DISKUZE K ČLÁNKU Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva
Otevřený dopis GPDA, s nímž de facto vyjádřili souhlas všichni aktivní piloti, se netěší pochopení ze strany někdejších pilotů. Odsoudili ho Jacques Villeneuve a Stefan Johansson, nyní se přidává další expilot F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Watson se v otázce otevřeného dopisu GPDA staví na stranu Villeneuva
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001402
11:49 15.04.2016 85.70.70.XXXJe to paradox. Souhlasím s Watsonem, ale nesouhlasím s Villeneuvem. Asi záleží na formě čili, jak se názor formuluje a kdo ho vyslovuje, a Villeneuve není nic jiného, odpusťte mi silný výraz, než namyšlený tlučhuba. Chce za každou cenu provokovat a poučovat. -
Ferda
16:09 13.04.2016 46.47.176.XXXA já zase nesouhlasím s každým, kdo se do pilotů opírá.
Ba právě naopak se mi názor pilotů velice zamlouvá. Jsou to jedině oni samotní, kteří můžou předat veškeré informace o jízdních vlastnostech současných vozů z první ruky.
Navíc ve svém dopise nebyl ani náznak nějakých vyhrůžek, či vydírání stávkou jak se to stávalo v dobách všech tří zmíněných moralistů.
A co víc, nejednalo se ani o žádný osobní prospěch pilotů, ale o pouhý pohled na to jakým způsobem by se současná F1 mohla zlepšit ke prospěchu všech.-
airwar1939
08:22 14.04.2016 77.240.188.XXXJá bych v tomto spíš souhlasil s Watsonem. Nemyslím si že jezdci nemají do toho jak sport funguje hovořit, naopak ať hovoří, ale ať to dělají pořádně a nějak kontinuálně.
Ať dají dohromady jasné stanovisko jak by si to představovali pokud jde o vozy, kvalifikaci, závody, komunikaci s fanoušky, sepíši co chcou změnit, argumnutí proč by to tak mělo být atd. Pokud to bude mít nějakou formu, věřím že se tím klíčoví lidé budou zabývat.
Zatím bohužel napsali že je Formule 1 řízena špatně... ale hned se zase omluvili že se nechcou nikoho dotknout... a hlavně nenabídli žádné řešení.
-
-
Ferda
14:58 14.04.2016 46.47.176.XXXStačí si připomenout INDY 2005, kdy Villeneuve ještě jezdil.
Další vyhrožování stávkou od pilotů byl problém se svodidly na okruhu (Zandvoort ???). Ale už je to poměrně dávno a musel bych Googlit, abych zjistil ve kterém roku to bylo a jestli někdo ze zmíněných pilotů byl přítomen.
Podobných vyhrůžek ale bylo mnohem víc. Někdy se třeba nejednalo o hromadné protesty, jen obavy jednotlivých pilotů usednout do nebezpečného vozu. Tím byl poměrně známý Colinův Lotus.
V každém případě by to mohla být docela výzva pro redakci od které bych nějaký ucelený článek na toto téma velice uvítal.-
rock
17:23 14.04.2016 37.188.228.XXXŽiju v tom, že Indy 2005 bylo rozhodnutí týmů, ne pilotů. Ale přiznávám, že nevím, jestli tam zrovna Jacques vystoupil nějak individuálně. Stížnosti na Colinův Lotus se myslím datují z Clarkovy éry a svodidla v Zandvoortu taky imho žádnej z nich nezažil.
Ale to je vedlejší. Mne osobně na tom irituje spíš forma, než samotný fakt.
Pokud bude zástupce pilotů (a vůbec nevadí, když to bude důchodce Wurz nebo jiný neaktivní pilot. Jde o to, aby se na něch mohli piloti spolehnout) v nějaké té strategické skupině nebo jak tomu říkají a bude tam prezentovat postoj pilotů a bránit jejich zájmy a bude mít hlasovací právo, nemám s tím problém.
Ale tahle forma, jakejsi všesměrnej výkřik otevřeným dopisem, v němž narazím každou chvíli na nějaký "musí" a "je nutné", aniž by tam padl konkrétní názor, to je prostě trapný a nedůstojný. Teď koukám, že kolega airwar1939 nahoře má vlastně tutéž výhradu, tak asi nejsem jedinej, komu se to takhle nezdá.-
Ferda
19:38 14.04.2016 46.47.176.XXXJá osobně na dopise pilotů nevidím vůbec nic závadného či jinak odsouzeníhodného. Naopak, byl napsán velice slušnou formou, ale co je nejdůležitější je, že se vším co je tam napsáno souhlasím.
Naopak je smutné, že jejích názor nezískal více zastání i když mnohé důležité osobnosti jsou téhož názoru a někteří se podobným způsobem už sami prezentovali.
Myslím, že obsah je mnohem důležitější, než kdo ho napsal.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek