DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se teď už plně zaměřuje na Mercedes, ne na Ferrari

Red Bull se teď zaměřil na dostižení Mercedesů poté, co se mu už fakticky podařilo dostat se před Ferrari, které po minulém závodu na německém Hockenheimu předstihl v Poháru v konstruktérů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se teď už plně zaměřuje na Mercedes, ne na Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 14.08.2016 16:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Nikita19 (Hlasovali 4 lidé) 11.08.2016 22:59
Já osobně bych doporučil Hornerovi, aby se… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2016 02:17
Aby neskončili jako ve Ferrari. Ti se také… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 12.08.2016 07:50
Ač jejich fanda, tak tomu vůbec nevěřím... 05 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    89.203.142.XXX
    Aby neskončili jako ve Ferrari. Ti se také koukali jen dopředu a jak dopadli ... Není na škodu mít trochu respekt k soupeřům a nikoho nepodceňovat a neodsuzovat. Po přestávce přijde Spa a Monza, kde nejspíš budou mít Ferrka navrch.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Já osobně bych doporučil Hornerovi, aby se omluvil Renaultu za loňské a předloňské pomluvy! Jeho stálé kňučení, pomlouvání a naříkání nebralo konce a domníval se, že všichni dodavatelé motorů si sednou na zadek a budou se předhánět, aby mohli RB dodávat motory. No ovšem skutečnost byla úplně jiná. Všichni udělali dlouhý nos a tak místo, aby byl rád, že jim nechá motor Renault, který se postupem času vypracuje k dokonalosti, tak jen brečel a pomlouval. No a to přejmenování motoru, tak to byl vrchol. To bych jim vůbec nepovolil! Kurňa, používám motor Renault a né hodinky TAG-HEUER!!! 02

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ona část té viny za špatné výsledky je i na Red Bullu. Vzhledem k tomu, že vůz na novou sezónu začínali vyvíjet pozdě, nestihl Renault vychytat všechny problémy s motorem, což se projevilo v poruchovosti vozů na závodech.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          především letos neregistruji téměř žádná vyjádření odborného poradce RB. ten křičel podle mého úplně nejvíc........ 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Asi jim u Renaultu řekli že jestli se to bude opakovat, budou si muset do svých aut namontovat šlapátka, nebo z F1 odejít. Obojí by pro Mateschitze bylo horší než stávající varianta.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        jurgenbe, jsi příklad toho, že práce dr. Marka padla na úrodnou půdu. Přesně pro takové fanboye je vymývání mozků a-lá Helmut určeno. Ono je totiž velmi snadné, když se nedaří, přijímat jednoduchá vysvětlení s házením viny za vše, na své partnery. Nedá to moc přemýšlení, viník je určen a samotní páni z RedBullíčku jsou z obliga.
        Ale problém byl trochu složitější, než jak ho prezentovali ubulenci. viz. [odkaz na stránku]

        Na vše je třeba pohlížet v časové posloupnosti. Renaultu se nepodařil základ pohonné jednotky. Nikde to také nepopíral a náprava ho stála přes půl sezóny času. Jenže to už RedBull v čele s Helmutem spustil kampaň, za očernění značky Renault, které spousty takových, jako ty, uvěřili. Ono je totiž hloupost vyvíjet něco, co je nespolehlivé. Čili co mi nefunguje. Tolik k argumentu vývoje/nevývoje.
        A když konečně v Renaultu odstranili problémy se spolehlivostí, tak začali vyvíjet. A troufám si tvrdit, že většina jejich práce z loňska se zužitkovává právě letos. Navíc, když dodali první vylepšení, tak je RedBull odmítal nasadit. Do jisté míry tomu rozumím a chápu. Ale po tak vydatné štvavé kampani, kdy tvrdili, že bez motoru se jezdit nedá, bych čekal opačný přístup.
        ...napsal jsi, že "výrobce odmítá inovovat a hledat zlepšení." Můžeš mi prosím tě vysvětlit, jak je možné, že se pohonné jednotky Renaultu, co se týče výkonnostni, tak i spolehlivosi, o tolik zvedly? Vždyť podle tvého, Renault odmítal vyvíjet. Za zimu nemoli postavit zcela jinou pohonnou jednotku, bez chyb. V F1 to takto nefunguje. Vývoj je věcí evoluce, nikoliv revoluce. Alespoň v dobách, kdy se nemění radikálně pravidla.
        Fanboyové jako jsi ty a další zde, byste měli konečně přiznat také podíl RedBullu na jejich situaci minulý rok. V počátku totiž jezdilo Toro Rosso lépe, než RBR a přišlo díky nespolehlivosti Renaultu o více bodů. Renault nespolehlivost řešil, ale není to tak jednoduché, jako v případě chyby v šasi. U motoru nestačí udělat flexou díry do bočnic. A problém je vyřešen. 03 18
        Na závěr ještě demonstrace přístupu pánů od RedBullu.
        Dokonce i ty píšeš o současné pohonné jednotce RBR, jako o Renaultu. Ale jaký Renault a jaké sklízí zasloužené ovoce jeho snahy?
        Vždyť jde o TAG-Heuer, jak té pohonné jednotce, Horner and company, říkají. Tito lidé, dělají vše pro to, aby jejich partneři v případných úspěších, nebyli vidět. A mohli si vše připisovat sobě.
        Naopak, když se nedaří, tak kolem sebe kopou a pomlouvají.
        Někomu takové chování imponuje, někomu se hnusí. To záleží na charakteru lidí. Tak se nediv, když občas někdo, jako Nikita19 požaduje od těchto (ne)chrakterů omluvu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama