DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari zvažuje nasazení vylepšeného motoru už v Rusku

Ferrari přemýšlí o tom, že by pro zvýšení výkonnosti své pohonné jednotky využilo něco ze svých zbývajících žetonů již před příštím závodem v Rusku ve snaze stáhnout náskok Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari zvažuje nasazení vylepšeného motoru už v Rusku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 28.04.2016 23:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 14 lidí) 22.04.2016 15:51
Při testech přišli na to, že se při honbě za… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 22.04.2016 15:28
Ano, stále platí - po domluve s FIA a souhlasem… »
» HellHogr (Hlasovalo 9 lidí) 23.04.2016 14:03
vytrpět ALonsa 5 let? Alonso těch 5 legt tahal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  V nějakém konkrétním závodě? Pokud jde o celou sezonu, otázka jestli měl vůbec pomalejší auto, natož o 1s. 03

                                  + 4 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • HellHogr

                                    HellHogr

                                    90.180.138.XXX
                                    v celé sezoně, je otzákou? really? to bys musel bejt slepej aby si to neviděl :D

                                    + 0 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      A ty to soudíš podle čeho? Že považuješ Alonsa za lepšího a proto musel mít horší vůz, když s Vettelem prohrál?
                                      Nějaká data? Ke vteřině se nedostaneš, i kdyby ses dal na modlení. 12

                                      + 3 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • HellHogr

                                        HellHogr

                                        90.180.138.XXX
                                        ty jsi ***, prohrál o tři body, a to ho v japonsku a belgii sundali neumělci lotusu Raikkonen a Grosejan + Ham teda ještě, ano data to jasně prokzaovali, podívej se na rychlost toho auta, podívej se na člínky o sezoně 2012 a technické poznatky samotných inženýrů Ferrari, jediný závod, kde Ferrari bylo opravdu samostatně hodně rychlé byla Monza toť vše, možná než něco vypustíš do světa, tak si zjisti info, btw to Vettela pouštěl každej němec v Brazilce 2012 před sebe i Majkl, a kdo pouštěl Alonsa? 03 03
                                        Příspěvek byl redakčně upraven.

                                        + 1 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          1. Grosjean ho sestřelil, ale Kimiho vyhnat na trávu rozhodně nemusel.
                                          2. Je hezké, že jeho nedojetí mu přičítáš k dobru, ale u Vettela je ignoruješ (Malajsie,Barcelona, Monza)
                                          3. Někdo problémy s předjetí nedělá, někdo ano. Takový Webber snadněji pouštěl Alonsa než Vettela. 12
                                          4. Ano, díval jsem se na rychlost auta. Někde bylo rychlejší Ferko, někde RB. Ale nesmíš počítat jen kvaldu, protože v závodě hrálo obrovskou roli třeba opotřebení gum, s kterými si Ferko rozumělo podstatně líp.
                                          5. Tu vteřinu jsi vyčetl z kterých technických údajů? Takovou blbost neplácl ani nikdo z Ferrari. 03

                                          + 4 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • HellHogr

                                            HellHogr

                                            90.180.138.XXX
                                            Hezký alibi si tu dáváš sám a přesvdčuješ se, ale Vettel v Barceloně dojel, další zasek, btw, že Ferrari bylo šetrný k pneu znamená, že bylo rychlý? really? 18 tu blbost řek ltehda sám Pat Fry, co dělal na autě, zase zjisti si věci než něco vypustíš z pusy 03 a Webber pouštěl ALonsa? kdy? v Anglii 2012 kdy ho předjle a vzal mu vítězství? 11 11

                                            + 1 / − 4

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              93.99.87.XXX
                                              -Nevím jestli dojel, ale četl jsem něco o kolizi s Kobayashim a odstoupení a v tabulkách má dnf.
                                              -Důležitá je rychlost v závodě, ne na jedno kolo. Protože se body nedávají za jedno, ale za celý závod. A degradace gum v tom hraje velkou roli, v roce 2012 zásadní.
                                              -Pat Fry řekl, že je vůz Ferrari pomalejší o 1 kolo v celé sezoně? Tak mi to pošli, ať se tedy poučím, než něco vypustím. To bych si rád přečetl. 12
                                              -Alonso předjížděl Webbera několikrát. Nikdy nedělal Mark nějaké velké problémy. Ve chvíli, kdy jemu samotnému o nic nešlo asi takové, jako Schumi Vettelovi. 12

                                              Ale moc se omlouvám, že jsem se dotkl boha a dokonce si dovolil naznačit, že nebyl jediný, kdo odstupoval ze závodu. Chápu, o bozích se nepochybuje. 03

                                              + 1 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                    • Cooper

                      Cooper

                      188.120.212.XXX
                      Jo mimochodem nemusel jít do Ferrari... Mohl jít k RBR a pravděpodobně by těch titulů měl víc. I to patří ke špičkovému mistru světa, vědět kdy do jakýho týmu přijít. takže jeho tah s MCL byl opravdu mistrovský 12 12

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Pokud jsem spravne pochopil jet ignition, tak pouziva i neprimy vstrikovac? Je to v F1 povoleny?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Libor P.

      Libor P.

      89.190.61.XXX
      Diky za minusy, ale na obrazcich je to jasne videt....

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jet Ignition chápu podobně, v F1 je povolené. Používá Mercedes i Ferrari (to už od loňské Kanady), Honda 100% ne, byť to některá renomovaná zahraniční média tvrdí. HCCI se v F1 (zatím) nepoužívá (opak zase tvrdí Ted Kravitz). Asi o tom něco sepíšu, ať to nezapadne jen někde v komentáři.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Nejekej clanek by se hodil, at se to konecne vyjasni...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Byť fandím Renaultu, tak držím Ferrari palce, aby se jim upgrade povedl a nebyl to stejně uspěchaný krok jako v případě Renaultu, který loni do Melbourne dovezl nedostatečně vyzkoušenou PJ a jak to dopadlo víme všichni - zastavený vývoj na úkor honění spolehlivosti.
    Dále mě celkem překvapuje, že italové používají žetony již na 4. GP. Otázka na Petra: Je možné, že již při testech na něco narazili a tedy věděli o své slabé spolehlivosti již před sezónou a proto takto brzký upgrade?

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.131.12.XXX
      Stale plati, ze po domluve s FIA lze provadet upravy/zmeny na motoru pouze s cilem zvyseni spolehlivosti i bez pouziti zetonu ?

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Ano, stále platí - po domluve s FIA a souhlasem ostatních motorářů lze provádět bez využití žetonů úpravy, které mají za cíl zvýšit spolehlivost, bezpečnost či úsporu nákladů.

        + 11 / − 20

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dannak

          dannak

          10.131.12.XXX
          Hm, tak by me tedy zajimalo, jestli je pravda to s jejich turbem, jestli to bude na zetony nebo ne :)

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Při testech přišli na to, že se při honbě za výkonností objevují určité spolehlivostní problémy. V případě upgradu pro Rusko podle mě jde ale hlavně o navýšení výkonu (na řešení spolehlivosti nepotřebují žetony).

      + 14 / − 23

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        89.24.132.XXX
        By mě zajímalo, jaký ubožák dává mínusy za věcný komentář... Petře, neuvažujete o zrušení negativních hodnocení? 03 Mohlo by zůstat něco jako "like" a když někdo s něčím nesouhlasí, může se přeci vyjádřit, ne?

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama