DISKUZE K ČLÁNKU Je Ecclestone opravdu diktátor? Chce osmiválce bez ohledu na názor týmů!

V několika posledních dnes se Ecclestone hodně rozhovořil o úrovni F1 a neváhal vyzvat k návratu ke kořenům. Co to v jeho podání znamená? Omezení technických podpůrných prostředků. Ale to není všechno, boss F1 opět zatoužil po osmiválcích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Ecclestone opravdu diktátor? Chce osmiválce bez ohledu na názor týmů!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 21.10.2015 18:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Cooper (Hlasovalo 17 lidí) 20.10.2015 17:01
Tady bych vyjmečně s Bernim i souhlasil... a na… »
» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 20.10.2015 18:43
Vůbec nepochybuju o tom, že Mercedes nebude chtít… »
» Cooper (Hlasovalo 6 lidí) 20.10.2015 17:18
tak senilní je na to dost ... ale jedinej komu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Veterána ťahá k veteránom. Sponzorov zaujíma to, čo je teraz.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    93.199.110.XXX
    Pokud by se prosadil navrat starych motoru (byt i jen dobrovolny) tak tu mame presne duvod nesmyslnosti snazeni se zavadet financni stropy pro tymy atd. kdyz vyrobci motoru investovali nemale casty do vyvoje tech soucasnych. Pri neustale zmene nazoru me cena motoru absolutne neprekvapuje ba se naopak divim, ze neni jeste vetsi.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    85.70.8.XXX
    Bouchat si může jak chce, pokud jsou nastavené schvalovací procesy. Ostatně, motory V8 pro F1 se dva roky nevyráběly a nemodernizovaly, navíc vozy pro příští sezonu mají týmy už rozdělané.

    A ještě jedna poznámka - pokud budou motory V8 pomalejší, tak opravdu nevím, jak by si tím Red Bull polepšil. Jedinou změnou bude, že při jednom závodu se pojedou dva samostatné šampionáty.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    188.75.128.XXX
    Ať si každej jezdí s čím chce. Vždyť je to jedno, ne?

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Tady bych vyjmečně s Bernim i souhlasil... a na co V8 lepší V10 nebo V12 :-D Tahle EKOformule se mi vůbec nelíbí... a argumenty že ze stejným výkonem je poloviční spotřeba mě nechávají naprosto chladým 14

    + 17 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Menno Coehoorn

      Menno Coehoorn

      176.74.128.XXX
      A na budúci rok nebude mať motor nikdo. Tie jeho keci sú totálny nezmysel a on to dobre vie,len vypúšťa dymovú clonu.

      + 2 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        tak senilní je na to dost ... ale jedinej komu přechod na V8 + + bude vadit je mercedes páč ty s V8 byli rádi když dojeli v první 10 nehledě na to že vývoj těhlech nesmyslnejch motorů nebyl asi uplně lacinej ...

        + 6 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          188.175.122.XXX
          Vůbec nepochybuju o tom, že Mercedes nebude chtít opustit současné motory, když s nima dominuje. Ale u V8 Mercedesu určitě nebyl problém v motoru samotném, ten měl asi nejsilnější 03

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            otázkou je, co je nejlepší. Asi byl nejvýkonnější, ale rozhodně ne nejúspornější a hlavně, rozdíly mezi jednotlivými výrobci u V8 byl minimální, takže měli k dobru cca 10 koní ale teď je to údajně 30 na ferrari...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama