DISKUZE K ČLÁNKU Snahu FIA a Ecclestonea omezit cenu motorů označuje Ferrari za "sprostou"
Předseda správní rady Ferrari i mateřského Fiatu, Sergio Marchionne, označil snahy Bernieho Ecclestonea a Jeana Todta o zavedení nákladových stropů u motorů za obscénní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Snahu FIA a Ecclestonea omezit cenu motorů označuje Ferrari za "sprostou"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepan
09:42 10.11.2015 89.24.157.XXXNejdřív FIA donutila motoráře k tomu, aby vyvinuly neskutečně drahá a nesmyslná zařízení a teď se rozhodla, že to je pitomost a chce to zrušit. Jsem pro, ale mám otázku - kdo motorářům zaplatí ty vyhozené prachy? A co když FIA ty nové motory prosadí a motoráři ji budou žalovat o ušlý zisk? Skutečně je FIA tak bohatá aby zaplatila škody řádu miliard korun?-
-
dannak
10:59 10.11.2015 193.29.76.XXXNo, spíš i tomu zbytku diváků, co F1 má dojde, kam to celé směřuje a pak se zas bude řešit, kde že to jen soudruzi udělali chybu, že klesá sledovanost a proč žádný nový výrobce nechce do soutěže vstoupit. Bodejť by vstupoval, s vidinou, že se mu každou chvíli změní pravidla, ideálně hned, co se danou technologii trochu naučí. Šetření v podání FIA mě nepřestane udivovat :)
-
-
uzivatel001893
11:27 10.11.2015 95.102.98.XXXto potom by mohli prist zaloby po kazdej zmene pravidiel
kto zaplati zakaznickym timom zvysene naklady na tieto motory?
ci automobilkam sa na zisky siahat nemoze ale malym timom uz hej?
malych timov sa nikto nepytal ci budu schopne zaplatit viac ako dvojnasobok oproti v8
-
-
odin
09:25 10.11.2015 46.135.76.XXXJak mi je právo veta pro Ferrari proti srsti, tak v tomto případě jsem na jejich straně. Vlastně jsem na straně všech čtyř výrobců motorů. Za omyly a chyby mocných by měli platit motoráři? Najednou už nemusí být F1 "zelená"? To za ty dva roky se tak výrazně podílela na zkvalitnění životního prostředí, že už se může vrátit zpět? A nebo to byly jako vždy kecy, propaganda a politický nátlak k prosazení těch Eccelstonovských a FIAckých nesmyslů?-
fujtajblik
09:53 10.11.2015 89.177.61.XXXNo on zrovna Eklák moc nadšený ze zavádění těch nových ekomotorů nebyl
Ale jinak pochopitelně souhlasím. -
jumpman
09:57 10.11.2015 178.255.168.XXXi když ekláka nesnáším, tak na jeho obhajobu je třeba říct, že on se spolu s ferrari stavěl proti těmto jednotkám. Prosadila si je FIA po nátlaku renaultu s mercedesem.
Já nevím, proč se pořád řeší jenom cena motorů a kolik by měl být strop. Vždyť cena za motory byla podobná ještě v éře 10V a nikomu to nepřišlo divný. V 70-tých letech byly náklady na motory 50% rozpočtu týmu a nikdo to taky neřešil, kdo na to měl, tak jezdil a kdo ne, tak jezdil něco jinýho. Problém je, že ikdyž od ekláka dostávají týmy poměrně dost peněz a ty malé brečí nad nespravedlivým dělením, tak eklákovi zůstává za nechtama skoro 50% přijmu co F1 vygeneruje, tady bych spíš hledal rezervy ve financování menších týmů. Klidně by eklák mohl výrobcům doplatit rozdíl mezi těmi 20 megama (se kterejma by asi souhlasili) a 12 co navrhuje FIA a bylo by po problému....
-
-
Lahva
08:50 10.11.2015 77.119.128.XXXNaprosto jim rozumím. Nejdřív je nutí vyvinout hodně složitý motor za neskutečný peníze a nyní mají dostat hned dvojí kopanec. Levné nezávislé motory a finanční strop.
Stejně to dopadne tak, že si Bernie prosadí ten levný motor - tam je cíl jediný - v tom momentě opráší současní motoráři starší motory a akorát je za zlomek peněz pořádně vylepší. Proč by rvali hodně peněz do něčeho, co můžou mít levně a neměl by být rozdíl. Asi nejvíc bitá na tom bude, světe div se, Honda - Konečně vymazlí svojeho hybrida a hurá na jednoduchý motor.
-
uzivatel001893
11:33 10.11.2015 95.102.98.XXXpravidla pre ten hodne slozity motor si napisali same automobilky
fia im do toho velmi nekecala
fia povodne chcela uplne iny motor ale to bolo este za ery mosleyho. potom ako nastupil todt dostali automobilky volnu ruku a dopadlo to katastrofalne
malym timom bolo naslubovane, ze tie motory budu dokonca lacnejsie ako vtedy platiti za v8
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek