DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se teď už plně zaměřuje na Mercedes, ne na Ferrari
Red Bull se teď zaměřil na dostižení Mercedesů poté, co se mu už fakticky podařilo dostat se před Ferrari, které po minulém závodu na německém Hockenheimu předstihl v Poháru v konstruktérů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull se teď už plně zaměřuje na Mercedes, ne na Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Martin Z.
15:35 12.08.2016 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
Nikita19
22:59 11.08.2016 46.229.123.XXXJá osobně bych doporučil Hornerovi, aby se omluvil Renaultu za loňské a předloňské pomluvy! Jeho stálé kňučení, pomlouvání a naříkání nebralo konce a domníval se, že všichni dodavatelé motorů si sednou na zadek a budou se předhánět, aby mohli RB dodávat motory. No ovšem skutečnost byla úplně jiná. Všichni udělali dlouhý nos a tak místo, aby byl rád, že jim nechá motor Renault, který se postupem času vypracuje k dokonalosti, tak jen brečel a pomlouval. No a to přejmenování motoru, tak to byl vrchol. To bych jim vůbec nepovolil! Kurňa, používám motor Renault a né hodinky TAG-HEUER!!!-
uzivatel001836
06:39 12.08.2016 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
odin
10:08 14.08.2016 77.240.103.XXXjurgenbe, jsi příklad toho, že práce dr. Marka padla na úrodnou půdu. Přesně pro takové fanboye je vymývání mozků a-lá Helmut určeno. Ono je totiž velmi snadné, když se nedaří, přijímat jednoduchá vysvětlení s házením viny za vše, na své partnery. Nedá to moc přemýšlení, viník je určen a samotní páni z RedBullíčku jsou z obliga.
Ale problém byl trochu složitější, než jak ho prezentovali ubulenci. viz. [odkaz na stránku]
Na vše je třeba pohlížet v časové posloupnosti. Renaultu se nepodařil základ pohonné jednotky. Nikde to také nepopíral a náprava ho stála přes půl sezóny času. Jenže to už RedBull v čele s Helmutem spustil kampaň, za očernění značky Renault, které spousty takových, jako ty, uvěřili. Ono je totiž hloupost vyvíjet něco, co je nespolehlivé. Čili co mi nefunguje. Tolik k argumentu vývoje/nevývoje.
A když konečně v Renaultu odstranili problémy se spolehlivostí, tak začali vyvíjet. A troufám si tvrdit, že většina jejich práce z loňska se zužitkovává právě letos. Navíc, když dodali první vylepšení, tak je RedBull odmítal nasadit. Do jisté míry tomu rozumím a chápu. Ale po tak vydatné štvavé kampani, kdy tvrdili, že bez motoru se jezdit nedá, bych čekal opačný přístup.
...napsal jsi, že "výrobce odmítá inovovat a hledat zlepšení." Můžeš mi prosím tě vysvětlit, jak je možné, že se pohonné jednotky Renaultu, co se týče výkonnostni, tak i spolehlivosi, o tolik zvedly? Vždyť podle tvého, Renault odmítal vyvíjet. Za zimu nemoli postavit zcela jinou pohonnou jednotku, bez chyb. V F1 to takto nefunguje. Vývoj je věcí evoluce, nikoliv revoluce. Alespoň v dobách, kdy se nemění radikálně pravidla.
Fanboyové jako jsi ty a další zde, byste měli konečně přiznat také podíl RedBullu na jejich situaci minulý rok. V počátku totiž jezdilo Toro Rosso lépe, než RBR a přišlo díky nespolehlivosti Renaultu o více bodů. Renault nespolehlivost řešil, ale není to tak jednoduché, jako v případě chyby v šasi. U motoru nestačí udělat flexou díry do bočnic. A problém je vyřešen.
Na závěr ještě demonstrace přístupu pánů od RedBullu.
Dokonce i ty píšeš o současné pohonné jednotce RBR, jako o Renaultu. Ale jaký Renault a jaké sklízí zasloužené ovoce jeho snahy?
Vždyť jde o TAG-Heuer, jak té pohonné jednotce, Horner and company, říkají. Tito lidé, dělají vše pro to, aby jejich partneři v případných úspěších, nebyli vidět. A mohli si vše připisovat sobě.
Naopak, když se nedaří, tak kolem sebe kopou a pomlouvají.
Někomu takové chování imponuje, někomu se hnusí. To záleží na charakteru lidí. Tak se nediv, když občas někdo, jako Nikita19 požaduje od těchto (ne)chrakterů omluvu.
-
uzivatel001836
16:34 14.08.2016 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek