DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene: Tvrdá práce se vyplácí, Ferrari začíná vozu lépe rozumět
Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene vnímá zlepšení výkonnosti v Kanadě jako důkaz, že se jejich tvrdá práce vyplácí - byť na vítězství ani tam nedosáhli. I přes výborný start Sebastiana Vettela opět odešli poraženi Mercedesem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Arrivabene: Tvrdá práce se vyplácí, Ferrari začíná vozu lépe rozumět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovali 3 lidé)
14.06.2016 10:40
Fajn řeči, ale nechal bych si je až po více takto… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Libor P.
20:56 15.06.2016 89.190.61.XXXTo asi zalezi na pouzitym rezimu, taky ma vliv, jak rychle dochazi štava ERS...Vsak ted v Baku na te dlouhe rovince se ukaze, komu to lip rekuperuje. Zajimalo by me, jestli vubec vyuzivaji waste-gate ventil, kdyz to vsechno muzou nacpat pres MGU-H do baterek...Hlavne, ze ho maji letos solo vyvedenej... -
Libor P.
14:12 14.06.2016 89.190.61.XXXMnozstvi paliva si myslim neni problem, spis omezeni max. prutoku...proto se snazi zlepsit efektivitu spalovani, aby pri stejnem prutoku ziskali vetsi vykon.
S tim vykonem je to stejne zajimavy...kolik koni ma treba motor v Barcelone na zacatku rovinky a kolik na konci, nez zacne auto brzdit. -
uzivatel000190
10:40 14.06.2016 109.81.210.XXXFajn řeči, ale nechal bych si je až po více takto vyrovnaných závodech a ne hned - i když jak zaznělo, jestli by vůbec dokázal předjet mercedes ferrari na trati tak se můžeme ptát obráceně, pokud by mercedes nepokazil start nezůstalo by ferrari třetí? Příští závod jestli budou zase na své pozici z posledních závodů - tedy až třetí tým bude prohlášení, že měli smůlu a nic nevzdávají.... -
Libor P.
08:51 14.06.2016 89.190.61.XXXV Kanade jsem videl uz lepsi start- oba dva renaulty 2005... jinak Ferrari vypada, fakt zrychlilo, ale chtelo by to nekde jeste vystrachat aspon 15-20 koni a pak uz budou na urovni mercedesu. Ted, kdyz byl Vetel prvni, tak proste nedokazal poodjet...neco tam jeste chybi-
uzivatel001639
12:04 14.06.2016 89.111.73.XXXS temi konmi je to zajimave. Nedavno se tu snad psalo, ze Renaultu chybi 25 koni na Mercedes, coz se mi zda malo, mozna tak na Ferrari, protoze kdyby to tak bylo, tak je na urovni Ferrari. Ferrari dle meho take porad neco ztraci, ale asi to nebude vice jak 20 koni. Je to otazka kolik vlastne ztraci, protoze jejich sasi je horsi nez Mercedesu a to muze byt ten hlavni problem.-
airwar1939
12:49 14.06.2016 77.240.188.XXXVšechno to jsou jen odhada, a pak se hovoří o maximálním kompletní pohonné jednotky... ale už se neví v jakém módu motoru a při jaké spotřebě. Ferrari může mít klidně stejný výkon jako Mercedes, ale pokud bude mít vyšší spotřebu, nemůže na ten max výkon v závodě tlačit tolik jako oni. Další věc co se hůř posuzuje je ovladatelnost pohonné jednotky a průběh distribuce výkonu při zrychlování... možná to dělá Mercedes efektivněji.-
uzivatel001639
14:38 14.06.2016 89.111.77.XXXJojo, to si take rikam, ze klidne muze mit Ferrari i vetsi vykon, ale maji asi i jine minusy na motoru a i na sasi. Komplet balicek pak jede proste pomaleji
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek