DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene: Tvrdá práce se vyplácí, Ferrari začíná vozu lépe rozumět

Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene vnímá zlepšení výkonnosti v Kanadě jako důkaz, že se jejich tvrdá práce vyplácí - byť na vítězství ani tam nedosáhli. I přes výborný start Sebastiana Vettela opět odešli poraženi Mercedesem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Arrivabene: Tvrdá práce se vyplácí, Ferrari začíná vozu lépe rozumět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 15.06.2016 20:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovali 3 lidé) 14.06.2016 10:40
Fajn řeči, ale nechal bych si je až po více takto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    To asi zalezi na pouzitym rezimu, taky ma vliv, jak rychle dochazi štava ERS...Vsak ted v Baku na te dlouhe rovince se ukaze, komu to lip rekuperuje. 14 Zajimalo by me, jestli vubec vyuzivaji waste-gate ventil, kdyz to vsechno muzou nacpat pres MGU-H do baterek...Hlavne, ze ho maji letos solo vyvedenej...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Mnozstvi paliva si myslim neni problem, spis omezeni max. prutoku...proto se snazi zlepsit efektivitu spalovani, aby pri stejnem prutoku ziskali vetsi vykon.
    S tim vykonem je to stejne zajimavy...kolik koni ma treba motor v Barcelone na zacatku rovinky a kolik na konci, nez zacne auto brzdit. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    Fajn řeči, ale nechal bych si je až po více takto vyrovnaných závodech a ne hned - i když jak zaznělo, jestli by vůbec dokázal předjet mercedes ferrari na trati tak se můžeme ptát obráceně, pokud by mercedes nepokazil start nezůstalo by ferrari třetí? Příští závod jestli budou zase na své pozici z posledních závodů - tedy až třetí tým bude prohlášení, že měli smůlu a nic nevzdávají.... 02

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    www.youtube.com/watch?v=3E3D_RaMoBM

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    V Kanade jsem videl uz lepsi start- oba dva renaulty 2005... jinak Ferrari vypada, fakt zrychlilo, ale chtelo by to nekde jeste vystrachat aspon 15-20 koni a pak uz budou na urovni mercedesu. Ted, kdyz byl Vetel prvni, tak proste nedokazal poodjet...neco tam jeste chybi 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      S temi konmi je to zajimave. Nedavno se tu snad psalo, ze Renaultu chybi 25 koni na Mercedes, coz se mi zda malo, mozna tak na Ferrari, protoze kdyby to tak bylo, tak je na urovni Ferrari. Ferrari dle meho take porad neco ztraci, ale asi to nebude vice jak 20 koni. Je to otazka kolik vlastne ztraci, protoze jejich sasi je horsi nez Mercedesu a to muze byt ten hlavni problem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        Všechno to jsou jen odhada, a pak se hovoří o maximálním kompletní pohonné jednotky... ale už se neví v jakém módu motoru a při jaké spotřebě. Ferrari může mít klidně stejný výkon jako Mercedes, ale pokud bude mít vyšší spotřebu, nemůže na ten max výkon v závodě tlačit tolik jako oni. Další věc co se hůř posuzuje je ovladatelnost pohonné jednotky a průběh distribuce výkonu při zrychlování... možná to dělá Mercedes efektivněji.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Jojo, to si take rikam, ze klidne muze mit Ferrari i vetsi vykon, ale maji asi i jine minusy na motoru a i na sasi. Komplet balicek pak jede proste pomaleji

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Ferrari na Mercedes ztrácí méně než 5 koní.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama