DISKUZE K ČLÁNKU U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou

Zatímco svět Formule 1 netrpělivě očekává, jestli uvidíme i v roce 2016 dominanci Mercedesu, u 'stříbrných šípů' počítají, dle Andyho Cowella, s ohrožením své pozice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 08.02.2016 11:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 5 lidé) 08.02.2016 10:30
No s tím co jsi napsal bych souhlasil před… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2016 09:20
Líbí se mi že u Mercedesu se chovají realisticky… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 08.02.2016 09:42
Mě to přijde jako velké divadlo. Jasně jedna věc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    31.47.102.XXX
    Mě to přijde jako velké divadlo. Jasně jedna věc je projevit respekt soupeři, ale takovéhle ponižování sama sebe už je divné. Budˇto hrajou pro soupeře, nebo pro diváky a důvodem by mohl být přesný opak, než co je řečeno. Mercedes už dřív tvrdil, že kdyby nebylo žetonů dokážou navýšit výkon o dalších x desítek koní, takže možná to tak i bude. Jejich cílem může být vyhrávat, ale nemít takový náskok aby se to nezprotivilo lidem ve vedení F1 a divákům. Prostě kontrolovat výsledek...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      musíš si uvědomit, že současné technologie ti umožní z daného množství paliva dostat jen určité množství výkonu, tím že mercedes měl velký náskok se v podstatě dostává do situace, kdy bude schopen nacházet jednotky koní, ale soupeři mají možnost stavovat výrazně více, ovšem konečná situacu bude taková, že všechny motory budou srovnány více-méně v rozsahu několika koní a zrušení nesmyslných kreditů tento proces pouze urychlí.
      Osobně si stejně myslím, že mercedes věnoval určitým představitelům FIA nějaké všimné, že se ke zrušení kreditů odhodlali až v okamžiku, kdy mercedes byl v podstatě jedním výrobcem dostižen, do té doby se snažili výhodu mercedesu maximálně zakonzervovat...

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        31.47.102.XXX
        No s tím co jsi napsal bych souhlasil před hybridní technologií. Dříve byl atmosferický motor. Tam bylo dáno, že se nedalo pracovat s ničím jiným, než s koeficientem tření, účinností spalování a pár dalšími drobnostmi. Vývoj byl prakticky hotový během cca 5 let. Dnes, když je možnost pracovat jak na motoru (který je navíc osazen turbem) + na rekuperačním systému dostává se do hry mnohem více proměnných a tudíž i správná nastavení chodu těchto proměnných spolu dohromady přináší další a další potenciál pro posun vpřed. Celkově se tedy dá říci, že možností a kombinací jak se posunout vpřed je více než dříve. Už jen třeba efektivita nabíjení a podobné věci, které neovlivňují spotřebu paliva. Každopádně souhlasím, že čím víc výkonu motor už má tím hůře se další hledá, ale nemyslím, že by mercedes takových 50 ještě nedokázal najít.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          jenže to je v podstatě vše omezeno pravidly. Máš max otáčky turba, max plnící tlak, maximální kapacitu baterie, je omezen výkon, který můžeš akumulovat během brždění. Jediné s čím mohou pracovat je generátor na turbu, ale tam když se zvýší výkon, tak ho sebereš spalovacímu motoru a sám spalovací motor je pro všechny téměř identický, až najdou všechny vychytávky, tak už se nikdo neurve, jako se to povedlo mercedesu

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Líbí se mi že u Mercedesu se chovají realisticky a nehrají si na velké hvězdy. Jenom tak mohou obhájit tituly v obou kategoriích.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama