DISKUZE K ČLÁNKU U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou
Zatímco svět Formule 1 netrpělivě očekává, jestli uvidíme i v roce 2016 dominanci Mercedesu, u 'stříbrných šípů' počítají, dle Andyho Cowella, s ohrožením své pozice.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: U Mercedesu "počítají s porážkou od Ferrari," také Honda je velkou hrozbou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Limbi
09:42 08.02.2016 31.47.102.XXXMě to přijde jako velké divadlo. Jasně jedna věc je projevit respekt soupeři, ale takovéhle ponižování sama sebe už je divné. Budˇto hrajou pro soupeře, nebo pro diváky a důvodem by mohl být přesný opak, než co je řečeno. Mercedes už dřív tvrdil, že kdyby nebylo žetonů dokážou navýšit výkon o dalších x desítek koní, takže možná to tak i bude. Jejich cílem může být vyhrávat, ale nemít takový náskok aby se to nezprotivilo lidem ve vedení F1 a divákům. Prostě kontrolovat výsledek...-
jumpman
10:19 08.02.2016 178.255.168.XXXmusíš si uvědomit, že současné technologie ti umožní z daného množství paliva dostat jen určité množství výkonu, tím že mercedes měl velký náskok se v podstatě dostává do situace, kdy bude schopen nacházet jednotky koní, ale soupeři mají možnost stavovat výrazně více, ovšem konečná situacu bude taková, že všechny motory budou srovnány více-méně v rozsahu několika koní a zrušení nesmyslných kreditů tento proces pouze urychlí.
Osobně si stejně myslím, že mercedes věnoval určitým představitelům FIA nějaké všimné, že se ke zrušení kreditů odhodlali až v okamžiku, kdy mercedes byl v podstatě jedním výrobcem dostižen, do té doby se snažili výhodu mercedesu maximálně zakonzervovat...-
Limbi
10:30 08.02.2016 31.47.102.XXXNo s tím co jsi napsal bych souhlasil před hybridní technologií. Dříve byl atmosferický motor. Tam bylo dáno, že se nedalo pracovat s ničím jiným, než s koeficientem tření, účinností spalování a pár dalšími drobnostmi. Vývoj byl prakticky hotový během cca 5 let. Dnes, když je možnost pracovat jak na motoru (který je navíc osazen turbem) + na rekuperačním systému dostává se do hry mnohem více proměnných a tudíž i správná nastavení chodu těchto proměnných spolu dohromady přináší další a další potenciál pro posun vpřed. Celkově se tedy dá říci, že možností a kombinací jak se posunout vpřed je více než dříve. Už jen třeba efektivita nabíjení a podobné věci, které neovlivňují spotřebu paliva. Každopádně souhlasím, že čím víc výkonu motor už má tím hůře se další hledá, ale nemyslím, že by mercedes takových 50 ještě nedokázal najít.-
jumpman
11:12 08.02.2016 178.255.168.XXXjenže to je v podstatě vše omezeno pravidly. Máš max otáčky turba, max plnící tlak, maximální kapacitu baterie, je omezen výkon, který můžeš akumulovat během brždění. Jediné s čím mohou pracovat je generátor na turbu, ale tam když se zvýší výkon, tak ho sebereš spalovacímu motoru a sám spalovací motor je pro všechny téměř identický, až najdou všechny vychytávky, tak už se nikdo neurve, jako se to povedlo mercedesu
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek