DISKUZE K ČLÁNKU Vettel ostře kritizuje nově navrhovaný formát kvalifikace se sčítáním časů

FIA představila v Bahrajnu nový formát kvalifikace místo toho s postupným vyřazováním, jež jsme mohli pozorovat v úvodních dvou podnicích letošní sezóny. Ani ten se pilotům moc nezamlouvá a Sebastian Vettel ho hned tvrdě zkritizoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel ostře kritizuje nově navrhovaný formát kvalifikace se sčítáním časů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 06.04.2016 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» badys (Hlasovalo 12 lidí) 05.04.2016 08:19
Kvalifikace by měla být přehledná i pro diváky… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 6 lidí) 05.04.2016 17:28
... ak by sa vrátili k minulému formátu kvaldy,… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 05.04.2016 08:04
Já se divím že se sebou nechají týmy takhle orat.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    178.143.97.XXX
    ... ak by sa vrátili k minulému formátu kvaldy, znamenalo by to a samozrejme oficiálne i potvrdilo ten fakt (čo všetci, vrátane nás vedia), že Bernie vymyslel hlúposť a teda sa mýlil...

    ... čo teda Bernie, ale ani pobočník s FIA Jean takto "zverejniť" nechcú ...

    ... budú vymýšľať kadejaké hlúposti, len aby vylúčili možnosť položiť tímom priamu otázku, či sa chcú vrátiť k minulému formátu kvaldy...

    ... Nám fanúšikom nezostáva nič iné, len sa pýtať sami seba..."Do kedy ešte..?!!"

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    130.226.139.XXX
    Kvalifikace byly zajímavé a napínavé, závody jsou nyní zajímavé a napínavé, ale oni pořád chtějí nové změny.
    Vyšší výkon, aerodynamika ať zůstane, zvýši se mechanický přítlak a hotovo.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Kvalifikace by měla být přehledná i pro diváky přímo na okruhu. To aby sebou měli tablety , nebo stanovali pod info tabulemi ..... pro kvalifikaci i závod si myslím platí , že čím jednodušší a srozumitelnější (pravidla) tím lepší.

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Máš úplnou pravdu, jenomže to se těžko vysvětluje dvěma senilním dědkům, kteří v pozici normálního diváka na okruhu nikdy nebyli. A nebo byli a je to už tak dávno, že to zapomněli.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.138.XXX
      Bez info tabule nebo tabletu nebo smartfonu nebo čehokoliv dalšího, co jim zprostředkuje aktuální časy, je pro diváka kvalda nepřehledná vždycky.

      Tím nechci říct, že se mi sčítání časů líbí, byl bych proti. Akorát konstatuju, že je úplně jedno, jestli jsem závislý na tabuli, co mi vypisuje čas na jedno kolo, nebo na stejné tabuli, která zobrazuje součet časů dvou kol.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • badys

        badys

        46.13.68.XXX
        Tak jasně přehlednější je když máš před očima stále aktuální pořadí. Ale i dnes jsou ještě závody kde máš jedinou informaci z tlampače ...a jakž takž si v obraze. No nevím ale sledování odečítání nebo sčítání není dobrý nápad.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.233.XXX
          Tak dobrej nápad to obecně určitě není. Sčítání se mi taky nelíbí, i když třeba z jiných důvodů.

          Ale já jsem zastánce jednopokusovýho super pole, takže můj názor v téhle věci nelze brát vážně :-)

          Jenom na okraj: když jsem koukal na plánky konfigurace tribun a rozmístění obrazovek na různých okruzích, tak obvykle má min. 80% diváků potřebné informace v dohledu...

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já se divím že se sebou nechají týmy takhle orat. Vymyslel se nový systém kvaldy,je na ho........ Tak zkusíme jiný systém, který už se zkoušel a byl taky na ho..... A pokud se neosvědčí, tak se vrátíme k prvnímu modelu a postupné vyřazování doplníme náhodným deštěm aby si divák užil. Asi by bylo záhodno, aby týmy zastávkovaly a buď kvaldu nejely vůbec a nebo aby ji vozy odjely na volnoběh na první rychlostní stupeň. Dvě kola na jedničku a ať si to soudruzi z FIA zprůměrujou. 02

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jenže ty týmy v tom mají svoje prsty... změny kvalifikace vyplynuly z neochoty týmů měnit cokoliv jinýho a navrhovaný součtový formát je také dílo týmů....

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000914

        uzivatel000914

        77.242.90.XXX
        Protože dědci nechtějí jít zpět k tomu, co jsme měli. To chtěly týmy, ale stařešina řekla NE! Tak se teď vymýšlí sra*ky. Týmy jsou v tomhle nevinně.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        A proč by se mělo měnit to, co funguje? Vnutili týmům neskutečně složité hybridy, jejichž cena je pro menší týmy skoro likvidační a než se vývoj těchto motorů stihl zaplatit, už by chtěli alternativní pohon. Ukaž mi, v které jiné motoristické disciplině se mění pravidla častěji než počasí a ruší se to, co perfektně funguje? V NASCAR jsou pravidla mnohem jednodušší, fungují dlouhou dobu, přitom ta auta jezdí na oválech a je tam mnohem více akcí v závodě a mnohem větší sledovanost. Proč se ti senilové nepoučí tam?

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          netuším, jak můžeš srovnávat nascar s F1! Ty by si rád, aby se F1 jezdila s totožnými vozy? Takových serií je hromada.
          Hybridy jsou drahé, ale opět to bylo se souhlasem týmů, další věc je, kolik je reálný náklad na motory ve srovnání s minulostí. Kromě éry V8 byly motory drahé srovnatelně, ne-li dražší než ty hybridy, takže si laskavě zjisti fakta než začneš jenom přepisovat nářky malých týmů, zadarmo F1 nikdy nebyla...
          A ano, nechápu, proč se měnila kvalifikace, ale opět, je to akce týmů, nikoliv FIA. Dědek chtěl něco změnit tak se týmy dohodly na právě změně kvalifikace. To, že se mi to nelíbí, neznamená, že jsou v tom týmy nevinně...

          + 4 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama