DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli dále zpřísňuje doporučení týkající se tlaků pneumatik a odklonů kol
Italský dodavatel pneumatik pro Formuli 1 zvýšil svá doporučení pro minimální tlaky pro Singapur. K dalšímu nárůstu dojde o týden později v Suzuce. V letošní sezóně tedy budou podstatně vyšší než minulý rok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli dále zpřísňuje doporučení týkající se tlaků pneumatik a odklonů kol
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 6 lidí)
17.09.2015 10:49
Role pneumatiky je zcela zásadní, to je spojení… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
12:51 17.09.2015 77.48.94.XXXkdyž jsem psal o jasných pravidlech, netušil jsem, jací "ťuňťové" to jsou
oni snad kromě směsí budou na každou GP speciálně určovat i tlaky v gumách, odklony.... teď už chybí opravdu jen přikázat všem, že musí gumy měnit v 15 a 35 kole a je to dokonalé........ -
uzivatel000635
10:49 17.09.2015 88.101.0.XXXRole pneumatiky je zcela zásadní, to je spojení mezi autem a dráhou, přes ní se přenáší veškeré síly, díky ní se auto vůbec pohybuje. Je to strašně důležitá součást každého auta, ale ve F1 se z toho znovu stala blamáž.Proč bude FIA kontrolovat, zda týmy dodržují doporučení výrobce? Dopr*ele proč se do toho se*ou!!! To je přece na každém týmu, aby se sám svobodně rozhodl, zda se tím budou řídit, či nikoli.-
-
uzivatel000635
12:21 17.09.2015 88.101.0.XXXNo ano, ale to je jejich rozhodnutí, ke kterému je nikdo nenutí. Tou umělou kontrolou, se to jen posouvá někam, kam to vůbec nepatří. Tady máš pneu, doporučený odklon X, doporučený tlak Y. Praskla ti pneu? Držel ses doporučených hodnot? Ano - OK jdeme se na to podívat. Ne - máš smůlu, my jsme z obliga. A hysterickej Sebík se může jít spláchnout.-
-
tom11
16:26 17.09.2015 77.48.94.XXXpodle mě to není o pouze bezpečnosti, ale o míře rizika, které je kdo ochoten podstoupit.
když to mírně přeženu, tak po humbuku s prasklou pneu z důvodu nedodržování limitů trati se místo striktního vyžadování dodržování těchto limitů zavádí do F1 další omezení ve svatém a všemocném zájmu bezpečnosti.
podle mě by měl být nějaký tlak doporučený. to ano. ale: riskneš to, podhustíš, budeš rychlejší, ale gumy ti dřív odejdou, možná i rupnou. jdeš do toho rizika nebo ne - tvoje volba. nic víc, nic míň-
uzivatel000635
09:00 18.09.2015 88.101.0.XXXPřesně tak. Holt je to pro mnoho Sebifans a antiPirelli nepřekonatelná překážka.
-
-
-
-
-
Mike17
11:19 18.09.2015 93.99.87.XXX1. Ono Pirelli stanovilo, kolikrát pilot může vyjet na obrubník? To asi ne!
To by ze sebe udělali bandu hlupáků, kdyby omezovali to, co dělá každý pilot v každém závodě v téměř každé zatáčce ne?
2. Proč mu bouchla zrovna guma, která v Eau Rouge vyjela na obrubník nejméněkrát a ostatní jeho gumy nevykazovaly žádné opotřebení???
3. Jak může Vettelovo vyjíždění na obrubník za 63 různých poškození gum ve Spa u různých pilotů???
Pro mne evidentní důkaz, že počet vyjetí na defektem neměl velký význam. A tuším i Pirelli za hlavní důvod označilo množství nečistot na trati. Jediné doporzčení byla životnost gumy stanovená na 40 kol. Bouchla mu v 28-mém. Co víc dodat...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek