DISKUZE K ČLÁNKU McLaren chce v roce 2016 pokračovat s Alonsem i Buttonem. A co s Hondou?

McLaren chce příští rok pokračovat se svými současnými jezdci - i s dodavatelem zatím nekonkurenceschopných motorů, s japonskou Hondou. V rozhovoru před závodem v Singapuru to potvrdil závodní ředitel Eric Boullier.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren chce v roce 2016 pokračovat s Alonsem i Buttonem. A co s Hondou?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 18.09.2015 18:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mobil1 (Hlasovalo 15 lidí) 16.09.2015 13:05
Naprosto zásadní. Nastuduj si například tadyhle: … »
» uzivatel000792 (Hlasovalo 12 lidí) 17.09.2015 08:29
Pravdepodobne sa ten nedostatok prejavil az na… »
» ladys (Hlasovalo 11 lidí) 16.09.2015 11:51
"Honda se dopustila také chyb při návrhu své… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ladys

    ladys

    193.165.74.XXX
    "Honda se dopustila také chyb při návrhu své pohonné jednotky, nejvíce omezujícím faktorem je nedostatečný výkon systému pro rekuperaci energie, zejména v důsledku malého kompresoru."

    Potřeboval bych vysvětlit, jaký vliv má kompresor na výkon rekuperace??

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mobil1

      Mobil1

      46.135.13.XXX
      Naprosto zásadní. Nastuduj si například tadyhle:

      [odkaz na stránku]

      Případné dotazy ti Petr určitě zodpoví.

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Aha, čekal jsem nějaký názor... v odkazu je na tohle téma pár řádků které nic neřeší
        Skoro to vypadá jako by kompresor vyráběl el. energii když tak zásadně ovlivňuje systémy pro rekuperaci.
        Opak je pravdou, kompresor stlačuje vzduch pro ICE a MGU-H pomáhá případně turbu roztočit kompresor při nižších otáčkách a omezit turboefekt
        Takže kompresor ovlivňuje primárně chod ICE a sekundárně může ovlivnit chod i rekuperačních systémů.
        Ale to v případě, že je něco špatně-Turbo? nestíhá roztáčet kompresor a MGU-H, které by mělo dobíjet, pomáhat přímo MGU-K případně pomáhá turbu přímo na společné hřídeli.
        Prostě pokud je blbě kompresor nemůže fungovat ICE, nemá dost vzduchu.
        To se mi nechce věřit, že jsou v Hondě takový blbci, že by to nedokázali spočítat a odhalit na stolici..

        Tak mi klidně napiš svůj názor, dík.
        Petr nemá asi čas a místo diskuze se dávají mínusy.
        Třeba je můj názor špatný, budu rád pokud se dozvím něco nového.
        PS: ne vždy co někdo řekne nebo napíše musí být pravda 03

        + 11 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000792

          uzivatel000792

          195.212.29.XXX
          Pravdepodobne sa ten nedostatok prejavil az na trati. Na stolici problem byt nemusel alebo si proste mysleli, ze je to okej... Kto vie. Ten motor zostavoval novy tim, ktory vraj s F1 tolko skusenosti nemal... Velky problem je, ze Honda odmietla motor testovat priamo na trati pred sezonou.

          + 12 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            To si nemyslím, kompresor by nestíhal plnit už na stolici. Nebo to obětovali jako Ferrari na oltář velikosti motoru a ono to je možná špatně...
            Každopádně kompresor rekuperaci nemůže tak zásadně ovlivnit, jak je prezentováno.
            Spíš je to jeden ze špatných prvků.
            Oni ten motor testovali hned po prvním závodě a měli problémy jak spolek amatérů...

            + 7 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama