DISKUZE K ČLÁNKU Fernley: Za půl roku by si na Red Bull nikdo ani nevzpomněl
Formuli 1 hrozí podle zástupce šéfa Force Indie, Roberta Fernleyho, nebezpečí, a proto by měla podniknout rázné kroky. Upozorňuje na problémy na obou stranách startovního roštu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Fernley: Za půl roku by si na Red Bull nikdo ani nevzpomněl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovalo 19 lidí)
07.10.2015 12:36
On bude i rozdil v tom kdy by RB odesel. Pokud by… »
» uzivatel001052
(Hlasovalo 18 lidí)
07.10.2015 13:50
Farnley má pravdu! Za půl roku si na RedBull… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
08:46 08.10.2015 37.188.141.XXXDyť má pravdu. Je to samozřejmě nadsázka, ale jako paralela se nabízí Benetton; 16 sezón v F1, z vysloveně garážnického týmu postavili tým šampionů, který později dokázali prodat továrně - a když se dneska zeptáte ne-fanatiků, málokdo si vzpomene, že něco takovýho v F1 bylo.
A přitom je to nedávno, Button za ně ještě jezdil. -
-
uzivatel001052
13:50 07.10.2015 88.100.116.XXXFarnley má pravdu! Za půl roku si na RedBull nikdo nevzpomene. Je vidět,že RB a Mateschitz je v F1 jen kvůli penězům. Ferarri, McLaren a další přežíjí pár let krize a pokračují bez kecání, ale RB se druhý rok nedaří a hned chtějí odcházet. AŤ JDOU!-
Zix.
14:06 07.10.2015 86.49.16.XXXFerrari že nikdy nehrozej odchodem?
Si asi nezažil doby sporů s Berniem a hlavně tedy dobu Montezemola.
Jinak záleží jaký fanoušky berem, samozřejmě že ty co F1 nesledujou, tak znají Ferrari,McLaren, Mercedes (pokud ho ještě nemají spojenej s McLarenem) možná Williams s Red Bullem.
Ty co F1 sledujou hodně, tak je budou mít v hlavě hodně dlouho nebo někteří dokud ten sport budou sledovat.-
uzivatel001052
16:17 07.10.2015 88.100.116.XXXAhojky , sleduji F1 od roku 1975, ale ještě jsem nezažil Vážnější náznak odchodu Ferrari. A těch pár výstřelů kachen... ... Bernie a Ferrari jsou dvě legendy a jeden bez druhého nemůže byt ... RB Mateschitz je obchodník č1, ale ducha a srdce F1 asi nemá... ... No...Necháme se překvapit...-
Duncan66
20:04 08.10.2015 89.29.32.XXXJak by se podle tebe zachovalo Ferrarri, pokud by nemeli vlastni motory a Mercedes by jim nabidnul svuj beckovy motor? To bych chtel videt toho tveho "ducha a srdce F1". Na tohle by jednoduse nepristoupil zadny tym s ambicemi na titul. RB neni duhorady tym typu Force India atd.
-
-
-
uzivatel001639
14:07 07.10.2015 89.111.73.XXXTak ono to mozna nebude ani tak o tom , ze uvazuji o odchodu, ajko ze budou muset. Bylo by docela vtipne, kdyby jim Ferrari reklo a my vam nedame ani ty rok stare
At jdou radsi vydelavat penize jinam a drzi se te sve predrazene limonady.
-
-
uzivatel001836
12:14 07.10.2015 212.158.133.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
uzivatel001639
12:36 07.10.2015 89.111.73.XXXOn bude i rozdil v tom kdy by RB odesel. Pokud by to bylo v dobe kdy byl mistr, kazdy by se dloho ptal, ale dnes by po nich za pul roku pes nestekl. Dnes jsou znami jako ubrecenci a vecni stezovaci na motor Renault. Meli drzet usta a v klidu si najit jineho motoroveho partnera a pokracovat. Jen idioti si vyskakuji a nemaji nic v zaloze. Osobne by mi nechybeli. Osobne by mi vice vadila ztrata Renaultu, preci jen muzou nabidnout motor a udelat zavody zajimavejsi z pohledu dalsiho motoroveho ucastnika. Minus nemas odemne. -
Mike17
12:38 07.10.2015 93.99.87.XXXBylo to určitě myšleno s jistou nadsázkou. F1 přežije odchod obou. Principem mělo být nejspíš to, že bez soukromých týmů, budou jezdit jen 4 "tovární" týmy. A sem tam je doplní nějaký začátečník, co bude počítat jen počet kol ztráty.
A on ten scénář už není takové sci-fi, jako dřív.-
uzivatel001639
12:40 07.10.2015 89.111.73.XXXJe fakt, ze ten co vyhrava, ma nejlepsi nabidku na reklamu a vydela nejvice. Proc tedy davat jeste tem co vyhravaji nejvice penez ze spolecne kapsy. Tady by klidne mohly dostavat skoro vsichni stejne a soukromnikum by to hodne pomohlo a zavodeni by urcite bylo vyrovnanejsi.-
-
uzivatel001639
14:04 07.10.2015 89.111.73.XXXMotivacni prvek je tam vzdy, kdo vyhrava dostava vetsinou lepsi nabidku na reklamu. Asi by bylo lepsi dat neco navic za 1 misto, mozna prvni tri, ale ne tolik rozdilne jako dnes.-
Mike17
14:13 07.10.2015 93.99.87.XXXPeníze za reklamu jsou podle viditelnotsti v médiích. A to se nemusí shodovat úplně s počtem bodů. Viz stížnost Laudy na "neviditelnost" Lewise při přenosu ze Suzuky.
Takže je podle mne zhodnocení bodů na peníze v pořádku. Otázka je v poměru. Komunismus (všichni mají mít stejně) nepodporuju. Za práci má přijít odměna.-
huhukoktejl
16:11 07.10.2015 37.48.53.XXXTrnem v oku jsou hlavne ty prijmy u nekolika tymu za tu historii. Dle te tabulky, co se tu parkrat objevila, je to rozdeleni na standardni finance a odmena za umisteni celkem ok. Myslim, ze prerozdelovani prijmu ma tri problemy, jednak platby za tu historii, pak platba Ferrari a pak to, ze prijmy ma jen deset tymu.
Takze rozpustit prijmy za historii a Ferrari, nebo je zastropovat treba 5 miliony a zbytek rozdelit vsem tymum, vcetne 11. a pripadne dalsiho tymu.
Pak si nikdo stezovat nebude, uvidime pestre a vyrovnane startovni pole.-
Mike17
19:25 07.10.2015 93.99.87.XXXPro mne příjmy za historii nejsou úplně špatné. Měla by to být motivace pro týmy, v F1 zůstávat i když se nedaří. Třeba momentálně by to mohlo aspoň částečně motivovat RB. Jen podle mého by bylo lepší tuto odměnu spojit s něčím měřitelným (tituly nebo body za nějaké období, třeba 20 let nebo i za celou historii), ať je to transparentní. Pak s tím problém nemám. Pořád si myslím, že je značka Ferrari pro F1 větším přínosem, než Mercedes nebo RB. Ikdyž už hodně let titul nezískali. A není úplně mimo je za to nějak odměnit. Neříkám, že zrovna tolik, jako dostávají. -
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek