DISKUZE K ČLÁNKU Alternativní motory v Paříži zamítnuty, FIA se ale nevzdává

Plán Mezinárodní automobilové federace na zavedení alternativních motorů ve Formuli 1 od roku 2017 dostal v úterý na zasedání Komise F1 další trhlinu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alternativní motory v Paříži zamítnuty, FIA se ale nevzdává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 27.11.2015 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 25.11.2015 13:13
- 10 týmů - FOM a FIA - 2 sponzoři: Phillip… »
» rock (Hlasovalo 9 lidí) 25.11.2015 13:55
Díky... »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 25.11.2015 11:12
Jaké je v současné době složení Komise F1? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    "Proto hovořili o možném přechodu od roku 2018 na jiné pohonné ústrojí, které by vzbudilo větší zájem veřejnosti a bylo méně složité - Ferrari například zmínilo V8 motory s jednoduchým KERSem."

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    A bez KERSu by to nešlo, pánové? 03

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Určitě šlo. Ale má F1 ignorovat technologii, která bude za chvíli v každém vozítku?
      S nadsázkou, je to jako bys napsal: s parním strojem by to nešlo, pánové?

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        188.175.122.XXX
        Že je něco přínosné pro běžné silniční vozy, ještě neznamená, že to bude přínosem v motorsportu. U hybridních pohonů si nejsem jistý jejich přínosem ani u běžné produkce, třeba z porovnání celkové ekologické zátěže za dobu životnosti hybridy nevychází zrovna nejlíp.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Atraktivita a přínos pro F1 se dá udělat z jakéhokoliv pohonu. Ale nemá smysl jít cestou, která pro běžné auta začíná být historií. To by jsme mohli zavést ty parní stroje. Vzhledem k velikosti pohonu se naruší aerodynamika a dost pravděpodobně by jsme zažili zajímavější závody. Chce to někdo? Ne. Proč dělat z F1 mistrovství historických technologií. Ta má být vzorem použití moderních technologií.
          A co se týká ekologické zátěže: Ano, zatím je to zhruba nastejno. Ale je celkem jisté, že je to jen otázka baterií a tato technologie bude lepší. Nehledě na to, že na benzín se prostě věčně jezdit nebude. Jednou ho něco nahradí jak v F1, tak v běžných autech.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.135.XXX
    Jaké je v současné době složení Komise F1?

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      - 10 týmů
      - FOM a FIA
      - 2 sponzoři: Phillip Morris a Rolex
      - zástupce dodavatele pneumatik (Pirelli) a výrobců motorů (Renault)
      - 6 promotérů závodů (3 z Evropy a 3 z dalších částí světa - jmenuje FOM)
      - 2 zástupci okruhů (1 evropský, 1 mimoevropský - jmenují týmy)

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama