DISKUZE K ČLÁNKU Byl jsem naivní a nevěděl, do čeho jdu, přiznává Haas

Gene Haas přiznal, že určité aspekty Formule 1 podcenil a byl poněkud naivní. Nicméně podle něj nikdo nemohl čekat, že budou hned bojovat na čele.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Byl jsem naivní a nevěděl, do čeho jdu, přiznává Haas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 07.03.2016 10:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» armyk (Hlasovalo 8 lidí) 04.03.2016 20:23
A co jako čekali? Koncept aut NASCARU je tak z 70… »
» Ludwei (Hlasovalo 6 lidí) 04.03.2016 23:33
armyku tuhle jednoduchost mechanickou bych bral i… »
» Ludwei (Hlasovali 5 lidé) 06.03.2016 17:31
Určitým způsobem máš pravdu, že je to jeden z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001722

    uzivatel001722

    88.102.251.XXX
    Ludwei, ale není technická náročnost právě jeden z prvků, které dělají z F1 královnu motorsportu? Pro mě osobně je to suveréně nejzajímavější aspekt na celé věci.

    Jo a poklona Haasovi, že se k tomu postavil jako chlap bez trapných výmluv. 01

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Milan B.

      Milan B.

      88.80.244.XXX
      Jednoznačne je, napriek názorom proti. Mňa by návrat k archaickým motorom a všetkého iného nezaujímal. Haas ma na nováčka veľmi zdravé názory a dúfam že v cirkuse F1 vydrží.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Ludwei

      Ludwei

      80.251.241.XXX
      Určitým způsobem máš pravdu, že je to jeden z prvků co dělá F1 královnu motorsportu. Ale královna motorsportu byla pro mě když se lámaly traťové rekordy. A ne teď když jezdí o x sekund pomaleji za rekordy. Až se budou na okruzích přepisovat historické tabulky bude to snad to nejlepší co si můžeme přát. Tak na lepší zítřky v F1 01

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ludwei

    Ludwei

    80.251.241.XXX
    armyku tuhle jednoduchost mechanickou bych bral i u F1. Když se dívám na videa starých F1 tak to byla krásnější podívaná než dnes

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • armyk

      armyk

      212.10.95.XXX
      Neříkám, že je to špatně, ale na efektivitu jakou má F1 se nedostanete s atmosférou a mechanickým řízením. F1 je přehlídka špičkových technologií.
      Mně by se nejvíce líbilo, kdyby došlo k uvolnění pravidel... Aktivní odpružení, CVT, foukané difuzor... všechno tohle byly dokonalé nápady, které byly až moc dobré a tak se to zakázalo.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.131.12.XXX
      Promin, ale jaky ma pak smysl mit dve ruzne serie s technicky podobnymi vozy ?

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    212.10.95.XXX
    A co jako čekali? Koncept aut NASCARU je tak z 70 let, dodnes se nikam nepohnuli. Žádná složitost, vše jednoduché a mechanické.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama