DISKUZE K ČLÁNKU Některé termíny prostě musí kolidovat, vysvětluje Todt

Kolize termínů mezi Grand Prix Evropy v Ázerbajdžánu a 24 hodin Le Mans vyvolalo nemalé dohady a odliv některých pilotů, kteří se museli rozhodnout, kam pojedou. Týkalo se to například posledního vítěze čtyřiadvacetihodinovky Nico Hülkenberga.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Některé termíny prostě musí kolidovat, vysvětluje Todt

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 04.11.2015 14:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001716 (Hlasovali 5 lidé) 03.11.2015 11:59
Nemohou nic udělat? Co takhle zrušit Velkou cenu… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 03.11.2015 14:32
A co takhle zrušit Todta? »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 03.11.2015 19:00
To je jenom o snaze. Kdyby jako základ kalendáře… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Zix.

    Zix.

    86.49.16.XXX
    Samozřejmě je logický, že se některý závody musejí jezdit ve stejnej termín. Ale když má Formule 1 každou chvíli pauzu týdenní,dvoutýdenní nebo i letní pauzu, tak snad by neměl být problém do těch volnejch termínů nacpat závody jiných sérií.

    Ale logicky bych dal WTCC, Cross nebo WEC jindy než je F1. Protože jde o okruhové závody.
    U takovýho WRC by to určitě tolika lidem nevadilo, protože WRC je jinej druh(nejsou okruhy) a navíc se jezdí ve více dnech.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Sleduji rallye i F1, ale od té doby, co Praotec Janeček vynalezl televizi a počítač s internetem, to není zas až takový problém. 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        86.49.16.XXX
        Já to myslel tak, že někdo má rád jen okruhový závody a někdo jen rallye. Takže by to tolik lidí nenaštvalo, když se pojedou tyhle 2 akce o stejnym víkendu, zvlášť když se rallye jede ve více dnech.

        Nebo třeba když se to jede na jiných koncech světa, tak by bylo taky jedno, protože něco by se jelo ráno(beru naše časy) a jiný zas až večer.

        A ano kdo chce, tak si najde ten danej sport kdekoliv a může sledovat oboje. To není pro většinu lidí žádná novinka 03. Ale o to mi nešlo.
        Já bych si třeba neužil ani 1 závod, kdybych sledoval 2 najednou.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Nojo, když Petr Solberg za to umí pořádně vzít a sledovat jeho jízdu v rallyecrossu je skutečný požitek. Naštěstí ty jízdy jsou krátké, takže se dá obojo.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            86.49.16.XXX
            U rallyecrossu se to dá no, protože tam sou pauzy. Přiznávám že když se to jelo současně s F1 (nevím při jakým závodě), tak sem tomu dokonce dával přednost a až poté dokoukal konec závodu F1. 04

            Těžko bych teda sledoval současně WTCC s F1, WEC nebo i závodama mimo FIA - motorkama, DTM, ICS a další.
            Beru samozřejmě závody, ve kterých by se něco dělo a né že by byl celej závod "vláček".

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Todt svoji funkci evidentně nezvládá a měl by odejít. Když nastoupil, věřil jsem že jako bývalý soutěžák dokáže pro motoristický sport udělat spoustu dobrého. Bohužel jsem se mýlil. Z jeho největších přešlapů bych jmenoval, kromě kalendáře na příští rok, současné motory v F1, nekonzistentnost rozhodování komisařů při závodech, řada protiřečících pravidel a pod. A to nemluvím o tom, že před dvěma roky se část sezóny mistrovství světa v automobilových soutěžích odjela bez hlavního promotéra, protože FIA zadrbala výběrové řízení.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000792

    uzivatel000792

    195.212.29.XXX
    Existuje dohoda podla ktorej si preteky F1 a Le Mans nebudu terminovo kolidovat... Takze tento Todtov argument nema ziadnu vahu.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To je jenom o snaze. Kdyby jako základ kalendáře dali to, co je nejvíc sledované, určitě by vyhověli více lidem. Základ by byl F1 a Le Mans. Do mezer pak vsunout další závody WEC společně s mistrovstvím světa v rallye. No a elektroformule s rallyecrossem bych už dal libovolně. Myslím si že takto konstruovaný kalendář by popudil minimum lidí. Sám jsem sice kdysi současně sledoval závod F1 a závod v rallyecrossu, ale i když jsem byl na prášky, tohle dělá málo lidí. Jenže tohle by bylo proti ekologické vizi FIA, která se snaží upřednostňovat elektrické formule.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001716

    uzivatel001716

    147.251.44.XXX
    Nemohou nic udělat? Co takhle zrušit Velkou cenu Evropy, obvzlášť v Ázerbajdžánu je to naprostá zbytečnost.
    A podle pravidel je stejně jeden závod navíc.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama