DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli dále zpřísňuje doporučení týkající se tlaků pneumatik a odklonů kol

Italský dodavatel pneumatik pro Formuli 1 zvýšil svá doporučení pro minimální tlaky pro Singapur. K dalšímu nárůstu dojde o týden později v Suzuce. V letošní sezóně tedy budou podstatně vyšší než minulý rok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli dále zpřísňuje doporučení týkající se tlaků pneumatik a odklonů kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 18.09.2015 11:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 9 lidí) 17.09.2015 11:01
Jestli to nebude tím, že týmy jsou v honbě za… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 6 lidí) 17.09.2015 10:49
Role pneumatiky je zcela zásadní, to je spojení… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 18.09.2015 11:19
1. Ono Pirelli stanovilo, kolikrát pilot může… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    když jsem psal o jasných pravidlech, netušil jsem, jací "ťuňťové" to jsou 18
    oni snad kromě směsí budou na každou GP speciálně určovat i tlaky v gumách, odklony.... teď už chybí opravdu jen přikázat všem, že musí gumy měnit v 15 a 35 kole a je to dokonalé........ 05

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Role pneumatiky je zcela zásadní, to je spojení mezi autem a dráhou, přes ní se přenáší veškeré síly, díky ní se auto vůbec pohybuje. Je to strašně důležitá součást každého auta, ale ve F1 se z toho znovu stala blamáž.Proč bude FIA kontrolovat, zda týmy dodržují doporučení výrobce? Dopr*ele proč se do toho se*ou!!! To je přece na každém týmu, aby se sám svobodně rozhodl, zda se tím budou řídit, či nikoli.

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      95.173.85.XXX
      Jestli to nebude tím, že týmy jsou v honbě za výkonností ochotné jít až za hranici únosného rizika při nastavení vozu 03

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        No ano, ale to je jejich rozhodnutí, ke kterému je nikdo nenutí. Tou umělou kontrolou, se to jen posouvá někam, kam to vůbec nepatří. Tady máš pneu, doporučený odklon X, doporučený tlak Y. Praskla ti pneu? Držel ses doporučených hodnot? Ano - OK jdeme se na to podívat. Ne - máš smůlu, my jsme z obliga. A hysterickej Sebík se může jít spláchnout.

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Tomur

          Tomur

          95.173.85.XXX
          Není otázka, kdo má nebo nemá smůlu, bavíme se tady o bezpečnosti 04 Bez ohledu na spláchnutí "Sebíka" 03

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            podle mě to není o pouze bezpečnosti, ale o míře rizika, které je kdo ochoten podstoupit.
            když to mírně přeženu, tak po humbuku s prasklou pneu z důvodu nedodržování limitů trati se místo striktního vyžadování dodržování těchto limitů zavádí do F1 další omezení ve svatém a všemocném zájmu bezpečnosti.
            podle mě by měl být nějaký tlak doporučený. to ano. ale: riskneš to, podhustíš, budeš rychlejší, ale gumy ti dřív odejdou, možná i rupnou. jdeš do toho rizika nebo ne - tvoje volba. nic víc, nic míň

            + 4 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          On se hysterickej Sebík nedržel doporučených hodnot??? Jakých??? 04

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000635

            uzivatel000635

            88.101.0.XXX
            ...limitů trati

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              1. Ono Pirelli stanovilo, kolikrát pilot může vyjet na obrubník? To asi ne! 03
              To by ze sebe udělali bandu hlupáků, kdyby omezovali to, co dělá každý pilot v každém závodě v téměř každé zatáčce ne? 04
              2. Proč mu bouchla zrovna guma, která v Eau Rouge vyjela na obrubník nejméněkrát a ostatní jeho gumy nevykazovaly žádné opotřebení???
              3. Jak může Vettelovo vyjíždění na obrubník za 63 různých poškození gum ve Spa u různých pilotů???
              Pro mne evidentní důkaz, že počet vyjetí na defektem neměl velký význam. A tuším i Pirelli za hlavní důvod označilo množství nečistot na trati. Jediné doporzčení byla životnost gumy stanovená na 40 kol. Bouchla mu v 28-mém. Co víc dodat... 03

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama