DISKUZE K ČLÁNKU Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva

Otevřený dopis GPDA, s nímž de facto vyjádřili souhlas všichni aktivní piloti, se netěší pochopení ze strany někdejších pilotů. Odsoudili ho Jacques Villeneuve a Stefan Johansson, nyní se přidává další expilot F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 15.04.2016 11:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 13.04.2016 16:09
A já zase nesouhlasím s každým, kdo se do pilotů… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2016 08:22
Já bych v tomto spíš souhlasil s Watsonem.… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 14.04.2016 17:23
Žiju v tom, že Indy 2005 bylo rozhodnutí týmů, ne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001402

    uzivatel001402

    85.70.70.XXX
    Je to paradox. Souhlasím s Watsonem, ale nesouhlasím s Villeneuvem. Asi záleží na formě čili, jak se názor formuluje a kdo ho vyslovuje, a Villeneuve není nic jiného, odpusťte mi silný výraz, než namyšlený tlučhuba. Chce za každou cenu provokovat a poučovat.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    A já zase nesouhlasím s každým, kdo se do pilotů opírá.
    Ba právě naopak se mi názor pilotů velice zamlouvá. Jsou to jedině oni samotní, kteří můžou předat veškeré informace o jízdních vlastnostech současných vozů z první ruky.
    Navíc ve svém dopise nebyl ani náznak nějakých vyhrůžek, či vydírání stávkou jak se to stávalo v dobách všech tří zmíněných moralistů.
    A co víc, nejednalo se ani o žádný osobní prospěch pilotů, ale o pouhý pohled na to jakým způsobem by se současná F1 mohla zlepšit ke prospěchu všech.

    + 9 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Já bych v tomto spíš souhlasil s Watsonem. Nemyslím si že jezdci nemají do toho jak sport funguje hovořit, naopak ať hovoří, ale ať to dělají pořádně a nějak kontinuálně.

      Ať dají dohromady jasné stanovisko jak by si to představovali pokud jde o vozy, kvalifikaci, závody, komunikaci s fanoušky, sepíši co chcou změnit, argumnutí proč by to tak mělo být atd. Pokud to bude mít nějakou formu, věřím že se tím klíčoví lidé budou zabývat.

      Zatím bohužel napsali že je Formule 1 řízena špatně... ale hned se zase omluvili že se nechcou nikoho dotknout... a hlavně nenabídli žádné řešení.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.228.XXX
      Johansson a Villeneuve stávkovali, nebo tím vyhrožovali či vydírali? Kdy? Netvrdím teda, že ne, akorát mne to zajímá...

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Stačí si připomenout INDY 2005, kdy Villeneuve ještě jezdil.
        Další vyhrožování stávkou od pilotů byl problém se svodidly na okruhu (Zandvoort ???). Ale už je to poměrně dávno a musel bych Googlit, abych zjistil ve kterém roku to bylo a jestli někdo ze zmíněných pilotů byl přítomen.
        Podobných vyhrůžek ale bylo mnohem víc. Někdy se třeba nejednalo o hromadné protesty, jen obavy jednotlivých pilotů usednout do nebezpečného vozu. Tím byl poměrně známý Colinův Lotus.
        V každém případě by to mohla být docela výzva pro redakci od které bych nějaký ucelený článek na toto téma velice uvítal.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.228.XXX
          Žiju v tom, že Indy 2005 bylo rozhodnutí týmů, ne pilotů. Ale přiznávám, že nevím, jestli tam zrovna Jacques vystoupil nějak individuálně. Stížnosti na Colinův Lotus se myslím datují z Clarkovy éry a svodidla v Zandvoortu taky imho žádnej z nich nezažil.

          Ale to je vedlejší. Mne osobně na tom irituje spíš forma, než samotný fakt.

          Pokud bude zástupce pilotů (a vůbec nevadí, když to bude důchodce Wurz nebo jiný neaktivní pilot. Jde o to, aby se na něch mohli piloti spolehnout) v nějaké té strategické skupině nebo jak tomu říkají a bude tam prezentovat postoj pilotů a bránit jejich zájmy a bude mít hlasovací právo, nemám s tím problém.

          Ale tahle forma, jakejsi všesměrnej výkřik otevřeným dopisem, v němž narazím každou chvíli na nějaký "musí" a "je nutné", aniž by tam padl konkrétní názor, to je prostě trapný a nedůstojný. Teď koukám, že kolega airwar1939 nahoře má vlastně tutéž výhradu, tak asi nejsem jedinej, komu se to takhle nezdá.

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Já osobně na dopise pilotů nevidím vůbec nic závadného či jinak odsouzeníhodného. Naopak, byl napsán velice slušnou formou, ale co je nejdůležitější je, že se vším co je tam napsáno souhlasím.
            Naopak je smutné, že jejích názor nezískal více zastání i když mnohé důležité osobnosti jsou téhož názoru a někteří se podobným způsobem už sami prezentovali.
            Myslím, že obsah je mnohem důležitější, než kdo ho napsal.

            + 2 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o slabém výkonu nového F1 motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama