DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull dnes otestuje svůj "baldachýn". Whiting přidává své názory

Pokud se řešení stáje Red Bull, kterému se říká "vrchlík" nebo též "baldachýn" v testech osvědčí, mohlo by být připraveno pro závodní režim už v roce 2017. Uvedl to závodní ředitel FIA Charlie Whiting.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull dnes otestuje svůj "baldachýn". Whiting přidává své názory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 23.04.2016 14:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 22.04.2016 14:43
to je sice hezké přirovnání, ale mě to trošku… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 22.04.2016 10:30
A proč případně neschválit obě řešení, a tím že… »
» RoBertino (Hlasovali 2 lidé) 22.04.2016 10:46
Možná by to až tak velkou překážkou nebylo, jenže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    86.49.47.XXX
    Taky si myslím, že ideální by bylo, dát povinné testovací scénáře a každý ať si najde vlastní řešení. Ještě bych k tomu přidal, že musí po nárazu zůstat dostatečný prostor pro možnost úniku pilota, tzn. řešení bez střechy.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Já se snad začnu modlit protože HALO prostě nesmí projít. To je tak odporný, kristova noho... Zlaté uzavřené kokpity nebo ten štítek.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    A proč případně neschválit obě řešení, a tím že jezdec by si vybral, jestli chce štít, či halokoncept, nebo zda nebude dále závodit bez toho? To by asi bylo moc demokratické ...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Možná by to až tak velkou překážkou nebylo, jenže jak bylo v článku uvedeno, vstupuje do hry otázka výrobce a nejspíš by bylo dost nákladné vyrábět dvě varianty. Ostatně obdobně to funguje u pneumatik, tam si taky týmy nemohou říci - chceme jiné a basta. Pokud FIA schválí pravidlo o používání ochrany kokpitu, pak bez něj jezdit nepůjde, stejně jako hokejisté při soutěžích organizovaných IIHF museli povinně nosit přilby, což se třeba Kanaďanům vůbec nezamlouvalo, ale nakonec se podřídili.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Mi se to řešení Red Bullu líbí více než to od Mercedesu. Bianchiho by to před smrtí asi nezachránilo, ale Massovi by zřejmě, na rozdíl od konkurenčního řešení, "baldachýn" ochránil oči od té skákající pružiny. Ještě jedna perlička v souvislosti s přilbami v hokeji. Kdesi jsem četl že suspenzory se v hokeji zavedly mnohem dříve než přilby. Zajímavé, že?

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        77.240.188.XXX
        Tak u výrobce by asi zase takový problém nebyl, týmy si "pečou" každý svůj vůz, tak proč by si neměli stejně udělat i kryt.

        FIA to nepochybně schválí, jen doufám že to zároveň půjde i do nižších sérií, kde je pravděpodobnost zranění jezdcovy hlavy vyšší.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        to je sice hezké přirovnání, ale mě to trošku zavání unifikací a dalším krokem k jakési "jednotné formuli". ostatně i v hokeji je možné používat více typů homologovaných přileb. podle mého ( pokud je tedy něco takového nutné ) by to opět mělo být dáno jednoznačně pravidly - rozměr a třeba odolnost ( max. průhyb při nějakém zatížení ) a ať je to součástí crasch testů kokpitů před sezonou.........
        klidně bych tenhle díl zařadil mezi ty, které je možné sdílet, ale možnosti vlastního řešení bych se určitě nezříkal. to za chvilku budou jednotná přední křídla, jednotná zadní křídla.......

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          89.24.132.XXX
          Kdyby existovalo více variant bezpečnostního prvku na voze, který bude mít v různých provedeních kromě rozdílné ergonomie také různý vliv na aerodynamiku, mohlo by to vést také k tomu, že by tým preferoval řešení odlišné od toho, jaké by si přál pilot - a jedině jemu tento prvek slouží. To je můj názor na to, proč by to mělo být jednotné pro všechny.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            193.86.205.XXX
            ale k tomu přeci při jednotném systému dojde stejně,že to někomu bude "proti srsti". někomu to bude vyhovovat, někomu by vyhovovalo to druhé řešení. čili někteří piloti budou jednotným řešením "znevýhodněni". to, že to bude mít vliv na aero bych považoval za klad. prostě další prvek, který ovlivní chování vozu a rozmanitost bych jen a jen přivítal. dokonce by na různé tratě mohli mít týmy různé tvary těch ochran. samozřejmě, vždy homologované na předepsané pevnostní parametry.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama