DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Německu: Obrana Rosberga a nesmyslné traťové limity

Martin Brundle se v F1 pohybuje již 33 let, avšak dle jeho slov jej stále dokáže překvapovat. Ve svém komentáři se ohlíží za závodem na německém Hockenheimringu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brundle po Německu: Obrana Rosberga a nesmyslné traťové limity

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 04.08.2016 16:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kik (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2016 13:25
Martin mi doslova mluví z duše. Je vidět že je to… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2016 16:14
"Stopky na boxové zídce Mercedesu při… »
» huhukoktejl (Hlasoval 1 člověk) 04.08.2016 13:36
Vyasfaltovani unikovych zon byl obrivsky krok… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.235.XXX
    "Stopky na boxové zídce Mercedesu při penalizaci Rosberga nefungovaly a tým neměl náhradní"

    No, kdybych byl tím chlápkem od IWC, kterej má na starosti, aby Mercedesům odešla nasmlouvaná částka, tak zuřím, až by mi pěna lítala od pusy. Hlavně že kluci mají hodinky namalovaný na rukavicích.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kik

    kik

    165.72.200.XXX
    Martin mi doslova mluví z duše. Je vidět že je to bývalý pilot a mluví z něj vlastní zkušenost.
    Já snad dneska považuju za největší nešvar vyjezdy ze zatáček, kdy se piloti dostávají dost mimo trať. Když si vzpomenu, jak např v 70. letech lemovaly trať obrubníky, tak občas lituji, že tam nejsou i dneska. Ano, možná by se jezdilo o něco pomaleji, ale když se piloti vejdou na trať v Monacu, tak proč to nejde i jinde.
    Stejně tak bych zrušil asfalt v únikových zónách a vratíl tam buď trávu nebo kačírek. Asi by se piloti chovali jinak protože dneska si každý říká, že pokud vyjede mimo trať, tak se vlastně toho tolik nestane.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.19.XXX
      Vyasfaltovani unikovych zon byl obrivsky krok vedle ... ted kdyz jezdec udela chybu, tak ztrati 1 - 2 s, to je docela rozdil oproti poskakovani na sterku ...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zip

        Zip

        109.81.209.XXX
        Zrovna včera jsem koukal na ročník 72 a když jsem viděl ten obrubník při vjezdu do tunelu v Monaku (měl asi 15 cm na výšku a vypadal dosti ostře) a i na ostatních tratí to nebyla žádná sláva (z dnešního pohledu bezpečnosti) tak ale byli vidět piloti jež striktně dodržovali limity tratí. Netvrdím se vrátit zpět o čtyřicet let, ale to zkracování a narovnávání si tratě mě taky vadí. Mě se taky štěrk a tráva jeví jako nejvhodnější, Dokonce to i líp vypadá.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          85.119.90.XXX
          Mě se líbilo to co bylo v Rakousku. Vůz zůstal sedět na čtyřech, ale risk že se něco utrhne za to nestal.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            37.188.235.XXX
            Mně se líbilo maďarský řešení. Jeďte si kudy chcete, jste dospělí (více méně), ale pokud vám to senzor odpípne, tak holt potom neste následky. Akorát to "třikrát a dost" mi přišlo zbytečně benevolentní, varoval bych jenom jednou.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              77.48.94.XXX
              jsem v podstatě pro jakékoli řešení, které donutí jezdce dodržovat limity tratí. ať už je to elektronika, betonová zeď nebo samotné "trestající" tratě. hlavně ať je to jednotné alespoň v rámci dané tratě a po celé její délce. fakt mi vadí, když v některých zatáčkách to hlídané je a jinde není.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama