DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton: "Jsem tady za idiota?"
Lewis Hamilton tvrdí, že zmatek týkající se přepínání módů motorů v průběhu Velké ceny Evropy jej vystavil nebezpečné situaci, protože se musel příliš soustředit na svůj volant.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton: "Jsem tady za idiota?"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
zipp
09:33 20.06.2016 62.200.229.XXXVždyť to bylo snad řečeno a napsáno všude, ale stejně budou všichni mlet tu svou a plivat na Hama.
Rosberg si to změnil do špatnýho módu sám a pak mu to stačilo jen vrátit zpět, kdežto Ham to tak dostal nastaveno od Mercedesu už od startu a tím pádem vůbec nevěděl o co jde-
airwar1939
09:44 20.06.2016 77.240.188.XXXTo je jen polovina pravdy, Rosberg si přepnul PU do určitého módu, přišel o výkon, uvědomil si čím to je a napravil to. Hamilton s tím už startoval... ale rozhodně mu to do této pozice nenastavil nikdo z Mercedesu, nehledě na to že jezdec by si měl při usednutí do vozu zkontrolovat, zda má vše nastaveno správně, při tom jak se šnerují do vozu by nebyl žádný div, kdyby si z nějakým ovladačem pohnuli.-
-
airwar1939
14:04 20.06.2016 77.240.188.XXXTak to tedy určitě ne, z jiným modem jezdec absolvuje kolo kdy jede z boxů na startovní rošt, v jiném módu absolvuje zahřívací kolo, v jiném startovní proceduru a jiný volí pro samotný závod, který ještě mění dle momentální potřeby (nutnost většího výkonu pro souboj, či třeba potřeba chudší směsi z důvodu spotřeby). Jezdec si tohle nastavuje sám, Nico ve španělsku například po startu (nebo možná už před startem) zapomněl mód motoru přepnout.
-
-
-
-
uzivatel001947
08:40 21.06.2016 212.158.152.XXXJe tak, navíc to není poprvé. Onehdá když Hamilton nedojeĺ kvůli brzd v Kanadě, měl Rosberg stejné potíže, ale přizpůsobil se jim a auto dovezl do cíle zatímco Hamilton brzdy upekl a hotovo.
Ono je v pořádku že někdo má větší talent a někdo zase cit pro techniku, ale pokud se v novinách objeví že Rosberg tomu dává více co se týče analýz, rozborů a porozumění načež Hamilton zareaguje tak že on to samé pokryje s inženýry dříve než Rosberg a proto nemusí vysedávat na okruhu .. a pak předvede tohle .. dělá ze sebe idiota sám.
Rosberg měl možná štěstí že jen vrátil zpět provedenou změnu nastavení, jenže tomu štěstí je třeba jít naproti, tím že s tím pracuju a vím co dělám. Hamilton viz. jeho nápady "zkusím točit a mačkat všechno" ukázal že je totál mimo mísu.
Podobně jako Hamiltona pustili kdysi do éteru s dotazem jak projíždět zatáčku .. taková informace by se hodila jistě každému co na telemetrii vypadá lépe, ale né každý nemá povědomí o tom co mu inženýr může a nemůže říct a neztrapňuje se.
-
-
skejpa
08:53 20.06.2016 88.146.158.XXXMůže to být náhoda ale Rosberg si s tím poradil během jednoho kola Hamilton ne. Někdo řekne, že je to pravidlo naprd - já taky. Ale když chceme, aby pilot sám nastavoval, sám řídil atd. tak by se měl i sám naučit ovládat auto. Je to konkurenční výhoda, jako každá jiná. Nějaký pilot to zvládá lépe, někdo hůře. Škoda, že to není souboj jen o kroucení volantem a mačkání dvou pedálů :)-
airwar1939
08:59 20.06.2016 77.240.188.XXXObávám se že pokud soutěž která je jen o kroucení volantu a mačkání dvou pedálů, budeš si muset najít nějakou méně sofistikovanou sérii, kde mají všichni stejnou techniku a minimální možnost cokoli nastavovat. Ale přemýšlím zda taková série vůbec existuje, ony i motokáry jsou dnes už značně sofistikované.-
skejpa
09:02 20.06.2016 88.146.158.XXXJá myslel něco jako bylo kdysi, kdy ještě řadili pákou :) Ale to je samozřejmě přehnaná nostalgie. Spíš jde o to, že teď pilot i v průběhu kola posouvá brzdy zepředu dozadu, mění módy motory, atd. Kdyby teda alespoň něco nastavili a jezdili s tím dejme tomu alespoň 1 kolo :D ... Ale i to je už celkem sci.fi ...-
airwar1939
09:18 20.06.2016 77.240.188.XXXJá bych řazení pákou také ocenil... a volant bez posilovače... to by se rychle oddělilo zrno od plev.
-
-
-
-
-
uzivatel001722
13:42 20.06.2016 88.102.251.XXXZjevně to cítit musel, když si uvědomil, že s tímto konkrétním módem, nedostává z auta maximum. On to ostatně cítil i Lewis. Akorát se tím vypořádali oba jezdci po svém.
Debata o tom, jestli si ten mód nastavil jezdec sám nebo byl nastaven týmem na začátku, je úplně zcestné. Už jen protože si jezdci v průběhu závodu módy mění tak jak si situace žádá. Oba měli v konkrétním módu chybu. Oba si jí všimli.
Skutečnost, že Rosberg je technicky velmi zdatný je známým faktem.
-
-
airwar1939
08:35 20.06.2016 77.240.188.XXXHolt by to asi chtělo udělat jezdcům základní školení co se čím nastavuje... a také ty volanty a ovládací prvky trochu zjednodušit. -
Hr3bec
08:17 20.06.2016 85.135.106.XXXNejsmutnější je, že na to doplatili zase diváci, protože místo abychom viděli závodění, tak jsme koukali na Lewise jak si hraje čtvrt závodu s volantem. Už mě ta F1 fakt sejří....jako jedna věc je neříkat, kde přicházím o čas na kolegu, nebo kde jak projet zatáčku, ale když mám problém technického rázu tak tomu nerozumím.
A Rosberg to je uplně komik :-D Popřemýšlel jsem a najednou mě osvítilo :-D Haluzák prostě :-D Letos na co šáhne to mu klapne :-D-
HellHogr
09:20 20.06.2016 90.180.138.XXXDiváci? takže Hamiltonova technická neschopnost je vlastně špatně pro všechny, ale to že Rosberg to zvládne a nebrečí do rádia tak je haluzák ... velmi promylšené, nebo Rosberg prostě se připravuje na závody po světe a nedělá jak Hamilton modni ikonu pro smíchu, miliardu fotek pro insta a opalovačky se psama na pláži, nebude to tím? mimochodem ano Rosberg je haluzák, když předjede Hamiltona a ten ho sundá z prvního místa-
juress
10:51 20.06.2016 85.207.111.XXXRosberg si to přepnul do vadného modu sam, proto to mohl jednoduše vrátit zpět, takže s tím neměl problém. Hamiltonovi ten mod nastavili před startem a on nevěděl, v čem je problém, proto to měl mnohem těžší.
A to, že to odnesli diváci je pravda. Nebýt téhle dementní úpravy pravidel, viděli bychom boj o podium, místo toho jsme akorát sledovali auta kroužit.
-
-
mi88ki
09:37 20.06.2016 165.72.200.XXXUvědom si, že je to jejich práce, takže naučit se ovládat třeba dvacet čudlů a vědět k čemu slouží, se tak nějak očekává. Je to problém Lewise, že se to nenaučí a spoléhá, že mu vždycky někdo poradí. Halt jen kroutit volantem a šlapat na pedály už nestačí. Takže na jeho otázku, uvedenou v názvu článku, je docela lehká odpověď
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink ()
- Kvalifikace ()
-
Sobota
- Trénink ()
- Závod ()
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek