DISKUZE K ČLÁNKU Brundle po Německu: Obrana Rosberga a nesmyslné traťové limity
Martin Brundle se v F1 pohybuje již 33 let, avšak dle jeho slov jej stále dokáže překvapovat. Ve svém komentáři se ohlíží za závodem na německém Hockenheimringu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brundle po Německu: Obrana Rosberga a nesmyslné traťové limity
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
16:14 04.08.2016 37.188.235.XXX"Stopky na boxové zídce Mercedesu při penalizaci Rosberga nefungovaly a tým neměl náhradní"
No, kdybych byl tím chlápkem od IWC, kterej má na starosti, aby Mercedesům odešla nasmlouvaná částka, tak zuřím, až by mi pěna lítala od pusy. Hlavně že kluci mají hodinky namalovaný na rukavicích. -
kik
13:25 04.08.2016 165.72.200.XXXMartin mi doslova mluví z duše. Je vidět že je to bývalý pilot a mluví z něj vlastní zkušenost.
Já snad dneska považuju za největší nešvar vyjezdy ze zatáček, kdy se piloti dostávají dost mimo trať. Když si vzpomenu, jak např v 70. letech lemovaly trať obrubníky, tak občas lituji, že tam nejsou i dneska. Ano, možná by se jezdilo o něco pomaleji, ale když se piloti vejdou na trať v Monacu, tak proč to nejde i jinde.
Stejně tak bych zrušil asfalt v únikových zónách a vratíl tam buď trávu nebo kačírek. Asi by se piloti chovali jinak protože dneska si každý říká, že pokud vyjede mimo trať, tak se vlastně toho tolik nestane.-
huhukoktejl
13:36 04.08.2016 37.48.19.XXXVyasfaltovani unikovych zon byl obrivsky krok vedle ... ted kdyz jezdec udela chybu, tak ztrati 1 - 2 s, to je docela rozdil oproti poskakovani na sterku ...-
Zip
14:17 04.08.2016 109.81.209.XXXZrovna včera jsem koukal na ročník 72 a když jsem viděl ten obrubník při vjezdu do tunelu v Monaku (měl asi 15 cm na výšku a vypadal dosti ostře) a i na ostatních tratí to nebyla žádná sláva (z dnešního pohledu bezpečnosti) tak ale byli vidět piloti jež striktně dodržovali limity tratí. Netvrdím se vrátit zpět o čtyřicet let, ale to zkracování a narovnávání si tratě mě taky vadí. Mě se taky štěrk a tráva jeví jako nejvhodnější, Dokonce to i líp vypadá.-
-
-
tom11
16:46 04.08.2016 77.48.94.XXXjsem v podstatě pro jakékoli řešení, které donutí jezdce dodržovat limity tratí. ať už je to elektronika, betonová zeď nebo samotné "trestající" tratě. hlavně ať je to jednotné alespoň v rámci dané tratě a po celé její délce. fakt mi vadí, když v některých zatáčkách to hlídané je a jinde není.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek