DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: "Jsem tady za idiota?"

Lewis Hamilton tvrdí, že zmatek týkající se přepínání módů motorů v průběhu Velké ceny Evropy jej vystavil nebezpečné situaci, protože se musel příliš soustředit na svůj volant.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton: "Jsem tady za idiota?"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 21.06.2016 14:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovalo 9 lidí) 20.06.2016 08:58
Takhle to vypadá, když někdo chápe, co která… »
» mi88ki (Hlasovalo 9 lidí) 20.06.2016 09:37
Uvědom si, že je to jejich práce, takže naučit se… »
» HellHogr (Hlasovalo 8 lidí) 20.06.2016 09:20
Diváci? takže Hamiltonova technická neschopnost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zipp

    zipp

    62.200.229.XXX
    Vždyť to bylo snad řečeno a napsáno všude, ale stejně budou všichni mlet tu svou a plivat na Hama.

    Rosberg si to změnil do špatnýho módu sám a pak mu to stačilo jen vrátit zpět, kdežto Ham to tak dostal nastaveno od Mercedesu už od startu a tím pádem vůbec nevěděl o co jde

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      To je jen polovina pravdy, Rosberg si přepnul PU do určitého módu, přišel o výkon, uvědomil si čím to je a napravil to. Hamilton s tím už startoval... ale rozhodně mu to do této pozice nenastavil nikdo z Mercedesu, nehledě na to že jezdec by si měl při usednutí do vozu zkontrolovat, zda má vše nastaveno správně, při tom jak se šnerují do vozu by nebyl žádný div, kdyby si z nějakým ovladačem pohnuli.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juress

        juress

        85.207.111.XXX
        Nastavil mu to tým před začátkem závodu a problém byl v tom, že byl ten mod chybný v softwaru, ne v tom, že by byl nastavený špatný mód. Takže je to plná pravda.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          to není tak úplně pravda. V každém závodě se startuje s jiným módem, než se potom odjede zbytek závodu. Pokaždé pilot módy přenastavuje.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          77.240.188.XXX
          Tak to tedy určitě ne, z jiným modem jezdec absolvuje kolo kdy jede z boxů na startovní rošt, v jiném módu absolvuje zahřívací kolo, v jiném startovní proceduru a jiný volí pro samotný závod, který ještě mění dle momentální potřeby (nutnost většího výkonu pro souboj, či třeba potřeba chudší směsi z důvodu spotřeby). Jezdec si tohle nastavuje sám, Nico ve španělsku například po startu (nebo možná už před startem) zapomněl mód motoru přepnout.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.135.XXX
    Takhle to vypadá, když někdo chápe, co která změna kterého nastavení může mít za následek - a někdo holt ne.
    Rosberg má třeba míň talentu v rukách, ale je mu víc dopřáno v hlavě, to je všechno.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001947

      uzivatel001947

      212.158.152.XXX
      Je tak, navíc to není poprvé. Onehdá když Hamilton nedojeĺ kvůli brzd v Kanadě, měl Rosberg stejné potíže, ale přizpůsobil se jim a auto dovezl do cíle zatímco Hamilton brzdy upekl a hotovo.
      Ono je v pořádku že někdo má větší talent a někdo zase cit pro techniku, ale pokud se v novinách objeví že Rosberg tomu dává více co se týče analýz, rozborů a porozumění načež Hamilton zareaguje tak že on to samé pokryje s inženýry dříve než Rosberg a proto nemusí vysedávat na okruhu .. a pak předvede tohle .. dělá ze sebe idiota sám.
      Rosberg měl možná štěstí že jen vrátil zpět provedenou změnu nastavení, jenže tomu štěstí je třeba jít naproti, tím že s tím pracuju a vím co dělám. Hamilton viz. jeho nápady "zkusím točit a mačkat všechno" ukázal že je totál mimo mísu.

      Podobně jako Hamiltona pustili kdysi do éteru s dotazem jak projíždět zatáčku .. taková informace by se hodila jistě každému co na telemetrii vypadá lépe, ale né každý nemá povědomí o tom co mu inženýr může a nemůže říct a neztrapňuje se.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Může to být náhoda ale Rosberg si s tím poradil během jednoho kola Hamilton ne. Někdo řekne, že je to pravidlo naprd - já taky. Ale když chceme, aby pilot sám nastavoval, sám řídil atd. tak by se měl i sám naučit ovládat auto. Je to konkurenční výhoda, jako každá jiná. Nějaký pilot to zvládá lépe, někdo hůře. Škoda, že to není souboj jen o kroucení volantem a mačkání dvou pedálů :)

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Obávám se že pokud soutěž která je jen o kroucení volantu a mačkání dvou pedálů, budeš si muset najít nějakou méně sofistikovanou sérii, kde mají všichni stejnou techniku a minimální možnost cokoli nastavovat. Ale přemýšlím zda taková série vůbec existuje, ony i motokáry jsou dnes už značně sofistikované.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Já myslel něco jako bylo kdysi, kdy ještě řadili pákou :) Ale to je samozřejmě přehnaná nostalgie. Spíš jde o to, že teď pilot i v průběhu kola posouvá brzdy zepředu dozadu, mění módy motory, atd. Kdyby teda alespoň něco nastavili a jezdili s tím dejme tomu alespoň 1 kolo :D ... Ale i to je už celkem sci.fi ...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • zipp

    zipp

    62.200.229.XXX
    Co to ten Rosberg kecá? On si to během závodu sám změnil na špatnej mód a pak mu to jen stačilo vrátit zpět jak to měl předtím. Prej že to cítil... de*il

    + 3 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001722

      uzivatel001722

      88.102.251.XXX
      Zjevně to cítit musel, když si uvědomil, že s tímto konkrétním módem, nedostává z auta maximum. On to ostatně cítil i Lewis. Akorát se tím vypořádali oba jezdci po svém.

      Debata o tom, jestli si ten mód nastavil jezdec sám nebo byl nastaven týmem na začátku, je úplně zcestné. Už jen protože si jezdci v průběhu závodu módy mění tak jak si situace žádá. Oba měli v konkrétním módu chybu. Oba si jí všimli.

      Skutečnost, že Rosberg je technicky velmi zdatný je známým faktem.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    Holt by to asi chtělo udělat jezdcům základní školení co se čím nastavuje... a také ty volanty a ovládací prvky trochu zjednodušit.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Nejsmutnější je, že na to doplatili zase diváci, protože místo abychom viděli závodění, tak jsme koukali na Lewise jak si hraje čtvrt závodu s volantem. Už mě ta F1 fakt sejří....jako jedna věc je neříkat, kde přicházím o čas na kolegu, nebo kde jak projet zatáčku, ale když mám problém technického rázu tak tomu nerozumím.

    A Rosberg to je uplně komik :-D Popřemýšlel jsem a najednou mě osvítilo :-D Haluzák prostě :-D Letos na co šáhne to mu klapne :-D

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      90.180.138.XXX
      Diváci? takže Hamiltonova technická neschopnost je vlastně špatně pro všechny, ale to že Rosberg to zvládne a nebrečí do rádia tak je haluzák ... velmi promylšené, nebo Rosberg prostě se připravuje na závody po světe a nedělá jak Hamilton modni ikonu pro smíchu, miliardu fotek pro insta a opalovačky se psama na pláži, nebude to tím? mimochodem ano Rosberg je haluzák, když předjede Hamiltona a ten ho sundá z prvního místa 11

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juress

        juress

        85.207.111.XXX
        Rosberg si to přepnul do vadného modu sam, proto to mohl jednoduše vrátit zpět, takže s tím neměl problém. Hamiltonovi ten mod nastavili před startem a on nevěděl, v čem je problém, proto to měl mnohem těžší.
        A to, že to odnesli diváci je pravda. Nebýt téhle dementní úpravy pravidel, viděli bychom boj o podium, místo toho jsme akorát sledovali auta kroužit.

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          90.180.138.XXX
          to by byl úžasnej souboj o podium, přijet, předjet narovince a ujet jako rosberg ... mozek postrádá asi více fans, zakažte příéště GP2 aby nevěděli co se může dít a bude to lepší ne? bože ovečky

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Uvědom si, že je to jejich práce, takže naučit se ovládat třeba dvacet čudlů a vědět k čemu slouží, se tak nějak očekává. Je to problém Lewise, že se to nenaučí a spoléhá, že mu vždycky někdo poradí. Halt jen kroutit volantem a šlapat na pedály už nestačí. Takže na jeho otázku, uvedenou v názvu článku, je docela lehká odpověď 18

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama