DISKUZE K ČLÁNKU Je Ecclestone opravdu diktátor? Chce osmiválce bez ohledu na názor týmů!

V několika posledních dnes se Ecclestone hodně rozhovořil o úrovni F1 a neváhal vyzvat k návratu ke kořenům. Co to v jeho podání znamená? Omezení technických podpůrných prostředků. Ale to není všechno, boss F1 opět zatoužil po osmiválcích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Ecclestone opravdu diktátor? Chce osmiválce bez ohledu na názor týmů!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.10.2015 18:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasovalo 17 lidí) 20.10.2015 17:01
Tady bych vyjmečně s Bernim i souhlasil... a na… »
» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 20.10.2015 18:43
Vůbec nepochybuju o tom, že Mercedes nebude chtít… »
» Cooper (Hlasovalo 6 lidí) 20.10.2015 17:18
tak senilní je na to dost ... ale jedinej komu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Veterána ťahá k veteránom. Sponzorov zaujíma to, čo je teraz.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    93.199.110.XXX
    Pokud by se prosadil navrat starych motoru (byt i jen dobrovolny) tak tu mame presne duvod nesmyslnosti snazeni se zavadet financni stropy pro tymy atd. kdyz vyrobci motoru investovali nemale casty do vyvoje tech soucasnych. Pri neustale zmene nazoru me cena motoru absolutne neprekvapuje ba se naopak divim, ze neni jeste vetsi.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    85.70.8.XXX
    Bouchat si může jak chce, pokud jsou nastavené schvalovací procesy. Ostatně, motory V8 pro F1 se dva roky nevyráběly a nemodernizovaly, navíc vozy pro příští sezonu mají týmy už rozdělané.

    A ještě jedna poznámka - pokud budou motory V8 pomalejší, tak opravdu nevím, jak by si tím Red Bull polepšil. Jedinou změnou bude, že při jednom závodu se pojedou dva samostatné šampionáty.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    188.75.128.XXX
    Ať si každej jezdí s čím chce. Vždyť je to jedno, ne?

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Tady bych vyjmečně s Bernim i souhlasil... a na co V8 lepší V10 nebo V12 :-D Tahle EKOformule se mi vůbec nelíbí... a argumenty že ze stejným výkonem je poloviční spotřeba mě nechávají naprosto chladým 14

    + 17 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Menno Coehoorn

      Menno Coehoorn

      176.74.128.XXX
      A na budúci rok nebude mať motor nikdo. Tie jeho keci sú totálny nezmysel a on to dobre vie,len vypúšťa dymovú clonu.

      + 2 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        tak senilní je na to dost ... ale jedinej komu přechod na V8 + + bude vadit je mercedes páč ty s V8 byli rádi když dojeli v první 10 nehledě na to že vývoj těhlech nesmyslnejch motorů nebyl asi uplně lacinej ...

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.122.XXX
          Vůbec nepochybuju o tom, že Mercedes nebude chtít opustit současné motory, když s nima dominuje. Ale u V8 Mercedesu určitě nebyl problém v motoru samotném, ten měl asi nejsilnější 03

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            otázkou je, co je nejlepší. Asi byl nejvýkonnější, ale rozhodně ne nejúspornější a hlavně, rozdíly mezi jednotlivými výrobci u V8 byl minimální, takže měli k dobru cca 10 koní ale teď je to údajně 30 na ferrari...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama