DISKUZE K ČLÁNKU Fernley: Za půl roku by si na Red Bull nikdo ani nevzpomněl

Formuli 1 hrozí podle zástupce šéfa Force Indie, Roberta Fernleyho, nebezpečí, a proto by měla podniknout rázné kroky. Upozorňuje na problémy na obou stranách startovního roštu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fernley: Za půl roku by si na Red Bull nikdo ani nevzpomněl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 08.10.2015 22:21 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovalo 19 lidí) 07.10.2015 12:36
On bude i rozdil v tom kdy by RB odesel. Pokud by… »
» uzivatel001052 (Hlasovalo 18 lidí) 07.10.2015 13:50
Farnley má pravdu! Za půl roku si na RedBull… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 07.10.2015 12:38
Bylo to určitě myšleno s jistou nadsázkou. F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.141.XXX
    Dyť má pravdu. Je to samozřejmě nadsázka, ale jako paralela se nabízí Benetton; 16 sezón v F1, z vysloveně garážnického týmu postavili tým šampionů, který později dokázali prodat továrně - a když se dneska zeptáte ne-fanatiků, málokdo si vzpomene, že něco takovýho v F1 bylo.
    A přitom je to nedávno, Button za ně ještě jezdil.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Red Bull si zvyklí vyhrávat . Udělal si ve FORMULI jméno. Přesto se mi nejvíce líbil ve své první sezoně 2005.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      já měl RB nejraději, když ještě "pouze" sponzorovali Sauber.
      ale ano. jejich začátky byly rozhodně o mnoho sympatičtější než jejich současnost ( více by se hodilo napsat konec, ale to bych jim přes všechno nepřál ).....

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001052

    uzivatel001052

    88.100.116.XXX
    Farnley má pravdu! Za půl roku si na RedBull nikdo nevzpomene. Je vidět,že RB a Mateschitz je v F1 jen kvůli penězům. Ferarri, McLaren a další přežíjí pár let krize a pokračují bez kecání, ale RB se druhý rok nedaří a hned chtějí odcházet. AŤ JDOU!

    + 18 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      86.49.16.XXX
      Ferrari že nikdy nehrozej odchodem? 11
      Si asi nezažil doby sporů s Berniem a hlavně tedy dobu Montezemola. 03

      Jinak záleží jaký fanoušky berem, samozřejmě že ty co F1 nesledujou, tak znají Ferrari,McLaren, Mercedes (pokud ho ještě nemají spojenej s McLarenem) možná Williams s Red Bullem.
      Ty co F1 sledujou hodně, tak je budou mít v hlavě hodně dlouho nebo někteří dokud ten sport budou sledovat. 03

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001052

        uzivatel001052

        88.100.116.XXX
        Ahojky 03, sleduji F1 od roku 1975, ale ještě jsem nezažil Vážnější náznak odchodu Ferrari. A těch pár výstřelů kachen... 04... Bernie a Ferrari jsou dvě legendy a jeden bez druhého nemůže byt 04... RB Mateschitz je obchodník č1, ale ducha a srdce F1 asi nemá... 04 ... No...Necháme se překvapit...

        + 11 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Jak by se podle tebe zachovalo Ferrarri, pokud by nemeli vlastni motory a Mercedes by jim nabidnul svuj beckovy motor? To bych chtel videt toho tveho "ducha a srdce F1". Na tohle by jednoduse nepristoupil zadny tym s ambicemi na titul. RB neni duhorady tym typu Force India atd. 20

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Tak ono to mozna nebude ani tak o tom , ze uvazuji o odchodu, ajko ze budou muset. Bylo by docela vtipne, kdyby jim Ferrari reklo a my vam nedame ani ty rok stare 12
      At jdou radsi vydelavat penize jinam a drzi se te sve predrazene limonady.

      + 11 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001836

    uzivatel001836

    212.158.133.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 15 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      On bude i rozdil v tom kdy by RB odesel. Pokud by to bylo v dobe kdy byl mistr, kazdy by se dloho ptal, ale dnes by po nich za pul roku pes nestekl. Dnes jsou znami jako ubrecenci a vecni stezovaci na motor Renault. Meli drzet usta a v klidu si najit jineho motoroveho partnera a pokracovat. Jen idioti si vyskakuji a nemaji nic v zaloze. Osobne by mi nechybeli. Osobne by mi vice vadila ztrata Renaultu, preci jen muzou nabidnout motor a udelat zavody zajimavejsi z pohledu dalsiho motoroveho ucastnika. Minus nemas odemne.

      + 19 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Bylo to určitě myšleno s jistou nadsázkou. F1 přežije odchod obou. Principem mělo být nejspíš to, že bez soukromých týmů, budou jezdit jen 4 "tovární" týmy. A sem tam je doplní nějaký začátečník, co bude počítat jen počet kol ztráty.
      A on ten scénář už není takové sci-fi, jako dřív. 03

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Je fakt, ze ten co vyhrava, ma nejlepsi nabidku na reklamu a vydela nejvice. Proc tedy davat jeste tem co vyhravaji nejvice penez ze spolecne kapsy. Tady by klidne mohly dostavat skoro vsichni stejne a soukromnikum by to hodne pomohlo a zavodeni by urcite bylo vyrovnanejsi.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tak asi by tam měl být motivační prvek. Kdo získá nejvíc bodů, má mít nejvíc peněz. Ale nemusí to být tak moc rozdílné.

          + 12 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Motivacni prvek je tam vzdy, kdo vyhrava dostava vetsinou lepsi nabidku na reklamu. Asi by bylo lepsi dat neco navic za 1 misto, mozna prvni tri, ale ne tolik rozdilne jako dnes.

            + 8 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Peníze za reklamu jsou podle viditelnotsti v médiích. A to se nemusí shodovat úplně s počtem bodů. Viz stížnost Laudy na "neviditelnost" Lewise při přenosu ze Suzuky.
              Takže je podle mne zhodnocení bodů na peníze v pořádku. Otázka je v poměru. Komunismus (všichni mají mít stejně) nepodporuju. Za práci má přijít odměna. 03

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • huhukoktejl

                huhukoktejl

                37.48.53.XXX
                Trnem v oku jsou hlavne ty prijmy u nekolika tymu za tu historii. Dle te tabulky, co se tu parkrat objevila, je to rozdeleni na standardni finance a odmena za umisteni celkem ok. Myslim, ze prerozdelovani prijmu ma tri problemy, jednak platby za tu historii, pak platba Ferrari a pak to, ze prijmy ma jen deset tymu.
                Takze rozpustit prijmy za historii a Ferrari, nebo je zastropovat treba 5 miliony a zbytek rozdelit vsem tymum, vcetne 11. a pripadne dalsiho tymu.
                Pak si nikdo stezovat nebude, uvidime pestre a vyrovnane startovni pole.

                + 8 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Pro mne příjmy za historii nejsou úplně špatné. Měla by to být motivace pro týmy, v F1 zůstávat i když se nedaří. Třeba momentálně by to mohlo aspoň částečně motivovat RB. Jen podle mého by bylo lepší tuto odměnu spojit s něčím měřitelným (tituly nebo body za nějaké období, třeba 20 let nebo i za celou historii), ať je to transparentní. Pak s tím problém nemám. Pořád si myslím, že je značka Ferrari pro F1 větším přínosem, než Mercedes nebo RB. Ikdyž už hodně let titul nezískali. A není úplně mimo je za to nějak odměnit. Neříkám, že zrovna tolik, jako dostávají. 03

                  + 9 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Pepan

                    Pepan

                    89.24.157.XXX
                    Já bych navrhl body za období, ale i kratší, aby na nějakou částku z té prémie dosáhly i týmy, které sice nikdy titul nezískají, ale snaží se vydržet. Za umístění bych peníze nedával. Ty mají týmy za pohár konstruktérů.

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama