DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: McLaren představuje formuli budoucnosti - MP4-X
McLaren představuje svou vizi budoucího závodního monopostu. Jak se vám líbí?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: McLaren představuje formuli budoucnosti - MP4-X
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 16 lidí)
03.12.2015 09:14
Co má tohle společného s F1? Ať to nazvou Project… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel000635
10:58 03.12.2015 88.101.0.XXXPřesně tak Roberte, toto je hybrid - ve smyslu kategorie, ne pohonu. První, co mi připadlo na mysl byla bývalá Intersérie, kde se podobným způsobem přestavovali vysloužilé monoposty. Ale hezký to je... -
Mike17
11:52 03.12.2015 93.99.87.XXXNevím proč hybrid? Mně to pořád připomíná monopost F1, jen s kryty kol a uzavřeným kokpitem.
O historii Tebe rozhodně poučovat nehodlám. Ale kryty kol v F1 už byly a i v Le Mans jezdí auta bez střechy. Pořád je to monopost. V 50-tých letech by se při obrázku dnešní F1 drželi za hlavu a byli zhnusení tím, kam F1 došla. Kam se poděl klasický doutníkový tvar a úzké gumy. A nemuselo by to být až tak dávno. Tenhle koncept by měl své výhody a trochu odlišný vzhled z F1 nic podřadného neudělá.
Za mne má-
RoBertino
12:05 03.12.2015 83.208.82.XXXMiku, nechci se teď výrazněji sápat do historie, ale zakrytá kola měl, pokud mě paměť neklame, naposledy Mercedes v roce 1955. Nepočítám samozřejmě nějaké experimenty, ostatně Ferrari v roce 1976 se svými "blatníčky" velmi rychle zařadilo zpátečku.
Hybridem jsem myslel F1 a F5000, nikoli F1 a Le Mans. A co se týče vývoje, přechod od doutníků ke klínovému tvaru monopostů byl vývojovým procesem, ale uzavřený kokpit a kola je jen úlitba bezpečnosti. S vývojem moc společného nemá. Více bude v paddocku.-
Mike17
12:28 03.12.2015 93.99.87.XXXJo, s historií máš samozřejmě pravdu. Přesto Mercedes 1955 nikdo nevyřazoval z F1 a dodnes se považuje za monopost F1. Blatníky nědělají F1.
Je to jistě úlitba bezpečnosti. Ale není ani první, ani desátá. Těch změn na vozech za ty leta byly kvůli bezpečnosti provedeny snad stovky, minimálně desítky. A některé byly asi výraznější, než kus průhledného plastu nad hlavou. Co se týká blatníků, tam snad nejde ani moc o bezpečnost. Připadá mi, že když jezdec nebude muset do boxů kvůli každému lehkému kontaktu jeho gumy s předním křídlem soupeře, nebude to F1 ku škodě. A hlavní výhodu vidím v tom, že se bude moct jezdit za deště a nebude se muset čekat, až trať téměř uschne. Vidět závody v dešti je vždy atraktivnější, než závody suché. Čekání na to, až trať uschne mě vždy dovádí k silné nasranosti. -
rock
14:51 03.12.2015 37.188.238.XXXUzavřený kokpit a zakrytá kola je -v té podobě, jako na téhle nebo RedBullovské studii- úlitba aerodynamice možná větší měrou než bezpečnosti. A jako takovou bych ji v F1 vítal s otevřenou náručí. Otevřený kokpit a odkrytá kola jsou přežívající pozůstatek z dob Sziszova Renaultu.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek