DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chce v roce 2016 pokračovat s Alonsem i Buttonem. A co s Hondou?
McLaren chce příští rok pokračovat se svými současnými jezdci - i s dodavatelem zatím nekonkurenceschopných motorů, s japonskou Hondou. V rozhovoru před závodem v Singapuru to potvrdil závodní ředitel Eric Boullier.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren chce v roce 2016 pokračovat s Alonsem i Buttonem. A co s Hondou?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000792
(Hlasovalo 12 lidí)
17.09.2015 08:29
Pravdepodobne sa ten nedostatok prejavil az na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
ladys
11:51 16.09.2015 193.165.74.XXX"Honda se dopustila také chyb při návrhu své pohonné jednotky, nejvíce omezujícím faktorem je nedostatečný výkon systému pro rekuperaci energie, zejména v důsledku malého kompresoru."
Potřeboval bych vysvětlit, jaký vliv má kompresor na výkon rekuperace??
-
Mobil1
13:05 16.09.2015 46.135.13.XXXNaprosto zásadní. Nastuduj si například tadyhle:
[odkaz na stránku]
Případné dotazy ti Petr určitě zodpoví.-
ladys
19:02 16.09.2015 178.23.219.XXXAha, čekal jsem nějaký názor... v odkazu je na tohle téma pár řádků které nic neřeší
Skoro to vypadá jako by kompresor vyráběl el. energii když tak zásadně ovlivňuje systémy pro rekuperaci.
Opak je pravdou, kompresor stlačuje vzduch pro ICE a MGU-H pomáhá případně turbu roztočit kompresor při nižších otáčkách a omezit turboefekt
Takže kompresor ovlivňuje primárně chod ICE a sekundárně může ovlivnit chod i rekuperačních systémů.
Ale to v případě, že je něco špatně-Turbo? nestíhá roztáčet kompresor a MGU-H, které by mělo dobíjet, pomáhat přímo MGU-K případně pomáhá turbu přímo na společné hřídeli.
Prostě pokud je blbě kompresor nemůže fungovat ICE, nemá dost vzduchu.
To se mi nechce věřit, že jsou v Hondě takový blbci, že by to nedokázali spočítat a odhalit na stolici..
Tak mi klidně napiš svůj názor, dík.
Petr nemá asi čas a místo diskuze se dávají mínusy.
Třeba je můj názor špatný, budu rád pokud se dozvím něco nového.
PS: ne vždy co někdo řekne nebo napíše musí být pravda-
uzivatel000792
08:29 17.09.2015 195.212.29.XXXPravdepodobne sa ten nedostatok prejavil az na trati. Na stolici problem byt nemusel alebo si proste mysleli, ze je to okej... Kto vie. Ten motor zostavoval novy tim, ktory vraj s F1 tolko skusenosti nemal... Velky problem je, ze Honda odmietla motor testovat priamo na trati pred sezonou.-
ladys
18:26 18.09.2015 178.23.219.XXXTo si nemyslím, kompresor by nestíhal plnit už na stolici. Nebo to obětovali jako Ferrari na oltář velikosti motoru a ono to je možná špatně...
Každopádně kompresor rekuperaci nemůže tak zásadně ovlivnit, jak je prezentováno.
Spíš je to jeden ze špatných prvků.
Oni ten motor testovali hned po prvním závodě a měli problémy jak spolek amatérů...
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek