DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Dát motory Red Bullu by byla obrovská chyba, jak dokládá svou rychlostí

Ferrari udělalo dobré rozhodnutí, když loni odmítlo poskytnout své pohonné jednotky Red Bullu. Stáj z Maranella by to dle svého prezidenta, Sergia Marchionneho, vzhledem k rychlosti svého soupeře považovala za obrovskou chybu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Dát motory Red Bullu by byla obrovská chyba, jak dokládá svou rychlostí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 25.04.2016 08:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 10 lidí) 19.04.2016 09:34
Kdyby melo Ferrarri nejhorsi motor v poli a… »
» uzivatel001639 (Hlasovalo 9 lidí) 19.04.2016 08:57
Je ale otazka jestli by nebylo pro Ferrari lepsi,… »
» Situs (Hlasovalo 8 lidí) 19.04.2016 08:33
Chybou by nebylo dodávat motory Ferrari RB.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                    • Easy

                                      Easy

                                      178.209.132.XXX
                                      Jenom pro doplnění...
                                      Oficiální stránky automobilky i oficiální stránky týmu mají v patičce uvedeny stejné společnosti: Ferrari N.V. a Ferrari S.p.A.

                                      [odkaz na stránku]
                                      [odkaz na stránku]

                                      V nabídce stránek automobilky je přímý odkaz na stránky týmu.

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Je jedno, kdo tvořil stránky. Nevím přesně, jestli tým spadá pod automobilku (a ta pod FIAT) nebo přímo pod FIAT. Automobilka nejezdí po závodech a závodní tým nedělá cestovní auta. Jsou to 2 různé firmy s různými rozpočty pod jednou hlavičkou. Rozumíme si?

                                        + 0 / − 1

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      A tvrdím někde něco jiného? Jen automobilka nese trochu jiný název než tým. Protože jsou to 2 subjekty patřící do jednoho koncernu (ano mající stejného šéfa).

                                      + 1 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Easy

                                        Easy

                                        178.209.132.XXX
                                        Nejenom do koncernu, ale jak to tak vypadá minimálně dle oficiální prezentace na internetu, je to fakticky jedna firma. Ferrari své závodní divize využívá k propagaci svých silničních modelů a samo sebou využívá i jejich technologie.

                                        A o čem se tu tedy vlastně bavíme? O tom, zda si Ferrari pro svůj vlastní tým staví motory? 03

                                        + 1 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.104.XXX
          A co měl Renault v době krize asi tak říkat (přes věčné mediální útoky ze strany RB)? Měl prohlásit, že s tímhle krumplem odjezdí celou sezónu? Na RB mi vadilo to nekonečné brečení do médií.

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            83.208.5.XXX
            vyzdvihovat muze co chce, ale ze meli pohonnou jednotku Reanult nikdy nepopirali 03

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            83.208.5.XXX
            meli drzet hubu a krok a meli neco skutecne udelat. Misto toho neudelali vubec nic, jenom lhali do medii cely rok a stejne tak mazali med kolem huby RB. A vy potom vycitate, ze se RB certil a brecel.
            Kdyby melo Ferrarri nejlepsi sasi ve startovnim poli, ale melo nejhorsi pohonnou jednotku a navic brutalne poruchovou, tak bys videl ty hromy a blesky a ty i verejne prestrelky, obvinovani a brekot. Dost mozna by to bylo jeste horsi divadlo, nez v podani RB a Renault. Takze z toho nedelej buhvi co.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              46.135.104.XXX
              Jenže Ferrari si ty motory staví samo 03 Takže kromě vlastních případných problémů by hrozila ještě další (zaručená) kritika od nespokojeného zákazníka. Vždyť Red Bull svým vlastním přístupem mohl být pro letošní sezónu bez motoru.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Lahva

          Lahva

          91.141.3.XXX
          Podepisuji. Přístup Renaultu byl velmi laxní. Ostatně sami pak vydali nějaké prohlášení že s továrním teamem to bude všechno jinak. Pěkné plivnutí do tváře směr Rakousko.

          A zároveň ten propastný rozdíl mezi nimi a RB v chasi není nic, na co by mohli být hrdí. Já vím, první sezona apd..

          + kyd začne nová story RB a motory pro 2017? Kdy Mateschitz oznámí, že koupili společnost AVL? 12

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.104.XXX
            Řekl bych, že to tzv. plivnutí přišlo až dlouho poté, co RB spustil lavinu mediální kritiky. Navíc Renaultu dost dlouho trvalo, než se odhodlal jít opět cestou továrního týmu. Převzali Lotus, který byl již delší dobu ve finančních potížích, takže se vůbec dosavadním výsledkům R nedivím. Těžko by si přes zimu sami navrhli konkurenceschopný vůz.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Chybou by nebylo dodávat motory Ferrari RB. Chybou by bylo odvádět horší práci než on, při tom si vyrábět vše pod stejnou střechou. A to neplatí jen pro Ferrari, ale i pro Mercedes, Renault, i když ten se nejprve musí postavit na nohy po převzetí Lotusu, a i McLarenu, i když tam ta spolupráce s Hondou je na externí bázi a zvedaj se ze strašného roku.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Je ale otazka jestli by nebylo pro Ferrari lepsi, mit titul s RB aspon za motor nez nemit nic. U RB je velka sance jak pro Renault tak pro Hondu, pokud by se k nim dostala. Aerodynamicky to RB opravdu funguje, po lonskem zavahani na zacatku jsou opet na spici.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.104.XXX
    Nějak zapomíná na to, že Räikkönena i Vettela postihly technické potíže a oba se tak bodově zúčastnili pouze dvou závodů. A další kdyby - kdo ví, jestli by podobné problémy s motory Ferrari neměl také Red Bull...

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Je to tu, Ferrari ted jen doufa, ze se upgrade Renaultu nepovede, jinak je vyrizene. Jsem zevdav, kdo na konci bude vice ohrozovat Mercedes jestli RB nebo Ferrari 12

    Jinak Wolf dobre zvani
    Toto Wolff:" ...Bylo by to příjemné, kdyby se dostali zpět do hry,...."

    Jojo, bylo by to prijemne, ale az to nastane, bude to neprijemne

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • armyk

      armyk

      130.226.139.XXX
      Presne tak, u Ferrari prestali pracovat na autu a motoru a doufaji, ze se RB nic nepovede, aby byli pred nimi...

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.104.XXX
        Tak tak... u Ferrari už sezónu zcela odepsali 12

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Nikdo nerika, ze prestali pracovat, ale asi by to bylo lepsi, protoze se dostali jen do problemu. Mercedes ohrozuji minimalne, zato jim auto hori maximalne 03
        PS: trocha toho rypnuti po ranu neuskodi, snad to Ferrari nakopne do dalsiho zavodu 03

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama