DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikační formát je konečně definitivě schválen. V jaké podobě? Přinášíme upřesnění
Tahanice, kritiky, komentáře - to vše je minulostí. Strategická skupina F1 a Komise F1 mohou nyní konečně rozhlásit do celého světa, že kvalifikační formát postavený na systému postupného vyřazování, je skutečností.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikační formát je konečně definitivě schválen. V jaké podobě? Přinášíme upřesnění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
tom11
13:10 11.03.2016 77.48.94.XXXprostě v daný okamžik vypadne ten nejpomalejší. takže se stane, že např. ve Spa vypadnou během jednoho kola klidně i tři piloti. bude to makačka pro stratégy, aby vyhodnotili s velkým předstihem, zda právě zajeté kolo toho daného pilota stačit bude či nebude v následujících minutách k postupu. po pravdě docela se na ten guláš těším. asi je to spíše zvědavost, ale i tak už se nemůžu dočkat Austrálie!
-
-
armyk
17:17 10.03.2016 212.10.82.XXXCo znamená nejpomalejší? Doteď taky vypadávali nejpomalejší, jen najednou :) Bude se vždy počítat poslední kolo? Co jezdci kteří vypadnou? Budou překážet ostatním = pomalejší čas a stane se, že vypadnou auta, která by jinak vyhrála kvalifikaci. Není to to stejné jako doteď, kdy jste si mohli udělat odstup a počkat na další kolo, teď se musí snažit více. Už neuvidíme, co dokážou auta ze sebe dostat na maximum, pouze "malinký" závod.
Je to pí*ovina, Ferrari mělo vetovat.-
rock
17:40 10.03.2016 37.188.128.XXX- kdybych si měl tipnout, tak jezdci, kteří vypadnou, nebudou zavazet o nic míň ani víc, než zavazejí dneska. Spíš budou překážet míň, protože po novém se budou ti nejpomalejší od půlky Q1 (Q2) odklízet do boxů, zatímco postaru tam zavazeli až do konce Q1 (Q2)
- proč bychom neměli vidět maximum od každého?
- proč by měli potenciální vítězové apriori vypadnout? Když neudělají chybu, budou v pohodě. Jako doteď jim bude stačit zajet jedno rychlý kolo během první půlky Q1 (Q2) a druhý na konci. Přičemž do toho druhýho už se jim nebudou motat ti nejpomalejší. A když chybu udělají, tak jenom v pořádku, že za ni zaplatí.
- mám pocit, že Ferrari nemůže vetovat úplně všechno, co se jim zachce...-
mi88ki
14:25 11.03.2016 165.72.200.XXXNeberu nikomu jeho názor, ale tohle je už hodně překroucený.
"kdybych si měl tipnout, tak jezdci, kteří vypadnou, nebudou zavazet o nic míň ani víc, než zavazejí dneska."
Dnes když jezdec v kvalifikaci vypadne, tak se tomu stane až po uplynutí doby a dojetí "načatého" kola v dané části kvalifikace. Takže situace, kdy část jezdců pojede jak o život, aby se zachránili a jiný demotivovaný již vyřazený jezdec pojede na trati v úsporném režimu současně s nimi se rozhodně dosud nestávala a nyní se tomu bude dít takřka v každém kole druhé poloviny všech částí kvalifikace !!!
Na usychající a zrychlující trati bude rozhodovat v jaké chvíli jezdec najede do měřeného kola a každá žlutá fáze ho bude motivovat k její porušení, neboť jakékoliv vyšší snížení rychlosti než konkurence ho bude stát vyřazení, protože 1,5 min nedává za této konstelace možnost nějaké opravy. Takže jezdec bude často vyřazen, aniž by měl možnost své vyřazení nějak ovlivnit-
rock
14:56 11.03.2016 37.188.138.XXXAd první část - Aktuálně vyřazený pilot je prostě jen pilot, který je v inlapu. Dneska je plná trať pilotů, kteří jsou v outlapu nebo v inlapu a pletou se pod kola těm, co jedou ostré kolo, s tím už se všichni naučili žít. A pokud ne, je to jejich problém. Tohle je běžný obrázek každé kvaldy. Rozdíl bude pouze v tom, že postaru jich tam zavazí až do konce každé kvalifikační části plný počet, po novém jich bude čím dál míň - to je spíš pozitivum co do překážení, ne?
Ad poslední část - i tohle se v trochu jiné formě dělo i po starém; když osychá trať, i teď všichni čekají až na nejvýhodnější okamžik výjezdu a pak si navzájem překáží. To je prostě jen stará a známá situace v trošku jiném úhlu pohledu.
Ad žlutý vlajky - od toho jsou tam maršálové, aby to hlídali. Jestli to nebudou hlídat, tak je to problém v přístupu, ale ne v pravidlech.
-
-
-
rock
17:10 10.03.2016 37.188.128.XXX"Vždy po 90 vteřinách bude vyřazen další pilot s nejpomalejším časem po projetí pod šachovnicovou vlajkou"
Můžete mi to, prosím, přeložit?
Po těch 90s bude "zašeděno" jméno s aktuálně nejpomalejším zajetým časem, nebo se bude -jako do teď- čekat na dokončení rozjetého kola?-
-
rock
15:54 11.03.2016 37.188.224.XXX
Buď to bylo v článku upřesněno, nebo jsem to tam bylo pořád a já to jenom přehlídl, ale teď to chápu tak, že platí ta moje první varianta; uplyne limit, ten s nejpomalejším zajetým časem končí (bez ohledu na to, jestli je v boxech nebo jestli má třeba zrovna rozjeté ostré kolo). Uplyne 90s, skončí další. Je to komplikace navíc, ale umím si představit, že to půjde grafikou ošetřit, aby to zůstalo přehledné.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek