DISKUZE K ČLÁNKU "Virtuální safety car je nanic, F1 neprospívá," tvrdí Sainz

Virtuální safety car (VSC) je podle Carlose Sainze k ničemu a Formule 1 jej momentálně nepotřebuje. Jaký má k takovému názoru důvod?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Virtuální safety car je nanic, F1 neprospívá," tvrdí Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 06.10.2016 08:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.10.2016 09:19
Bohužel je pravda že SC byl dramatičtější neb nám… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    91.141.1.XXX
    Pro vedoucího jezdce vítaná varianta. Pro zbytek pole bohužel asi utrpení. Safety Car by to chtělo poladit. O tom žádná. Alá Nascar a čistění trati a je hotovo 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Klasický SC je takový vložený generátor náhody. Záleží kdy vyjede, jestli mají jezdci těsně po zastávce nebo těsně před zastávkou, jaký mají náskok. Osobně ho vůbec nemusím, protože mám rád fér hru. Přijde mi to jako by ve fotbale vytáhnul rozhodčí v libovolný čas minci a vylosoval, kdo si kopne prémiovou penaltu.
    VSC mi přijde daleko spravedlivější, jen je potřeba dořešit ty zastávky během VSC. Co během VSC zakázat pod penalizací buď 10 sec. v boxech nebo 15 sec. v cíli navíc, pokud během VSC vjede jezdec do boxu a VSC se bude vztahovat i na cílovou rovinku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ondrazig

    ondrazig

    90.183.154.XXX
    jednoznačná pravda. Virtual safety car je nejhorší "upgrade" formulí za celou historii..... naprosto k ničemu - kdyby při každém VSC byl vyslán na trat SC tak mohla být většina závodů o mnoho zajímavějších.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      88.102.142.XXX
      Nerekl bych nejhorsi, ale tem mensim tymu opet ubyla prilezitost, jak prekvapit. Coz si myslim, ze je skoda ... VSC bych akceptoval, kdyby se tykal drobnych problemu, ktere se vyresi za jedno kolo, jinak bych vysilal klasicky SC.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Bohužel je pravda že SC byl dramatičtější neb nám dal pole dohromady a teď to schází. VSC totiž ten SC celkem vytlačil a bude to spíše vyjímečná událost, kor na neměstských tratí. Ovšem když už vznikl ten VSC, tak nevím proč tam ponechali tu "nerovnost" s PITlane a výměnou pneu. Někteří vydělaj, ale nemuseli by, stačilo by aby třeba nařídili že pod VSC musí zastávka trvat třeba 15s- přesné číslo je k diskuzi, jde jen o to když už tu máme VSC kde ta možnost "lepší spravedlnosti" je, tak proč to nedat?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      77.240.177.XXX
      Přičíst nějaký čas (obdobně jak se řeší 5s penalizace) v boxech pod VSC je dobrý nápad. Problém by asi nastal, pokud by tam vjely dvě auta stejného týmu najednou, ale to už by byl jejich problém :) Navíc by neměli důvod tam jezdit najednou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.148.XXX
    Byl bych raději, kdyby se problém na trati řešil lokálně dvojitými žlutými. Ale když už teda piloti nejsou svéprávní a na vlajky reagovat nedokážou, tak mi VSC přijde jako menší zlo. Při klasickém je potřeba čekat na vyjetí SC, pak než se sjede pole, pak případně pouštět opozdilce o kolo zpátky a pak teprve možná SC zajede. Minimálně 4 kola v háji. VSC tohle může vyřešit v ideálním případě během jednoho nebo dvou kol a může se závodit dál a i relativní zisky a ztráty napříč polem jsou ve srovnání s SC minimální. Za mne OK.

    K tomu náskoku (naposledy třeba Verstappen dost stáhl na Ricciarda) - podle mne záleží na tom, jak se který pilot dokáže přiblížit k tomu časovému minimu, které má předepsané. Podle mne si ten pomalejší nechal jednu, dvě vteřinky vaty, zatímco ten rychlejší využil limit na maximum.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.8.XXX
    MAm stejny nazor, z hlediska zvyseni dramaticnosti je VSC uplne na nic. Navic se mi zda, ze nekteri piloti (ruzni piloti v ruznych zavodech) pri nem ziskavaji naskok ... VSC fakt nemam rad ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.122.XXX
      VSC bych viděl jako menší zlo než klasický SC. Ale je pravda, že už se někdo přes vysílačku ptal, proč soupeř vpředu během VSC zvýšil náskok, už si nevzpomenu kdo to byl, ani ve kterém závodě. Máte někdo vysvětlení, jak to funguje? Ze Sainzova prohlášení o zahřívání pneumatik mi to není moc jasné 19

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama