DISKUZE K ČLÁNKU Mateschitz prodloužil termín - blíží se záchrana nebo agónie Red Bullu?
Snad žádný tým v historii F1 nebyl tak ostře sledován s ohledem na své setrvání nebo odchod z této kategorie. Vzpomeňme na rok 1976, kdy Roger Penske prakticky ze dne na den zrušil svůj tým - Red Bull nás napíná už hezkou řádku týdnů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mateschitz prodloužil termín - blíží se záchrana nebo agónie Red Bullu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001836
15:52 02.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
16:25 02.11.2015 176.74.128.XXXAha, takže kromě odborníka na motor Renault, který je podle tebe tak hrozný, že ho nikdo nechce ani zadara už je z tebe i analytik na celou alianci Renault - Nissan a jejich peníze... no pokud vím, tak aliance je v černých číslech a loni odepsali investici v Iráku za takový peníze, který by jim stačili na cca 10 let působení v F1 a i přes to neskončili v červených číslech...vážně si myslíš, že Renault nemá peníze na Lotus? Není to spíš tak, že chtějí Lotus za co nejmenší peníze?! Jinak Berine již podíl za historii pro Renault dávno odsouhlasil! Ono být spolu s Ferrari nejůspěšnější výrobce v historii F1 sebou určitý privilegia nese, takže ten tvůj blábol o tom, že jim Bernie nechce dát peníze navíc je mimo stejně jako tvé plivání na motor, který je ve specifikaci z března 2015 stále o světelný roky před Hondou a rozhodně né daleko za Ferrari a Mercedesem (viz. rychlosti v Mexiku). RB je v zoufalé situaci, když musí škemrat u japonců.... Tak to hold v obchodě chodí, když si nevážíš dlouholetého partnera, když si společné úspěchy sobecky přivlastňuješ a společné problémy házíš na něj, nesmíš se divit, že jednoho krásnýho dne ti partner ukáže prostředníček a pošle tě z F1-
uzivatel001836
17:10 02.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Pepan
17:17 02.11.2015 89.24.157.XXXPokud by v tom průseru jel pouze VW, udělal by se z něj exemplární případ. Vzhledem k tomu, že v tomhle jedou snad všichni výrobci, udělá se na ně tytyty a celá kauza vyšumí do ztracena. Oni ti pánové mají dost silné zákulisní páky a pokud se spojí, ani všichni politici světa s tím nehnou, protože ti politici jsou placeni, mimo jiné, i z peněz těch výrobců.-
uzivatel001836
17:19 02.11.2015 109.105.36.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
erdedy
18:55 02.11.2015 178.41.12.XXXNerad sa Vam do toho miesam, ale to myslis (v tom linku) tvrdenia toho "zaruceneho" ADAC-u, co falsoval vysledky testov?
1. V kazdom pripade - samozrejme ihned priletel nemecky tester zachranovat situaciu nemeckej automobilky!
Najviac sa mi z toho "páči" akym sposobom sa cela ta nemecka bublina o "echtgoľd" nadalej tlaci narodu do gebulí...
Napr. len to, ze ten X-trail bol predprodukcny kus uz nikde nikto nepomenie? Uz to vysumelo? Presne ako pise Pepan "pani" maju silne zakulisne paky a aj ich nalezite pouzivaju.
2. Testom momentalne platnym (v nasich koncinach) vsetky (momentalne seriovo vyrabane!) auta vyhoveli. Ze nevyhoveli novej metodike... A co? Ked bude zavedena, bude sa musiet jednoducho nieco zmenit.
3. Dokazal uz niekto niekde, ze okrem VW ma niekto dalsi zabudovany "klamny SW"?
Tu vobec nejde o to, ze drviva väcsina podla "presnejsej metody" prejde/neprejde ale o to, ze VW umyselne taky SW pouzival, klamal a mal z toho nalezity zisk! - to je meritom!
Ak niekto preukaze, ze sa k tejto podlej vyhode znizili aj dalsie automobilky (a to sa moze stat, ale este sa nestalo), tak mozme diskutovat.
Ale co sa divim, ved to je tak typicke plantat/motat/odbocovat/poukazovat prstom na dalsich... atdatd. Koho mi to len pripomina...(?)
K RedBullu/Renaultu - ako je mozne, ked je Renault tak priserny motor, ze v Mexiku (aj so starou specifikaciou) superrychle (na tej rovinke) Williamsy mali s RedBullom problem? Dokonca maximalky mali RB (len!) o 5-6km/h mensie nez vozy s Medvedom?
Ked bude Tvoja odpoved "šasi", tak moja bude "šašci" na čele s demagogom Helmutom a spol.
Pravda bude skor niekde uprostred (ako väcsinou) a RedBull si svojimi demagogiami pravom vysluzil "povest"... aj za cenu, ze sa Ti to nepaci!-
-
erdedy
08:52 03.11.2015 195.91.19.XXXVobec nemas za co.
I tak som vahal, ci vobec ma cenu reagovat... Stejne nema, tak ako pises.
Bohuzial dnes sa to takto (vselijakymi polopravdami, odputavanim pozornosti od problemu atdatd) manipuluje s masami uplne vsade. Problemom vsak je, ze to prestava obecenstvu vadit...-
Pepan
10:47 03.11.2015 89.24.157.XXXMě by jenom zajímalo, zda se Red Bull stihne dobře připravit na začátek sezóny. Renault se totiž vyjádřil, že problémy s motorem byly způsobeny i tím, že Red Bull začal pozdě konstruovat auto na letošní sezónu. A to měl Red Bull motor k dispozici. Je začátek listopadu, Red Bull motor nemá a asi hned tak mít nebude. Vypadá to tak, že začátek příští sezóny může být pro Red Bull ještě větší propadák než letos. Který výrobce motorů si tohle riskne, že neúspěchy budou, jak je to u Red Bullu zvykem, hozeny na jeho hlavu?
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel001890
15:34 02.11.2015 90.183.77.XXXTo by byla docela bomba, kdyby Renault převzal Redbull a jako B tým si nechal Lotus, Podle mě Renault na tom nemůže prodělat, vzhledem k "prémiovosti" své značky a vzhledem ke značkami s nimiž soupeří. I technologicky to asi nebude marné, akorát prostě jsou spořivý. (např.pro Audi už by to bylo horší) a v tom je podle mě i případná budoucnost F1, že pro některé značky je OK i účast, jiné musí vyhrát ...
Ale jinak Redbull už začíná být nudný a mé přání je ono převzetí a nebo ať tedy Mateschitz překvapí něčím. Ale zatím se zdá jako uplakánek, co je mimo ve svém trapném (= poněkud už přerostlém a tím už nesympatickém) "RB" světě (Samozřejmě by Ferrari i Mercedes byly hloupí aby mu pomohli vyhrát, to je pochopitelné, a nevím co si chtějí vynutit. Snad jen Honda by měla vykouřit Denise, či pro ní by to bylo super, takže Mateschitz možná přidá Hondě na pokutu a bude to zábavné ) ... hlavně ať ale furt neříkají, že nemají motor - namají ho protože si to tak udělali, y byli tu lepší týmy, než rakouští yoglisti limonádysti :)-
Pepan
15:54 02.11.2015 89.24.157.XXXMám takovou všetečnou otázku - co by Mateschitz dělal s týmem Torro Rosso. Tento tým funguje jako juniorka pro Red Bull a pokud by áčkový tým převzal Renault, držení juniorky by se pro Mateschitze stalo nesmyslem. To by je převzal Renault jako céčkový tým?-
uzivatel001890
16:06 02.11.2015 90.183.77.XXXNo to nevím, ale Toro Rosso by třeba koupil někdo další, a tolik na tom nezáleží, protože ten super tým je RedBull, A Toro Roso by bez něj asi moc velkou cenu nemělo. Ale možná má pravdu jurgenb, nevím jestli Renault má peníze... Potíž je, ale co by Mateschitz s těmi týmy udělal? ... jakmile by se rozešli lidé, už by nebylo co prodat, i tak by se Renault musel snažit, aby se mu to nerozsyalo pod rukama ...
Navíc soud s Ecelstonem o další peníze, není pak lepší říct nakonec tak si to vezměte za ??? A Renault by potom právě dvojnásob uvítal, kdyby Lotus vyšel levně, ... Neřku, kdyby odhodili zhrzelost, třeba by i na žlutém voze mohl být kousek modré.... Ale možné je asi lecos, jen nevěřím, že Mateschitz zahodí vše do koše a ještě s pokutou ...?-
Pepan
16:52 02.11.2015 89.24.157.XXXTvoje úvahy jsou založeny na všem jiném, jenom ne na ekonomice. Koupit tým F1 je trochu něco jiného než zajít do sámošky a koupit pytlík slaných tyčinek. To je i o penězích na další provoz a ty jsou nemalé.. On roční provoz špičkového týmu stojí zhruba tolik, co je avizovaná pokuta od Bernieho. Takže Mateschitz má na výběr ze dvou scénářů. Vzhledem k tomu, že Marko svou roli nezvládl, měl by jej Mateschitz vyhodit a pak zaškemrat u Renaultu o motory na další rok, nebo ukončit provoz týmů. Tady jej ale kromě pokuty od Bernieho čeká ještě pokuta od Renaultu za zrušení smlouvy, zřejmě i penále za vypovězení smlouvy s Infiniti a navíc odstupné pracovníkům obou týmů. Moc to Mateschitzovi nezávidím, ale stávající situace je výsledkem toho, že ustoupil do pozadí a nechal více pravomocí Markovi, který svou roli naprosto nezvládl. A co se týče Renaultu, tak tady není jediný důvod, proč by Renault měl mělnit své investice a kupovat dva týmy. Renault prostě postupuje pomalu a nehodlá v té koupi nic uspěchat
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek