DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má brzy podepsat novou smlouvu s Renaultem, za motory musí dát víc
Red Bull s Renaultem spějí k dohodě ohledně spolupráce v sezóně 2016. Rakouský tým mají i nadále poháně motory Francouzů, ovšem za odlišných podmínek. Jeho majitele Dietricha Mateschitze vyjdou dráž.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull má brzy podepsat novou smlouvu s Renaultem, za motory musí dát víc
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 20 lidí)
10.11.2015 11:09
Tohle je jen třešnička na dortu, že ve finále se… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
10.11.2015 11:17
Odporný poradce heLmut si svou výplatu zcela bez… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000635
11:17 10.11.2015 88.101.0.XXXOdporný poradce heLmut si svou výplatu zcela bez pochyby zaslouží-
-
uzivatel000190
13:37 10.11.2015 109.81.210.XXXVěřím, že u RB peníze nejsou až takový problém. U nich spíše vidím problém v tom, že ze sebe udělali totální hňupy.-
-
odin
18:54 10.11.2015 77.240.103.XXXTak to je dobrý. Opravte mě někdo, pokud se mýlím.
RedBull jezdil s motorem Renaultu a měl zajištěn statut továrního týmu.
Celé to divadlo, které RedBullíci vyvolali, bylo podle Mika17 kvůli tomu, aby dosáhli svého.
Čili, aby RedBullíci mohli i nadále jezdit s motorem Renault, který budou platit dráž, než dosud, ale na který ztratí exkluzivitu (statut továrního týmu). Tak že jediné, co se možná změní, bude forma reklamy pohonné jednotky na vozech RBR.
Tak už se vůbec nedivím, že Mikovým názorům nerozumím. Spíše se divim sám sobě, že se s ním ještě přu o těch jeho nesmyslech. Dávám si-
Mike17
13:36 11.11.2015 93.99.87.XXXKdyž nekritizovali Renault, aby vyrobil lepší motor, tak celé to divadlo bylo podle tebe k čemu?
Celý status "továrního týmu" byl v čemu? Aby jim továrně dodali předražený, slaboučký a nespolehlivý šmejd? Ale hlavně že byl tovární.
Teď SNAD budou mít aspoň motor, se kterým se dá soupeřit se špičkou. A nějaký milionek navíc je RB u pr.... Lepší výsledky jim přinesou mnohonásobně víc.
Tak se se mnou nepři. Nemůžeš se divit, když ti omlátím o hlavu takové nesmysly, jako že se má RB učit od STR jak pracovat, na základě jednoho deštivého závodu a zapomeneš se podívat do tabulky.
-
-
-
-
-
-
uzivatel000190
11:09 10.11.2015 109.81.210.XXXTohle je jen třešnička na dortu, že ve finále se nic nezmění a oni přijdou "jen" o pár milionů, ale daleko zásadnější vidím dvě věci:
- RB zjistil, že ostatní na něj kašlou a myslí, si že nejsou pro f1 tak důležití viz prohlášení šéfů, že odchod rb f1 rozchodí celkem snadno.
- Teď už jim nebude nikdo věřit po jejich falešných prohlášeních, že odejdou pokud nedostanou mercedes či ferrari a basta...?:)
- Po těchto událostech spíše podporu ztratili jak přímo v f1 tak i fanoušků.
Být na místě Renaultu, tak nejen, že bych si nechal pořádně zaplatit tak jak to udělají, ale navíc bych trval na tom, že logo Renaultu bude pořádně velké a navíc na pořádném žlutém pruhu a podmínku, že musí po každých bodech veřejně Renaultu poděkovat.:o) Po těch kecech co vedli od RB by si to zasloužili.-
-
uzivatel000190
13:35 10.11.2015 109.81.210.XXXZa poslední roky nebylo úspěšnějšího výrobce, to mě jako ostuda nepřijde. f1 je dlouhodobá věc a myslet si, že budu pořád vyhrávat může asi jen dítě či RB, ostatně vyzrálostí jsou lidé u RB povaze rozmazleného dítě hodně blízcí.
-
-
-
-
-
-
-
Adi
13:56 10.11.2015 176.74.128.XXXNepleteš ti tak trochu Renault s Hondou?! Nebýt Renaultu, nemá Red Bull 4 tituly, nemá Infinity a Total, tedy peníze, které zaplatí za motor a ještě jednou tolik do kapsy. Nemá ani s čím jet příští rok... tak nějak Red Bull bez Renaultu nemá nic...-
Mike17
14:12 10.11.2015 93.99.87.XXXNebýt Renaultu, tak nemá 4 tituly? Kolik by jich měl s jiným motorem? 2, 3 nebo 5, 6?
Ty počty ti moc nejdou. Kdyby neměl hlavního sponzora Infinity, tak by to křídlo bylo bez nápisu? Nikdo jiný by reklamu nechtěl? To samé s Totalem! Jiný dodavatel maziv by reklamu nechtěl? Za reklamu jiných firem by chtěli míň?
Cena motorů je cena motorů, ceny reklamních ploch do toho netahej.-
Adi
14:33 10.11.2015 176.74.128.XXXMyslím, že balík Renault + Infinity + Total je jasně daný. Kde máš napsaný, že by od jiných partnerů dostali takové peníze? Podívej se na Mclaren, jaktože není plný reklam, když je to o mnoho úspěšnější tým, než RB?! Sám dobře víš, že ty 4 tituly je velká zásluha RS27ky... nízké nároky na chlazení, nejlepší na mapování / foukání, nejlepší spotřeba, výkon na úrovni Ferrari a lepší než měl Cosworth. Myslet si, že RB by vyhrál 4 tituly s jakýmkoliv motorem, který byl v té době k dispozici je čirá spekulace, navíc Renault Red Bullu dával maximální pozornost, Mercedes ani Ferrari by takovou podporu RB v životě nedali! Už bys konečně mohl otevřít oči a uvědomit si, že šasi není vše a že že za úspěchama Red Bullu zdaleka nestojí jen práce Neweho oddělení, ale že za tím stojí velice úzká spolupráce mezi Red Bullem a aliancí Renault - Nissan. Rovnice je jednoduchá, Renault bez Red Bullu bude, opačně to jaksi nepůjde.-
Mike17
15:00 10.11.2015 93.99.87.XXXNevím, jestli by dostali takové peníze. A jak víš ty, že by třeba Shell nebo někdo jiný by nezaplatil víc než Total? Jak víš, že by za místo na křídle někdo nezplatil víc jak Infinity? Máš nějaké informace, že RB nemohl sehnat sponzory? Mclaren není plný reklam, protože za poslední roky jeho výsledky stály za h.... A za to, že kdysi dávno byli špička nikdo balík za nápis nedá.
Motor Renault měl v letech 2009-2013 jistě své přednosti. Ale i nedostatky, jako slabší výkon proti konkurenci. Takže tvrzení, že jen s tímto motorem mohl RB získat tituly je také čirá spekulace. Nic víc. Evidentně motory Ferrari a Mercedes také nebyly špatné, když jejich týmy dokázaly být v některých částech sezon lepší jak RB. Nemáš jedinou indicii, která by odpovídala tomu, že motor Renault nějak převyšoval ostatní (kromě Cosworthu).
Ano, šasi není to jediné, co dělá vůz skvělým. Ale u motorů moc ke změnám nedocházelo. A šasi bylo to, co se měnilo nejvíc. A protože měl RB části sezon vůz slabší než Mclaren nebo Ferrari a části sezon, kdy měli bezkonkurenční vůz, motory byly víceméně pořád stejné, tak se z toho dá usoudit, že šasi bylo to, co dělalo RB úžasným vozem. Bez ohledu na to (nebo navzdory tomu), co měli pod kapotou.
A ani poslední větu nemáš přesnou. Renault bez RB bude, ale i RB může být bez Renaultu. Je jen otázka, co bude pro RB PRO PŘÍŠTÍ SEZONY výhodnější.-
odin
19:06 10.11.2015 77.240.103.XXX"Renault bez RBR bude, ale i RBR může být bez Renaultu....
Jak ukázalo letošní vyjednávání RedBullíků a jak nejspíše ukáže i nadcházející sezóna, že?
Miku, to ti vůbec nevadí se takto ztrapňovat?
Místo, abys stáhl uši, jak to udělali RedBullíci, tak ve svém fanboyství píšeš ještě takovéto věci.
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek