DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone obhajuje novou podobu startovní procedury

Nejdřív to byla nadšeně vzývaná novinka, později se začal probírat smysl změny uprostřed sezóny, kterou někteří piloti označili za nebezpečnou. Principál formule 1 Bernie Ecclestone je přesvědčen, že v tomto případě jde o krok správným směrem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone obhajuje novou podobu startovní procedury

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 21.08.2015 07:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 20.08.2015 18:33
Souhlasím s Pepanem. Maldonado přece neříká nic… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 20.08.2015 10:08
Já sice Maldonada moc nemusím, ale pokud vím, tak… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 20.08.2015 11:40
Možná senilního, ale pro zlepšení to bude určitš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Proste by mali systematicky obmedzovať informácie a gombíky na volante. To je pre cvičené opice. Buď vyhodené funkcie zvládne automatika, alebo ich tam konštruktéri vôbec nebudú dávať.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Je škoda že se to předem neotestovalo .Možná by nám to ledacos napovědělo.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já sice Maldonada moc nemusím, ale pokud vím, tak v té formuli sedí Pastor a ne Bernie. Takže Maldonadův názor by měl být erudovanější než názor nějakého senilního staříka.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Možná senilního, ale pro zlepšení to bude určitš přínosem. Chápu, proč najednou všichni brečí. Věnovali spoustu času a peněz vývoji specializovaných startovacích systémů, kdy záleží jen na tom, kdy pilot stiskne tlačítko a najednou má sám najít záběrný bod spojky a pokusit se odstartovat sám, což je veliká neznámá a může to znamenat velký propad startovním roštem. Pamatuju, když v 80-tých letech F1 startovala, tak byli piloti, co pálili gumy i 50m a samozřejmě se pořadí pořádně promíchalo.
      Vnáší to zkrátka velký prvek nejistoty do pečlivě spočítaných plánů pánů inženýrů a ohrožuje to možný výsledek. Že by to bylo nebezpečnější než když automatika vypoví služnu a zhasne motor si rozhodně nemyslím...

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tak to měli udělat na začátku sezóny a ne uprostřed, kdy týmy bude stát spoustu peněz, aby vyhověly změně pravidel.

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          spoustu peněz? Ale jdi ty brepto :-)
          Uvědom si, že si to nevymyslel eclak, ale šéfové týmů, až později si uvědomili, že by mohli přijít o svoje postavení... Oni nepřijdou o svoje startovací zařízení, jen si je holt bude muset pilot sám nastavit a je riziko, že to udělá špatně a potom neodstaruje optimálně, nebo spálí spojku. Pro tým asi nic moc, ale pro diváka aspoň nějaká akce. Vždyť v posledních 10 letech je F1 nechutně spolehlivá...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Lahva

            Lahva

            91.141.3.XXX
            Není to tak, že to nastaví tým den před závodem a během zaváděcího kola už do toho nesmí šahnout?

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Rostislav M.

            Rostislav M.

            31.192.64.XXX
            No tak ono zase....když pět jezdců spálí spojku a tedy už pojedou a nebo ji poškodí natolik že nebudou konkurenceschopní, tak bude jistě zábava sledovat jen pár jezdců na čele v rozestupu jednoho kola....a zbytek bude rád když dokrouží.
            Na startovací proceduru se připravoval každý tým a v ohledu na nové pohonné jednotky to jistě nebyly malé náklady, které teď vlastně byly jen zbytečnou investicí.
            Ale je pravda, že co chtěli to mají. Měli to šéfové prva probrat inženýry a až pak rozhodovat.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Souhlasím s Pepanem. Maldonado přece neříká nic jiného než, že se mu změny uprostřed sezóny nelíbí. Já jsem byl vždy proti změnám pravidel uprostřed sezóny a nadále mi to vadí také. Bernie vymýšlí blbosti jako, dvojité body v posledním závodě. Kdyby namísto toho prosazoval to, co dnes obhajuje, mohlo se už druhou sezónu startovat dle nových startovních procedur. Z mého pohledu může být změna atraktivní, ale nikoliv uprostřed rozjeté sezóny.

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama