DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: McLaren představuje formuli budoucnosti - MP4-X

McLaren představuje svou vizi budoucího závodního monopostu. Jak se vám líbí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: McLaren představuje formuli budoucnosti - MP4-X

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 03.12.2015 18:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 16 lidí) 03.12.2015 09:14
Co má tohle společného s F1? Ať to nazvou Project… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 03.12.2015 09:19
Kola, motor, křídla, zavěšení... mě se ten… »
» RoBertino (Hlasovalo 12 lidí) 03.12.2015 09:48
Koncept se mi líbí taky, podobně jako Královy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • uzivatel000635

          uzivatel000635

          88.101.0.XXX
          Přesně tak Roberte, toto je hybrid - ve smyslu kategorie, ne pohonu. První, co mi připadlo na mysl byla bývalá Intersérie, kde se podobným způsobem přestavovali vysloužilé monoposty. Ale hezký to je...

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Nevím proč hybrid? Mně to pořád připomíná monopost F1, jen s kryty kol a uzavřeným kokpitem.
          O historii Tebe rozhodně poučovat nehodlám. Ale kryty kol v F1 už byly a i v Le Mans jezdí auta bez střechy. Pořád je to monopost. V 50-tých letech by se při obrázku dnešní F1 drželi za hlavu a byli zhnusení tím, kam F1 došla. Kam se poděl klasický doutníkový tvar a úzké gumy. A nemuselo by to být až tak dávno. Tenhle koncept by měl své výhody a trochu odlišný vzhled z F1 nic podřadného neudělá. 03
          Za mne má 01

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            83.208.82.XXX
            Miku, nechci se teď výrazněji sápat do historie, ale zakrytá kola měl, pokud mě paměť neklame, naposledy Mercedes v roce 1955. Nepočítám samozřejmě nějaké experimenty, ostatně Ferrari v roce 1976 se svými "blatníčky" velmi rychle zařadilo zpátečku.
            Hybridem jsem myslel F1 a F5000, nikoli F1 a Le Mans. A co se týče vývoje, přechod od doutníků ke klínovému tvaru monopostů byl vývojovým procesem, ale uzavřený kokpit a kola je jen úlitba bezpečnosti. S vývojem moc společného nemá. Více bude v paddocku.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jo, s historií máš samozřejmě pravdu. Přesto Mercedes 1955 nikdo nevyřazoval z F1 a dodnes se považuje za monopost F1. Blatníky nědělají F1.
              Je to jistě úlitba bezpečnosti. Ale není ani první, ani desátá. Těch změn na vozech za ty leta byly kvůli bezpečnosti provedeny snad stovky, minimálně desítky. A některé byly asi výraznější, než kus průhledného plastu nad hlavou. Co se týká blatníků, tam snad nejde ani moc o bezpečnost. Připadá mi, že když jezdec nebude muset do boxů kvůli každému lehkému kontaktu jeho gumy s předním křídlem soupeře, nebude to F1 ku škodě. A hlavní výhodu vidím v tom, že se bude moct jezdit za deště a nebude se muset čekat, až trať téměř uschne. Vidět závody v dešti je vždy atraktivnější, než závody suché. Čekání na to, až trať uschne mě vždy dovádí k silné nasranosti. 04

              + 4 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.238.XXX
              Uzavřený kokpit a zakrytá kola je -v té podobě, jako na téhle nebo RedBullovské studii- úlitba aerodynamice možná větší měrou než bezpečnosti. A jako takovou bych ji v F1 vítal s otevřenou náručí. Otevřený kokpit a odkrytá kola jsou přežívající pozůstatek z dob Sziszova Renaultu.

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.122.XXX
      Přesně, vypadá to zajímavě, ale nějak v tom nemůžu najít Formuli 1 03

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    81.30.230.XXX
    Ty stupidní kryty kol to kazí...

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama