DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dnes otestuje svůj "baldachýn". Whiting přidává své názory
Pokud se řešení stáje Red Bull, kterému se říká "vrchlík" nebo též "baldachýn" v testech osvědčí, mohlo by být připraveno pro závodní režim už v roce 2017. Uvedl to závodní ředitel FIA Charlie Whiting.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull dnes otestuje svůj "baldachýn". Whiting přidává své názory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
10:30 22.04.2016 77.240.188.XXXA proč případně neschválit obě řešení, a tím že jezdec by si vybral, jestli chce štít, či halokoncept, nebo zda nebude dále závodit bez toho? To by asi bylo moc demokratické ...-
RoBertino
10:46 22.04.2016 83.208.82.XXXMožná by to až tak velkou překážkou nebylo, jenže jak bylo v článku uvedeno, vstupuje do hry otázka výrobce a nejspíš by bylo dost nákladné vyrábět dvě varianty. Ostatně obdobně to funguje u pneumatik, tam si taky týmy nemohou říci - chceme jiné a basta. Pokud FIA schválí pravidlo o používání ochrany kokpitu, pak bez něj jezdit nepůjde, stejně jako hokejisté při soutěžích organizovaných IIHF museli povinně nosit přilby, což se třeba Kanaďanům vůbec nezamlouvalo, ale nakonec se podřídili.-
Pepan
11:46 22.04.2016 89.24.157.XXXMi se to řešení Red Bullu líbí více než to od Mercedesu. Bianchiho by to před smrtí asi nezachránilo, ale Massovi by zřejmě, na rozdíl od konkurenčního řešení, "baldachýn" ochránil oči od té skákající pružiny. Ještě jedna perlička v souvislosti s přilbami v hokeji. Kdesi jsem četl že suspenzory se v hokeji zavedly mnohem dříve než přilby. Zajímavé, že? -
airwar1939
12:03 22.04.2016 77.240.188.XXXTak u výrobce by asi zase takový problém nebyl, týmy si "pečou" každý svůj vůz, tak proč by si neměli stejně udělat i kryt.
FIA to nepochybně schválí, jen doufám že to zároveň půjde i do nižších sérií, kde je pravděpodobnost zranění jezdcovy hlavy vyšší. -
tom11
14:43 22.04.2016 77.48.94.XXXto je sice hezké přirovnání, ale mě to trošku zavání unifikací a dalším krokem k jakési "jednotné formuli". ostatně i v hokeji je možné používat více typů homologovaných přileb. podle mého ( pokud je tedy něco takového nutné ) by to opět mělo být dáno jednoznačně pravidly - rozměr a třeba odolnost ( max. průhyb při nějakém zatížení ) a ať je to součástí crasch testů kokpitů před sezonou.........
klidně bych tenhle díl zařadil mezi ty, které je možné sdílet, ale možnosti vlastního řešení bych se určitě nezříkal. to za chvilku budou jednotná přední křídla, jednotná zadní křídla.......-
Easy
14:06 23.04.2016 89.24.132.XXXKdyby existovalo více variant bezpečnostního prvku na voze, který bude mít v různých provedeních kromě rozdílné ergonomie také různý vliv na aerodynamiku, mohlo by to vést také k tomu, že by tým preferoval řešení odlišné od toho, jaké by si přál pilot - a jedině jemu tento prvek slouží. To je můj názor na to, proč by to mělo být jednotné pro všechny.-
tom11
14:52 23.04.2016 193.86.205.XXXale k tomu přeci při jednotném systému dojde stejně,že to někomu bude "proti srsti". někomu to bude vyhovovat, někomu by vyhovovalo to druhé řešení. čili někteří piloti budou jednotným řešením "znevýhodněni". to, že to bude mít vliv na aero bych považoval za klad. prostě další prvek, který ovlivní chování vozu a rozmanitost bych jen a jen přivítal. dokonce by na různé tratě mohli mít týmy různé tvary těch ochran. samozřejmě, vždy homologované na předepsané pevnostní parametry.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek