DISKUZE K ČLÁNKU První část kvalifikace přerušena, druhou a třetí ovlivnil déšť. Mercedesy opět nejlepší
Tréninky přinesly nejeden dramatický moment - v pátek odpoledne se téměř polovina "pročekala", až přestane poměrně intenzivní přeháňka, sobotní poznamenala nehoda Nico Rosberga. Ten nyní doufá, že jeho tým mu dá vůz do druhé hodiny včas do pořádku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První část kvalifikace přerušena, druhou a třetí ovlivnil déšť. Mercedesy opět nejlepší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
odin
16:25 02.07.2016 77.240.103.XXXPotěšil mě Button. Přeji McLarenům úspěch. I když to bude ještě chvíli trvat, tak věřím, že filosofie je dobrá. A oni jdou tou správnou cestou.
Závod může ovlivnit počasí a tak se docela těším. Je tu velký prostor pro využití různých strategií, což může zítřejší závody ještě zatraktivnit.
Zklamal mě Kimi a škoda Sebovy penalizace. Mohlo být ještě více napětí a šance na porážku Mercedesů.
Nesouhlasím s hysterií komentátorů ohledně praskání zavěšení. Pokud závěsy nevydrží požadované síly, jsou špatně navržené. Je to problém konstruktérů. Pokud závěsy nevydrží síly při přejíždění obrubníků, je to problém pilotů a konstruktérů. Piloti nemusí přes obruby jezdit. A nebo, konstruktéři mohou navrhovat závěsy s vyšší pevností (možná masivnější), což ovšem vůz trochu zpomalí. Je to obdoba umělé hysterie při praskání pneumatik. Po uměle vynucené změně konstrukce pneu, vyšlo najevo, že týmy přehazovaly pneu z levé na pravou stranu, jezdily na podhuštěných gumách atd. Proč by měli být zvýhodňováni ti, kteří porušují pravidla, doporučení a chodí za limity? Podle mne si každý, kdo tak činí, musí být vědom rizika a následků. Tak proč hysterčit? Ti, kterým prasají závěsy, mají špatně navržená auta. Většinou z toho profitují, ale na některých tratích mohou ztratit. A opět není důvod k hysterii.-
jiras
18:39 02.07.2016 188.75.128.XXXKteří komentátoři? Na Sky to řekl tušim Brundle jasně - na obrubnících nemají co dělat. A když zvládnou jezdit Monte Carlo a nenaprat to do zdi, tak musí zvládnout i obyčejnej obrubník v Rakousku. Druhá možnost je odstranit to a penalizovat je za vyjetí mimo trať.
Že brečí zrovna Kvjat - chtěl okruhy, které trestají. Tak ho potrestal. O Verstapenovi nemluvě, stejně tak pár dalších. Plačky.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek