DISKUZE K ČLÁNKU Mateschitz prodloužil termín - blíží se záchrana nebo agónie Red Bullu?

Snad žádný tým v historii F1 nebyl tak ostře sledován s ohledem na své setrvání nebo odchod z této kategorie. Vzpomeňme na rok 1976, kdy Roger Penske prakticky ze dne na den zrušil svůj tým - Red Bull nás napíná už hezkou řádku týdnů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mateschitz prodloužil termín - blíží se záchrana nebo agónie Red Bullu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 03.11.2015 10:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 20 lidí) 02.11.2015 16:25
Aha, takže kromě odborníka na motor Renault,… »
» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 02.11.2015 16:52
Tvoje úvahy jsou založeny na všem jiném, jenom ne… »
» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 02.11.2015 17:17
Pokud by v tom průseru jel pouze VW, udělal by se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    109.105.36.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 11 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.128.XXX
      Aha, takže kromě odborníka na motor Renault, který je podle tebe tak hrozný, že ho nikdo nechce ani zadara už je z tebe i analytik na celou alianci Renault - Nissan a jejich peníze... no pokud vím, tak aliance je v černých číslech a loni odepsali investici v Iráku za takový peníze, který by jim stačili na cca 10 let působení v F1 a i přes to neskončili v červených číslech...vážně si myslíš, že Renault nemá peníze na Lotus? Není to spíš tak, že chtějí Lotus za co nejmenší peníze?! Jinak Berine již podíl za historii pro Renault dávno odsouhlasil! Ono být spolu s Ferrari nejůspěšnější výrobce v historii F1 sebou určitý privilegia nese, takže ten tvůj blábol o tom, že jim Bernie nechce dát peníze navíc je mimo stejně jako tvé plivání na motor, který je ve specifikaci z března 2015 stále o světelný roky před Hondou a rozhodně né daleko za Ferrari a Mercedesem (viz. rychlosti v Mexiku). RB je v zoufalé situaci, když musí škemrat u japonců.... Tak to hold v obchodě chodí, když si nevážíš dlouholetého partnera, když si společné úspěchy sobecky přivlastňuješ a společné problémy házíš na něj, nesmíš se divit, že jednoho krásnýho dne ti partner ukáže prostředníček a pošle tě z F1 03

      + 20 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001836

        uzivatel001836

        109.105.36.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Pokud by v tom průseru jel pouze VW, udělal by se z něj exemplární případ. Vzhledem k tomu, že v tomhle jedou snad všichni výrobci, udělá se na ně tytyty a celá kauza vyšumí do ztracena. Oni ti pánové mají dost silné zákulisní páky a pokud se spojí, ani všichni politici světa s tím nehnou, protože ti politici jsou placeni, mimo jiné, i z peněz těch výrobců.

          + 11 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.12.XXX
          Nerad sa Vam do toho miesam, ale to myslis (v tom linku) tvrdenia toho "zaruceneho" ADAC-u, co falsoval vysledky testov? 03

          1. V kazdom pripade - samozrejme ihned priletel nemecky tester zachranovat situaciu nemeckej automobilky!
          Najviac sa mi z toho "páči" akym sposobom sa cela ta nemecka bublina o "echtgoľd" nadalej tlaci narodu do gebulí...
          Napr. len to, ze ten X-trail bol predprodukcny kus uz nikde nikto nepomenie? Uz to vysumelo? Presne ako pise Pepan 01 "pani" maju silne zakulisne paky a aj ich nalezite pouzivaju. 03

          2. Testom momentalne platnym (v nasich koncinach) vsetky (momentalne seriovo vyrabane!) auta vyhoveli. Ze nevyhoveli novej metodike... A co? Ked bude zavedena, bude sa musiet jednoducho nieco zmenit.

          3. Dokazal uz niekto niekde, ze okrem VW ma niekto dalsi zabudovany "klamny SW"?
          Tu vobec nejde o to, ze drviva väcsina podla "presnejsej metody" prejde/neprejde ale o to, ze VW umyselne taky SW pouzival, klamal a mal z toho nalezity zisk! - to je meritom!
          Ak niekto preukaze, ze sa k tejto podlej vyhode znizili aj dalsie automobilky (a to sa moze stat, ale este sa nestalo), tak mozme diskutovat.

          Ale co sa divim, ved to je tak typicke plantat/motat/odbocovat/poukazovat prstom na dalsich... atdatd. Koho mi to len pripomina...(?) 02 03

          K RedBullu/Renaultu - ako je mozne, ked je Renault tak priserny motor, ze v Mexiku (aj so starou specifikaciou) superrychle (na tej rovinke) Williamsy mali s RedBullom problem? Dokonca maximalky mali RB (len!) o 5-6km/h mensie nez vozy s Medvedom?
          Ked bude Tvoja odpoved "šasi", tak moja bude "šašci" na čele s demagogom Helmutom a spol.

          Pravda bude skor niekde uprostred (ako väcsinou) a RedBull si svojimi demagogiami pravom vysluzil "povest"... aj za cenu, ze sa Ti to nepaci! 03

          + 10 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            Děkuji ti erdedy za vyčerpávající odpověď plnou faktů a pravd ... jen mám obavy, že zrovna Jurgenb je natolik nesoudný fanda RB a ovce VW, že si z toho stejně nevezme nic 05

            + 7 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.91.19.XXX
              Vobec nemas za co.
              I tak som vahal, ci vobec ma cenu reagovat... Stejne nema, tak ako pises.
              Bohuzial dnes sa to takto (vselijakymi polopravdami, odputavanim pozornosti od problemu atdatd) manipuluje s masami uplne vsade. Problemom vsak je, ze to prestava obecenstvu vadit...

              + 9 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Mě by jenom zajímalo, zda se Red Bull stihne dobře připravit na začátek sezóny. Renault se totiž vyjádřil, že problémy s motorem byly způsobeny i tím, že Red Bull začal pozdě konstruovat auto na letošní sezónu. A to měl Red Bull motor k dispozici. Je začátek listopadu, Red Bull motor nemá a asi hned tak mít nebude. Vypadá to tak, že začátek příští sezóny může být pro Red Bull ještě větší propadák než letos. Který výrobce motorů si tohle riskne, že neúspěchy budou, jak je to u Red Bullu zvykem, hozeny na jeho hlavu?

                + 6 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    90.183.77.XXX
    To by byla docela bomba, kdyby Renault převzal Redbull a jako B tým si nechal Lotus, Podle mě Renault na tom nemůže prodělat, vzhledem k "prémiovosti" své značky a vzhledem ke značkami s nimiž soupeří. I technologicky to asi nebude marné, akorát prostě jsou spořivý. (např.pro Audi už by to bylo horší) a v tom je podle mě i případná budoucnost F1, že pro některé značky je OK i účast, jiné musí vyhrát ...
    Ale jinak Redbull už začíná být nudný a mé přání je ono převzetí a nebo ať tedy Mateschitz překvapí něčím. Ale zatím se zdá jako uplakánek, co je mimo ve svém trapném (= poněkud už přerostlém a tím už nesympatickém) "RB" světě (Samozřejmě by Ferrari i Mercedes byly hloupí aby mu pomohli vyhrát, to je pochopitelné, a nevím co si chtějí vynutit. Snad jen Honda by měla vykouřit Denise, či pro ní by to bylo super, takže Mateschitz možná přidá Hondě na pokutu a bude to zábavné ) 11 ... hlavně ať ale furt neříkají, že nemají motor - namají ho protože si to tak udělali, y byli tu lepší týmy, než rakouští yoglisti limonádysti 18 :)

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Mám takovou všetečnou otázku - co by Mateschitz dělal s týmem Torro Rosso. Tento tým funguje jako juniorka pro Red Bull a pokud by áčkový tým převzal Renault, držení juniorky by se pro Mateschitze stalo nesmyslem. To by je převzal Renault jako céčkový tým?

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001890

        uzivatel001890

        90.183.77.XXX
        No to nevím, ale Toro Rosso by třeba koupil někdo další, a tolik na tom nezáleží, protože ten super tým je RedBull, A Toro Roso by bez něj asi moc velkou cenu nemělo. Ale možná má pravdu jurgenb, nevím jestli Renault má peníze... Potíž je, ale co by Mateschitz s těmi týmy udělal? ... jakmile by se rozešli lidé, už by nebylo co prodat, i tak by se Renault musel snažit, aby se mu to nerozsyalo pod rukama ...
        Navíc soud s Ecelstonem o další peníze, není pak lepší říct nakonec tak si to vezměte za ??? A Renault by potom právě dvojnásob uvítal, kdyby Lotus vyšel levně, ... Neřku, kdyby odhodili zhrzelost, třeba by i na žlutém voze mohl být kousek modré.... Ale možné je asi lecos, jen nevěřím, že Mateschitz zahodí vše do koše a ještě s pokutou ...?

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Tvoje úvahy jsou založeny na všem jiném, jenom ne na ekonomice. Koupit tým F1 je trochu něco jiného než zajít do sámošky a koupit pytlík slaných tyčinek. To je i o penězích na další provoz a ty jsou nemalé.. On roční provoz špičkového týmu stojí zhruba tolik, co je avizovaná pokuta od Bernieho. Takže Mateschitz má na výběr ze dvou scénářů. Vzhledem k tomu, že Marko svou roli nezvládl, měl by jej Mateschitz vyhodit a pak zaškemrat u Renaultu o motory na další rok, nebo ukončit provoz týmů. Tady jej ale kromě pokuty od Bernieho čeká ještě pokuta od Renaultu za zrušení smlouvy, zřejmě i penále za vypovězení smlouvy s Infiniti a navíc odstupné pracovníkům obou týmů. Moc to Mateschitzovi nezávidím, ale stávající situace je výsledkem toho, že ustoupil do pozadí a nechal více pravomocí Markovi, který svou roli naprosto nezvládl. A co se týče Renaultu, tak tady není jediný důvod, proč by Renault měl mělnit své investice a kupovat dva týmy. Renault prostě postupuje pomalu a nehodlá v té koupi nic uspěchat

          + 12 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama