DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Změny na novém Ferrari budou snadno postřehnutelné

Sebastian Vettel hovoří o ambicích Ferrari a novém voze, který se má od toho loňského hodně lišit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Změny na novém Ferrari budou snadno postřehnutelné

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 03.02.2016 15:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 01.02.2016 16:56
pulrod je sice umístěn níž, ale působí na něj… »
» Milan B. (Hlasovali 5 lidé) 01.02.2016 12:44
Prečo je pull road nevýhodné? Pruženie a tlmenie… »
» Tomur (Hlasovali 5 lidé) 01.02.2016 15:56
Co si tak vzpomínám, Ferrari mělo problém s pull… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Prečo je pull road nevýhodné? Pruženie a tlmenie je uložené nižšie, čo je lepšie pre ťažisko.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.122.XXX
      Co si tak vzpomínám, Ferrari mělo problém s pull-rodem trefit nastavení, což mazalo výhodu nižšího těžiště. Ale třeba se najde někdo, kdo to vysvětlí přesněji 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        pulrod je sice umístěn níž, ale působí na něj mnohem větší síly, takže musí být masivnější a tím pádem je i těžší a je náročnější na nastavení. Pullrod bylo zavěšení, které bylo "vymyšleno" dřív než pushrod, ale stále skýtalo lepší možnost aerodynamického využití, proto se k němu ferrari vrátilo, ale nejspíš se jim to příliš vytěžit nedařilo

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      To ani není tak o mechanických vlastnostech, jako spíše o aerodynamice. Pokud se ho opravdu vzdají, pak to bude kvůli efektivnějšímu obtékání kolem vozu a směrování proudění podél něj. Zavěšení je v interakci s prouděním od předního křídla k zadní části. S pull-rodem Ferrari nemělo mechanicky žádné problémy, k pneumatikám bylo jejich auto hodně šetrné.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        toť otázkou, v době, kdy měli pushrod tak na tom byli výrazně lépe, ale zase měli problémy se zahříváním tvrdších směsí

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama