DISKUZE K ČLÁNKU Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok
Christian Horner po další společné kolizi uvedl, že by u Mercedesu měli zvážit pokračování jejich spolupráce s oběma svými piloty.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak zvládnout Hamiltona s Rosbergem? Horner radí Mercedesu radikální krok
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
pard
22:57 05.07.2016 141.170.129.XXXDnes je formule tak narvaná technologiemi,že jezdec má jen málo možností dokázat co v něm je spíš mi připadá,jako když hralí video hry až na to nebezpečí,které je také dost ochráněné samý příkaz zákaz takové závodění už jako by závodili hackeři u počítačů. -
Easy
11:28 05.07.2016 178.209.132.XXXTak buď je Nico submisivní, nebo očekává, že z případných týmových příkazů bude těžit. Proto mám takový pocit, že on titul nikdy nezíská. I ke konci GP Rakouska jsem čekal, že mu vytečou nervy a stalo se. Rosberg by mohl být další Barrichello (Rubensi, nic ve zlém ).-
shazec
12:07 05.07.2016 89.203.142.XXXNevím jestli se sluší ty dva vůbec porovnávat. Barrichello o titul nikdy nebojoval a neměl na něj. Rosberg si myslím, že má, ale v důležitejch chvílích je to nervák a ten přirozenej talent mu trochu chybí. Na to jak je Hamilton vychvalovanej jako nejlepší jezdec, tak je Rosberg hrozně podceňovanej a i to se mu dere do mysli. Stačí málo a bude mistr on.-
Easy
12:22 05.07.2016 178.209.132.XXXSrovnání mi přišlo vhod právě kvůli ochotě Nica přistoupit na týmovou režii.
Ještě drobnost k videu během předzávodního studia, ve kterém Lewis popisoval polohu jezdce ve formuli. Zmínil tam ty distanční chrániče na kolena a řekl, že je to pro líné jezdce (snad si to pamatuji dobře) a on sám to nepoužívá. Zase takové popíchnutí do stájového kolegy. -
odin
18:51 05.07.2016 77.240.103.XXXBarrichello nikdy o titul nebojoval, protože byl u Ferrari s jasnou smlouvou pilota no.2. Jak by boj o titul mohl vypadat, předvedl právě v Rakousku, kdy po příkazech, vyřvávání a vztekání se Todta počkal těsně před cílem na "úchvatného" Míšu, aby Schumi opět slavně zvítězil.
Pokud pilot plní bezmezně příkazy týmu, pak to pro takové lidi, jako jsi ty, vypadá, že na titul nikdy nemá. Prozradím ti malé tajemství. V dominantním autě, jako mělo Ferrari, Red Bull, či nyní Mercedes, mají na titul oba jejich piloti. Záleží pouze na týmu, koho určí býti vyvoleným.
Jo, a ještě malý dodatek. Jen málo týmů má koule na to, aby nechal piloty závodit. Bývával to McLaren a teď se o totéž pokouší Mercedes...-
-
odin
19:47 05.07.2016 77.240.103.XXXAle kdepak. Možná v začátcích. Ale podívej se na sezónu 2004. Myslíš si, že kdyby Barik byl jedničkou týmu a svá druhá místa za Schumim "přetavil" v první a Schumi byl druhý, že by to na titul nestačilo? A to nepočítám doby, kdy měl za úkol brzdit Schumiho soupeře o titul.
Jo, a když Schumi měl čirou náhodou kolizi, či musel odstoupit, pak teprve mohl Barik předvést své schopnosti. Což také párkrát předvedl. On je trochu rozdíl jezdit "pro" svého kolegu a "za sebe". Bohužel navenek to vypadá, že když člověk jezdí pro svého kolegu, tak je totálně neschopný a spousta ignorantů ho tak bere. A přitom si jen perfektně plní zadání od týmu.
Ne, ne. Rozdíl mezi Barikem a Schumim, nebyl o nic větší, než rozdíl mezi Rosbergem a Hamiltonem. Kámen úrazu je pouze týmová režie v případě pilotů Ferrari a "zatím" absence TR v případě pilotů Mercedesu.-
Easy
11:47 06.07.2016 178.209.132.XXXRubense ale k přechodu do Ferrari nikdo nenutil. Jestliže měl jasně danou smlouvu, tak to bylo jeho rozhodnutí se ubrat tímto směrem. Nehledě na Rubensovo angažmá v Brawn GP. Tam také ne se zrovna přecenovaným Buttonem nepředvedl žádný zázrak. Takže volba Ferrari byla jasná (přitom Schumi tam působil už pár let před Barym).
A ještě něco - to, že někdo má dominantní vůz neznamená, že bude automaticky mistrem světa. Můj názor je ten, že Rosberg nemá tak pevné nervy jako Hamilton a v rozhodujících chvílích dělá chyby. A nevšímám si u něho v tomto směru nějakého progresu k lepšímu.-
odin
12:31 06.07.2016 77.240.103.XXXV něčem máš pravdu, v něčem mám jiný názor. Mrkni například na mnou už jednou zmiňovanou sezónu 2004. Kdo byl třetí za dominantními piloty dominantního týmu? Tebou podceňovaný Button. A v jakém autě? Williamsy a Renaulty byly tehdá minimálně na stejné úrovni.
Ničím jsi mne nepřesvědčil, že by rozdíl mezi Schumim a Barikem byl větší, než rozdíl mezi Hamiltonem a Rosbergem. I když uznávám, že jak Schumi, tak Hamík jsou (byli) lepšími piloty, než jejich kolegové. Pokud bude Mergl využívat TR ve prospěch Lewise, pak Hamík bez problémů získá další titul tak, jak je získával Schumi.
Pokud ovšem dá pilotům volnost soupeřit, může tu a tam získat titul i horší z dvojice. A to se týká jak situace u Merglu v současnosti, tak situace u Ferrari v minulosti. Ferrari k takovému kroku nikdy nenašlo odvahu. Mergl ano.
"To, že někdo má dominantní auto neznamená automaticky, že budou mistry světa?" To nemyslíš vážně. V minulosti se to stalo jen jedinkrát (sezóna 2007). A to ještě pouze díky diskvalifikaci dominantního týmu, hloupého postoje vedení k oběma pilotům a sázky týmu na podrazáčka nováčka, oproti úřadujícímu mistru světa, který si podrazy nenechal líbit a v reakci na dění, také podrazil. Ale celý tým.
K tvému dovětku: Ty čekáš jiného mistra světa než z řad Mercedesu? To opět nemůžeš myslet vážně? Neztrapňuj se. Dominantní vůz je zárukou, že z jeho dvojice pilotů vzejde mistr světa. Buď díky TR, nebo díky férovému boji mezi oběma. Nevěřím, že by je mohl kdokoliv ohrozit. Podle mne mají ještě trumfy v rukávu.-
-
odin
19:08 06.07.2016 77.240.103.XXXKvalifikace není závod. Když ti dojde dech, tak přistupuješ k pseudoargumentům jménem kvalifikace. Ať už to bylo v případě soubojů ROS x SCH , nebo teď SCH x BAR, IRV.
Možná tě překvapím, když si dovolím tvrdit, že závod se dá vyhrát i z horších pozic na startu, než z pole position. Tak že co jsi chtěl říci tím, že Schumi byl v kvaldě rychlejší?-
-
odin
19:29 07.07.2016 77.240.103.XXXZa Schumim jezdil proto, že to měl ve smlouvě a chtěl si udržet místo. Znovu doporučuji článek
"Barrichello: Ve Ferrari jsem dostával rozkazy"
Petr Hlawiczka, 25. listopadu 2008
V kvaldě sice mohl zkusit být rychlejší, ale proč by to dělal? Proč by měl riskovat rozbité auto a problémy v týmu? Když stejně věděl, že Schumiho bude muset na trati pustit a za bouračku ho nikdo u Ferrari nepochválí. Spíše naopak.-
-
odin
08:44 10.07.2016 77.240.103.XXXCo je na tom špatného, když pilot na konci kariéry pravdivě řekne, jak to ve stáji chodilo? Podle mne se zas tak špatně nezachoval. Potvrdil jen to, co většina fonoušků F1 věděla a co všichni Schumiboys vidět nechtěli a jak tak čtu tvé názory nechtějí i nadále.
A když Barik zjistil, že mu vedle Schumiho u Ferrari pšenka nepokvete a šanci na férový boj s Michaelem, bez TR nikdy nedostane, tak odešel.-
-
odin
18:26 10.07.2016 77.240.103.XXXMiku nech toho. Barik jezdil v pozici no.2 všechny sezóny. Tak že párkrát? VŽDYCKY!!!
Co by se změnilo na výsledcích (na rozdíl od tebe) si netroufám odhadovat. Vím ale, že by to Schumi měl o hodně těžší. Kdyby sis občas něco přečetl, tak bys věděl, že stejně jako Senna, i Schumi velmi stál o to, aby měl své kolegy loiální a aby s ním nemohli bojovat. A měli to také zakotveno ve smlouvách.
-
-
-
-
Mike17
14:23 08.07.2016 93.99.87.XXX1. V tom článku byla objevena Amerika. To co se dělo v Rakousku viděl snad každý. Probíráno to bylo milionkrát. A bylo to samozřejmé a logické řešení problému v situaci, kdy bylo naprosto evidentní, na kterého pilota vsadit a který na titul šanci absolutně nemá. Navíc každé takovéto puštění Schumi kolegovi vrátil.
2. Tak proč vůbec jezdil, když se ani neobtěžoval skončit v kvaldě druhý a ukázat světu aspoň to, že jezdit umí a že je na úrovni Schumiho (třeba pro další kariéru). Takže kašlal na všechny kvaldy, protože ho musel 2-3x za ty 4 roky (poprvé až v půlce sezony 2002) pustit před sebe. Hoooodně, hoooodně slaboučký argument. To by ti nesbaštilo ani malé děcko, natož někdo, kdo F1 sleduje.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek