se nevěnoval své práci. Aspoň jsem to zatím nikde od Ferrari nečetl. To spíše u Ferrari jsem si nevšiml žádného zásadního obratu ke zlepšení. Zato plno manažerských žvástů tzv. prezidenta Ferrari. Jo, ten umí všechno nejlíp. -
Situs
21:01 07.10.2016 85.70.164.XXXSice Vettel nepodává dobré výkony, ale já žádnou tlačenici TOP jezdců do Ferrari nevidím a celkem jsou upsaní jinde na delší dobu. Tohle mi přijde jen jako taškařice o menší plat. Ale kdo ví, třeba jim jde o něco jiného, člověk nikdy neví. Ale ta atmosféra tam neskutečně houstne a ten tisk jim to dává neuvěřitelně sežrat (možná oprávněně). Je to tam trochu jako papiňák, buď přijde dobrej výsledek na uklidnění nebo ..... padne nějaká hlava? -
-
odin
19:11 07.10.2016 77.240.103.XXXJo,jo, s nejlepším autem ve startovním poli umí vyhrávat každý. Hamilton, Rosberg, nebo třeba Vettel. Ale s autem, jaký staví už bezmála dest let pravidelně matlové u Ferrari, je to velmi obtížné. Proto uznávám Alonsa, jako nejlepšího pilota. On byl ten, který dorovnával rozdíl mezi výkonností TOP auta a Ferrari.
Vettel zatím, žádný zázrak nepředvedl, krom notýsku, který ukazoval senzacechtivým novinářům, hned v úvodu jeho působení v Maranellu. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek