DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má brzy podepsat novou smlouvu s Renaultem, za motory musí dát víc

Red Bull s Renaultem spějí k dohodě ohledně spolupráce v sezóně 2016. Rakouský tým mají i nadále poháně motory Francouzů, ovšem za odlišných podmínek. Jeho majitele Dietricha Mateschitze vyjdou dráž.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull má brzy podepsat novou smlouvu s Renaultem, za motory musí dát víc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 02.12.2015 19:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 26 lidí) 10.11.2015 10:26
Koukám že se ty obstrukce Red Bullu parádně "… »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 20 lidí) 10.11.2015 11:09
Tohle je jen třešnička na dortu, že ve finále se… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 10.11.2015 11:17
Odporný poradce heLmut si svou výplatu zcela bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Odporný poradce heLmut si svou výplatu zcela bez pochyby zaslouží 01 11 18

    + 17 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Možná jo. Jestli se v Renaultu něco pohnulo a dodají aspoň na 2 závody konkurenceschopný výrobek, tak za to nějaký melounek stojí. 12

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        109.81.210.XXX
        Věřím, že u RB peníze nejsou až takový problém. U nich spíše vidím problém v tom, že ze sebe udělali totální hňupy.

        + 11 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Dá se to tak vidět. A nebo se to dá vidět tak, že ze sebe hňupy udělal Renault a RB dosáhl svého. 03

          + 9 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Tak to je dobrý. 18 18 18 Opravte mě někdo, pokud se mýlím.
            RedBull jezdil s motorem Renaultu a měl zajištěn statut továrního týmu.
            Celé to divadlo, které RedBullíci vyvolali, bylo podle Mika17 kvůli tomu, aby dosáhli svého.
            Čili, aby RedBullíci mohli i nadále jezdit s motorem Renault, který budou platit dráž, než dosud, ale na který ztratí exkluzivitu (statut továrního týmu). Tak že jediné, co se možná změní, bude forma reklamy pohonné jednotky na vozech RBR. 11
            Tak už se vůbec nedivím, že Mikovým názorům nerozumím. Spíše se divim sám sobě, že se s ním ještě přu o těch jeho nesmyslech. Dávám si 02 02 02

            + 14 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Když nekritizovali Renault, aby vyrobil lepší motor, tak celé to divadlo bylo podle tebe k čemu? 12 12 12
              Celý status "továrního týmu" byl v čemu? Aby jim továrně dodali předražený, slaboučký a nespolehlivý šmejd? Ale hlavně že byl tovární. 12
              Teď SNAD budou mít aspoň motor, se kterým se dá soupeřit se špičkou. A nějaký milionek navíc je RB u pr.... Lepší výsledky jim přinesou mnohonásobně víc. 12
              Tak se se mnou nepři. Nemůžeš se divit, když ti omlátím o hlavu takové nesmysly, jako že se má RB učit od STR jak pracovat, na základě jednoho deštivého závodu a zapomeneš se podívat do tabulky. 11

              + 5 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    109.81.210.XXX
    Tohle je jen třešnička na dortu, že ve finále se nic nezmění a oni přijdou "jen" o pár milionů, ale daleko zásadnější vidím dvě věci:
    - RB zjistil, že ostatní na něj kašlou a myslí, si že nejsou pro f1 tak důležití viz prohlášení šéfů, že odchod rb f1 rozchodí celkem snadno.
    - Teď už jim nebude nikdo věřit po jejich falešných prohlášeních, že odejdou pokud nedostanou mercedes či ferrari a basta...?:)
    - Po těchto událostech spíše podporu ztratili jak přímo v f1 tak i fanoušků.
    Být na místě Renaultu, tak nejen, že bych si nechal pořádně zaplatit tak jak to udělají, ale navíc bych trval na tom, že logo Renaultu bude pořádně velké a navíc na pořádném žlutém pruhu a podmínku, že musí po každých bodech veřejně Renaultu poděkovat.:o) Po těch kecech co vedli od RB by si to zasloužili.

    + 20 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Oni by klidně logo Renaultu na vůz dali, ale sám Renault to nechtěl. Ani se moc nedivím, ono to logo zatím budí spíš ostudu, než pozitivní reklamu. 12

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        109.81.210.XXX
        Za poslední roky nebylo úspěšnějšího výrobce, to mě jako ostuda nepřijde. f1 je dlouhodobá věc a myslet si, že budu pořád vyhrávat může asi jen dítě či RB, ostatně vyzrálostí jsou lidé u RB povaze rozmazleného dítě hodně blízcí.

        + 13 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Záleží na definici "za poslední roky". Ale bavíme se tu o současných vozech.
          A řekl bych, že jen rozmazlené dítě může chtít za zmetek vyšší cenu než za nejlešpí výrobek a ještě se rozčilovat, že se to někomu nelíbí. 12
          Je to o úhlu pohledu. 03

          + 10 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Ty woe to jsou komedianti 18

    + 13 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Koukám že se ty obstrukce Red Bullu parádně "vyplatily".

    + 26 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Možná jo, na předposlední závod utratili 11 z 12-ti žetonů. Možná, že se RB dostane na dohled Mercedesu i za sucha. 12 Že by konečně začal Renault dělat za co je placen? 13

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ten motor by Renault vylepšil tak jako tak. Jedná se vlastně i o motor pro jeho tým. Akorát Red Bull zaplatí, po mnoha tahanicích, za stejný motor mnohem více než podle původní smlouvy. No, aspoň bude mít Renault více peněz na vývoj. 01

        + 9 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Stejně bych mohl říct, že by zvedl cenu tak jako tak. Jestli zvedne cenu o nějaký melounek je Red Bullu šumák. Důležité je, aby dostali motor hodící se do F1, ne do GP2. Jestli jim k tomu ten melounek přispěje, dobře pro obě strany. 12

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.128.XXX
            Nepleteš ti tak trochu Renault s Hondou?! Nebýt Renaultu, nemá Red Bull 4 tituly, nemá Infinity a Total, tedy peníze, které zaplatí za motor a ještě jednou tolik do kapsy. Nemá ani s čím jet příští rok... tak nějak Red Bull bez Renaultu nemá nic... 03

            + 9 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Nebýt Renaultu, tak nemá 4 tituly? Kolik by jich měl s jiným motorem? 2, 3 nebo 5, 6?
              Ty počty ti moc nejdou. Kdyby neměl hlavního sponzora Infinity, tak by to křídlo bylo bez nápisu? Nikdo jiný by reklamu nechtěl? To samé s Totalem! Jiný dodavatel maziv by reklamu nechtěl? Za reklamu jiných firem by chtěli míň? 20
              Cena motorů je cena motorů, ceny reklamních ploch do toho netahej. 03

              + 11 / − 10

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                176.74.128.XXX
                Myslím, že balík Renault + Infinity + Total je jasně daný. Kde máš napsaný, že by od jiných partnerů dostali takové peníze? Podívej se na Mclaren, jaktože není plný reklam, když je to o mnoho úspěšnější tým, než RB?! Sám dobře víš, že ty 4 tituly je velká zásluha RS27ky... nízké nároky na chlazení, nejlepší na mapování / foukání, nejlepší spotřeba, výkon na úrovni Ferrari a lepší než měl Cosworth. Myslet si, že RB by vyhrál 4 tituly s jakýmkoliv motorem, který byl v té době k dispozici je čirá spekulace, navíc Renault Red Bullu dával maximální pozornost, Mercedes ani Ferrari by takovou podporu RB v životě nedali! Už bys konečně mohl otevřít oči a uvědomit si, že šasi není vše a že že za úspěchama Red Bullu zdaleka nestojí jen práce Neweho oddělení, ale že za tím stojí velice úzká spolupráce mezi Red Bullem a aliancí Renault - Nissan. Rovnice je jednoduchá, Renault bez Red Bullu bude, opačně to jaksi nepůjde.

                + 13 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Nevím, jestli by dostali takové peníze. A jak víš ty, že by třeba Shell nebo někdo jiný by nezaplatil víc než Total? Jak víš, že by za místo na křídle někdo nezplatil víc jak Infinity? Máš nějaké informace, že RB nemohl sehnat sponzory? Mclaren není plný reklam, protože za poslední roky jeho výsledky stály za h.... A za to, že kdysi dávno byli špička nikdo balík za nápis nedá.
                  Motor Renault měl v letech 2009-2013 jistě své přednosti. Ale i nedostatky, jako slabší výkon proti konkurenci. Takže tvrzení, že jen s tímto motorem mohl RB získat tituly je také čirá spekulace. Nic víc. Evidentně motory Ferrari a Mercedes také nebyly špatné, když jejich týmy dokázaly být v některých částech sezon lepší jak RB. Nemáš jedinou indicii, která by odpovídala tomu, že motor Renault nějak převyšoval ostatní (kromě Cosworthu).
                  Ano, šasi není to jediné, co dělá vůz skvělým. Ale u motorů moc ke změnám nedocházelo. A šasi bylo to, co se měnilo nejvíc. A protože měl RB části sezon vůz slabší než Mclaren nebo Ferrari a části sezon, kdy měli bezkonkurenční vůz, motory byly víceméně pořád stejné, tak se z toho dá usoudit, že šasi bylo to, co dělalo RB úžasným vozem. Bez ohledu na to (nebo navzdory tomu), co měli pod kapotou.
                  A ani poslední větu nemáš přesnou. Renault bez RB bude, ale i RB může být bez Renaultu. Je jen otázka, co bude pro RB PRO PŘÍŠTÍ SEZONY výhodnější. 03

                  + 16 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    "Renault bez RBR bude, ale i RBR může být bez Renaultu.... 18
                    Jak ukázalo letošní vyjednávání RedBullíků a jak nejspíše ukáže i nadcházející sezóna, že?
                    Miku, to ti vůbec nevadí se takto ztrapňovat?
                    Místo, abys stáhl uši, jak to udělali RedBullíci, tak ve svém fanboyství píšeš ještě takovéto věci. 03

                    + 9 / − 8

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama