DISKUZE K ČLÁNKU Exkluzivně s FOM: Proč se maximální rychlosti v Maďarsku neměří na konci rovinky?

Pokud sledujete mé analýzy sektorů, tak vám možná neuniklo, že si občas postesknu nad nevhodně zvoleným místem pro měření maximálních rychlostí. Vedení F1 nám poskytlo vysvětlení, proč se nachází už pár metrů za polovinou cílové rovinky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Exkluzivně s FOM: Proč se maximální rychlosti v Maďarsku neměří na konci rovinky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 26.07.2016 10:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasovali 2 lidé) 25.07.2016 19:27
Pěkný 11 »
» uzivatel000737 (Hlasovali 2 lidé) 25.07.2016 19:54
Skvělí článek. Není totiž moc novinářů, kteří by… »
» RST (Hlasoval 1 člověk) 25.07.2016 23:21
Za článek 01 Maximální měřená rychlost, by měla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Díky za reakce a postřehy. Musím říct, že ačkoliv je FIA velká a trochu zkostnatělá organizace, tak její zástupci na okruzích jsou maximálně vstřícní - včetně Charlieho Whitinga - a zajímají se o to, jak fanoušci F1 u nás sledují a vnímají.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.60.XXX
      Nechci kritizovat jednotlivé lidi, ale organizaci jako takovou. Na Monze jsem v minulosti potkal Charlieho, Herbieho Blashe (ten vtipně reagoval, že není Charlie 12 a já na to, že to je jasný) a Jo Bauera (při podpisu koukal na foto Charlieho v publikaci a poznamenal, že to je jeho šéf 04). Celkově to byli příjemní lidé. To jen tak na okraj.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.60.XXX
    a) Je smutné, když zástupce FIA sám zkritizuje jejich vlastní web. Nijak ho to zřejmě nepřekvapilo a je zvláštní, že mu je to víceméně fuk, že nedá aspoň interní podnět ke změně. 02

    b) Je ještě smutnější, že x let po úpravě okruhu nejsou schopni zařídit odpovídající změnu na straně měřicí infrastruktury okruhu. Opět jim to bylo ukradené. 02

    c) Díky za hezký článek. 01 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    94.199.40.XXX
    Palec nahoru 01 Na webu FIA už trošku vím kde co hledat, zato na webu Pirelli se někam doklikat... masakr. Prostě taloši 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RST

    RST

    86.49.118.XXX
    Za článek 01
    Maximální měřená rychlost, by měla být opravdu maximální, na tom daném okruhu. Nechápu, proč to na většině okruhů nesouhlasí. Měli by to napravit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000737

    uzivatel000737

    94.143.175.XXX
    Skvělí článek. Není totiž moc novinářů, kteří by se zajímali o techniku v F1. 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    77.119.131.XXX
    Pěkný 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama