DISKUZE K ČLÁNKU Force India a Sauber si stěžují u Evropské Unie

Takzvané týmy druhého sledu už dlouho poukazovaly na fakt, že dle jejich názoru není rozdělování prize money spravedlivé. Po několika náznacích, že se s danou situací nehodlají smířit nyní nastává další etapa boje za finanční "skoroprávnost".

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Force India a Sauber si stěžují u Evropské Unie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 30.09.2015 12:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovalo 6 lidí) 29.09.2015 12:55
Super, konecne se s tim snad neco udela! 01»
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 29.09.2015 15:16
Jak se dělí příjmy (čísla z loňského roku): http:… »
» Zix. (Hlasovali 4 lidé) 29.09.2015 17:23
V tomhle určitě oboum týmům fandim, protože i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Mě to přijde docela spravedlivé tak jak je to teď - kromě Manoru. Jediné co bych změnil jsou částky za historickou účast. Nezrušil ale pouze ponížil tak, aby třeba 90m pro Ferrari za historickou účast nebylo víc než komplet výdělek půlky týmů :) Dal bych Třeba 20 pro Ferrari, 15 pro zbytek (wiliky, merc,..) a jinak nic navíc bez zásluh. Tzn. Všichni by startovali třeba s 60m + bonus za výsledky. Ale toho se asi nikdy nedočkají protože to historické týmy nedovolí :D

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.52.XXX
      A ja myslim, ze to je to, co malym vadi. 90 M Ferrari jen tak, ze jsou Ferrari a ty platby za historii ... plus to, ze jedenacty a dalsi tym uz prakticky nic nedostane (a pak se divme, ze se do F1 tymy nehrnou)

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    86.49.16.XXX
    V tomhle určitě oboum týmům fandim, protože i kvůli těmhle bonusům je pro nový/jiný týmy těžký bojovat o tituly nebo i přežít.
    Snad to teda vyjde a konečně se s tim něco udělá.

    PS. Jen by mě zajímalo co kdyby EU byla pro ale jinde třeba mimo Evropu byli proti. 12

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.35.XXX
      Presne tak. Pokud to ma byt sportovni disciplina, a to je, jelikoz se jezdi pod hlavickou FIA, musi mit vsichni stejnou startovni caru. Od promotera musi dostavat stejne startovni finance a potom mohou byt nejake bonusy za umisteni. Ale momentalne jsou mensi tymy odsouzeny k tomu, aby byly porad temi mensimi (coz pochopitelne tem vetsim vyhovuje).
      Nebo at to neni sportovni disciplinou pod FIA, at je to jen show a pak at ma kazdy jen to co si vyjedna.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Jak se dělí příjmy (čísla z loňského roku): [odkaz na stránku]

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      213.220.203.XXX
      Tento obrázek jsem asi ještě neviděl, "líbí" se mi sloupec delta->debts->CVC , pak "historical payments" a Ferrari payment" 04 .

      Docela bych to zjednodušil:

      CVC jedna noha a druhá noha "všechny týmy stejně".

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    No řekl bych, že když se spočítají náklady na jeden mistrovský bod, tak jsou ještě přepláceni, tedy v případě Sauberu :D
    Naopak k FI velký respekt.

    Jinak moje prize money se mi také jeví nespravedlivé v rámci průměru EU, takže v tom chlaci nejsou sami :D

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MrWashek

    MrWashek

    89.24.200.XXX
    No nevím... Šli do toho s vědomím, že dostanou kolik si dohodli. Kdyby jim upřeli smlouvou podložené peníze, určitě bychom o tom slyšeli. Tohle fňukání v tak tržním prostředí jako je F1 nechápu.

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.41.XXX
    Super, konecne se s tim snad neco udela! 01 01

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama