DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Máme 8 motorů, ale problémy se objevují jen u Hamiltona

Mercedes nepochybuje o tom, že se Lewis Hamilton po technických potížích, které zaznamenal v úvodu sezóny, vrátí do hry o titul. Problémy s motory se letos objevily pouze u něj, stejně jako v sezóně 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Máme 8 motorů, ale problémy se objevují jen u Hamiltona

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 13.05.2016 08:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2016 11:49
Spíš mne zaráží, jaký humbuk kvůli tomu je. Když… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 12.05.2016 11:39
Ty problémy beru celkem s nadhledem, protože ani… »
» uzivatel000635 (Hlasoval 1 člověk) 12.05.2016 09:24
Protože v nesmyslné konspirační teorie nevěřím,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Nejmín polovina bodů ztráty na Rosberga je jeho špatnými starty . A za to si může sám ..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Spíš mne zaráží, jaký humbuk kvůli tomu je. Když loni musel 2x odstoupit Nico přímo ze závodu, nikdo nic neřešil.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Ty problémy beru celkem s nadhledem, protože ani jednou nemusel odstoupit ze závodu kvůli poruše motoru jako například Vettel nebo Raikonen. Takže i když kvůli motoru startoval jednou až 10. a jednou z konce startovního pole, celkově ho to stálo míň bodů než odstoupení jezdců Ferrari. Jinak celkem živě si pamatuji Abu Dhabí 2014, kde měl Rosberg fatální potíže s MGU a dojel myslím s kolem ztráty. Takže vyjádření Mercedesu o tom, že problémy měl jen Lewis v r. 2014, jsou dost zavádějící. Myslím, že na poruchy to bylo v r. 2014 vyrovnané a v r. 2015 jich měl víc Nico.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Protože v nesmyslné konspirační teorie nevěřím, tak mne napadá jediné možné vysvětlení a to je samotný LH. Každý člověk má svůj osobitý styl v jakékoliv činnosti, každý máme jiné písmo, každý si jinak utíráme víte co, každý má jinou chůzi... a každý má jiný styl řízení. Podle mého názoru si ta pohonná jednotka moc nerozumí s jeho jízdním stylem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Problém je že tohle není motor z doby kdy se dal přetošit a kdy po šlápnutí na plyn se pomocí lanovodu otevřel karburátor.

      Současné motory mají elektronickou řídící jednotku a k ní připojeno desítky čidel, které hlídají kde co, takže odrovnat motor pomocí nevhodného jezdeckého stylu je v podstatě nemožné, protože to řídící jednotka neumožní, a také v datech z jednotky by nebyl problém přijít na anomálie kterých se Levis dopouští.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        No nebyl bych si tím tak jistý, právě díky složitosti celého ústrojí a jeho celkem zásadní odlišnosti od motoru v sériové produkci. Ano, je tam řídící jednotka, která ale umožňuje volbu několika (celkem dosti) různých režimů, které může jezdec použít (a které v normálním autě nejsou) a které ovládají tu či onu část pohonného řetězce (rozuměj nejen všechny části motoru, ale také převodovku, diferenciál, brzdy atd.). Jistě se to bude dát, alespoň zčásti, vystopovat ve výpise z ŘJ a na základě toho přijmout nějaké opatření, ale prapůvodní příčinu těch problémů to nevyřeší, ta spočívá dle mého soudu právě v osobě LH, resp. v jeho způsobu ovládání toho složitého celku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          77.240.188.XXX
          Já si naopak jsem 100% jistý, že pokud by chyba vznikala na straně řidiče nevhodným využítím PU, tak by o tom tým musel vědět, protože chod jednotky a to jak je využívána je po celou dobu provozu monitorováno.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama