DISKUZE K ČLÁNKU Technický ředitel má v případě špatného startu Hamiltona jasno
V debatách ohledně maďarského závodu se přetřásají všechny možné situace, dokonce i šéf Mercedesu Toto Wolff prohlašoval, že takové vstupy do závodů mohou ještě udělat německé stáji nemalé vrásky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Technický ředitel má v případě špatného startu Hamiltona jasno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 26 lidí)
29.07.2015 20:35
tak 2013 měli medvědi docela velké problémy s… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jake HorseRadisher
19:40 29.07.2015 85.207.90.XXXFerrari to jelo v Maďarsku perfektně! Až jsem čuměl jak Rosbergovi ujeli, evidentně jim to celé sedlo! Myslím, že Lewis by Kimiho víc potrápil, kdyby jezdil třetí on a ne Rosberg, protože jak měl čistý vzduch tak jezdil časy na úrovni Vettela, i rychlejší, ale to je kdyby... Rosberg byl marný a Lewis byl sice rychlý, ale ty chyby byly na facku, i 2! Ale stane se, co si tak pomatuju, tak za poslední 2 roky těch minel měl minimálně, snad je minulý rok v Maďarsku, kdy to po startu z boxů na mokré trati poslal málem do svodidel, měl z prdele kliku, vlastně když to tak beru, tak i letos měl docela z prdele kliku... Už se těším na Spa, ten měsíc okurkové sezóny bude na prd!
-
uzivatel001801
20:01 29.07.2015 90.182.127.XXXJá bych řekl, že důvod toho že má teď méně karambolů je v tom,že má bezkonkurenční auto a v závodě má za úkol bud jen dokroužit do cíle a nebo v obtížnějším případě předjet Nica...., ale jakmile je scénář jiný,je to opět starý Hamilton, který přitahuje kolize.-
Alfred
20:18 29.07.2015 78.41.168.XXXTak agresivita k Hamiltonovi jaksi patří, bez ní by nebyl mistr světa a třeba v l. 2012-2013 rozhodně neměl bezkonkurenční vůz a podle mě jezdil víc než dobře a bez kolizí. Kdyby nebyl agresivní tak dojede kolem desáteho místa, kde se propadl na začátku. Ostatně bezchybný jezdec se ještě nenarodil a v Maďarsku zase není tak luxusní DRS zóna jako třeba v Kanadě, kde měl o svých předjížděcích schopnostech údajně přesvědčit jiný mistr světa....inu mě stále nepřesvědčil.-
Jake HorseRadisher
20:35 29.07.2015 85.207.90.XXXtak 2013 měli medvědi docela velké problémy s pneu, kdy sice vyhrávali kvalifikace, ale v závodě jim okamžitě ostatní dávali co pro to a Lewis a Nico se mnohdykrát propadli až skoro mimo bodované pozice... 2012 druhou půlku sezóny jezdil výborně...
Navíc agresivnější styl řízení není zase tak špatný, jak například dokazoval Senna...
To je prostě Lewis, on to musí zkusit i za tu cenu, že to sem tam skončí karambolem, bohužel teď v Maďarsku vycházelo snad všechno karambolem, prostě kdo se o nic nepokusí, nic nedokáže-
odin
07:55 01.08.2015 77.240.96.XXXNic proti tvému názoru. I (za každdou cenu) agresívní styl, může být pro někoho atraktivní. Ale proč je tento styl vnímán atraktivním pouze u některých pilotů a v případě jiných je na závadu? To mi nějak neštimuje. Když podobné manévry předvádí Grosjean, nebo Maldonádo, všichni hovoří o crashmanech. Když to udělá Hamilton, nebo dříve tebou zmíněný Senna, jsou to "predátoři".-
-
odin
00:11 02.08.2015 77.240.96.XXXMluvím o závodnickém stylu, možná i filozofii, přístupu ke každému závodu, neústupnosti, agresivitě...
A v těchto oblastech se dá sronávat Hamilton s kýmkoliv, tedy i s Maldonadem.
Počet kolizí je do značné míry předurčován, pro tyto typy pilotů tím, jak kvalitní mají auto. Čili, kde v poli se pohybují a kolik soubojů musí podstupovat. Když McLaren nepatřil úplně k top, Hamík měl těch kolizí poměrně dost též.
Ale není to nic proti Hamiltnovu, nebo Maldonadovu stylu. Jen nemám rád, když se jeden za to samé oslavuje a druhý haní. Když jednomu stejné manévry prochází a druhý je za ně trestán.-
Alfred
08:53 02.08.2015 78.41.168.XXXMno, nevim, ale krom r. 2011 těch kolizí Hamilton neměl nikdy tolik, aby se dalo tvrdit že jich měl nějak moc dokonce ani ve srovnání s těmi, o kterých se zase zvykne
psát že nebourají takřka vůbec....no a že by mu tehdy toho zrovna moc procházelo, nebo by jej někdo extra oslavoval se taky nedá tvrdit, že ano.
Když pominu nepoměr už jen v počtu kolizí (u Maldonada je jednodušší pát kde neboural než kdy boural), tak nejen tady platí že když dva dělají totéž není to totéž...
-
odin
19:46 02.08.2015 77.240.96.XXXTak s tímto pohledem nesouhlasím.
Nechci, aby to vypadalo jako výčitky, ale kolize Hamiltona s Massou v roce 2011 by vydaly na samostatný film. Vždy z nich Lewis vyšel jako "vítěz" tedy bez trestu, ač mnohé zavinil on. Naopak Massa dostal flastr za to, že mu neuhnul, když o něm věděl. Ano, když dva dělají totéž, není to totéž, jak jsi správně napsal a jak také události v této sezóně dokazují.
Valencie 2012 ukázala, že styly Ham i Mal jsou si naprosto podobné. A to je to, o čem tu píšu od začátku. Hamilton, ani Maldonado nejsou z těch, kteří se stáhnou a raději vezmou za vděk alespoň nějakými body.
K Hamíkovým "telecím" létům v F1 se raději ani vyjadřovat nebudu. Nevím o tom, že by Maldonádo boural v boxech ať už při vjezdu, nebo při výjezdu. Hamovi se to povedlo v obou případech. Tak že, " nech na hlavě".-
Alfred
21:46 02.08.2015 78.41.168.XXXSouhlasit s tím nemusíš, ale Hamilton byl třeba penalizován v Monaku 2011 právě po kolizi s Maldonadem...co se týče Valencie 2012 tak to byl klasický souboj na brzdy, který Maldonado regulérně prohrál - v nájezdu do zatáčky měnil stopu jen jednou a Maldonadovi tak v nájezdu nechal místo, že se tam oba monoposty v závodním režimu nevejdou bylo zcela pochopitelné - ostatně když stejný manévr v témže roce v Maďarsku udělal Räikkonen na vlastního kolegu, tak se nad tím nikdo nepozastavil.
Na gumách sjetých na plátno se lehce bourá i v nájezdu do pitlane, zvláště když jede F1 první sezonu. Bouračka na semaforu byla následkem nepozornosti, nikoliv agresivity, krom toho tehdy o zlomek vteřiny udělal totéž Rosberg, který je tady za intelektuála....Pamatuješ na Spa 2008? Neudělal Raikkonen totéž Hamiltonovi?
Já rok 2011 v podání Hamiltona nepopírám, tak proč zase předhazuješ Massu, btw když tvrzení že Hamilton nebyl ani jednou za kolizi s ním potrestán je buď v lepším případě neznalost faktů, nebo v horším lež.
Stupidní kolizi z přebytku agrseivity si představuji jako v jednom z tréninků! v Monaku , nebo nějak takhle..v dojezdovém kole po kvaldě, kdy se už nezávodí... [odkaz na stránku]
a nerad se opakuju Hamilton krom sezony 2011 bourá srovnatelně často jako většina pole, kdežto Maldonado když nebourá, tak je svátek - můžeš s tím nesouhlasit, ale víc s tím nenaděláš-
odin
22:09 02.08.2015 77.240.96.XXXRozebral jsi to celkem slušně. Dá se s tím s malými výhradami souhlasit. Ale mně nešlo o rozbor a už vůbec ne o to hodnotit, kdo za co mohl.
Jenom tvrdím, že Maldonado s Mercedesem by také neboural tak často, jak boural ve Williamsu a Lotusu. A naopak Hamilton v tehdejším Willíku, nebo loňském Lotusu by o nehody neměl nouzi. Jejich styly jsou téměř totožné. To je to jediné, co se ti tu snažím vysvětlit. A kvalita auta má podstatný vliv na případné kolize takovýchto pilotů. Jednak na čele se příliš nebourá a druhak horší vůz se také hůře ovládá.-
Alfred
00:05 03.08.2015 78.41.168.XXXjenže to je pořád kdyby....píšeš jako by Hamilton 8 z 9 sezon jezdil zcela mimo provoz na špičce, což prostě není pravda...Maldonado má a měl přesně takový a stejný vůz jaký mají a měli jeho kolegové...třeba Grosjean taky není zrovna pasivní jezdec a bourá jen zlomek toho co Pastor (to jméno mu museli fakt dlouho hledat...) , který jezdí jako smyslů zbavený již od nižších serií. Kdyby za něco stál tak si nemusí rok co rok kupovat sedačku a jezdil by taky v lepším autě.... když odepisuje obzávod vůz na totálku, tak si každý rozmyslí jestli vůbec do něčeho sedne- už i u Lotusu dali jasně najevo, že od něj chtějí výsledky, jinak příští sezonu mu nepomůžou ani petrodolary.-
odin
06:41 03.08.2015 77.240.96.XXXJe zajímavé, že se čertíš, když si namátkou vzpomenu na pár hloupých bouraček v podání Lewise, ale sám píšeš, že Maldonado bourá obzávod. Schválně jsem se mrknul na statistiky letošní a loňské sezóny a věř, že měl kolize jen v Austrálii a Anglii 2015. Jinak odstupoval pro poruchy brzd, výfuků, motoru atd.
Zdá se ti tvé tvrzení vůči Maldonadovi férové?
Na začátku jsem psal, že nechci aby to vypadalo jako kritika něčí stylů, nebo výčitky. Proč Lewise tak nesmyslně obhajuješ a Pastora ještě nesmyslněji haníš? Dokážeš připustit, že STYL závodění mají stejný, nebo hodně podobný? Nic jiného tu netvrdím. Rozdíly jsou jen v kvalitě aut, jak napsal už dříve socorro.-
Alfred
09:15 03.08.2015 78.41.168.XXXMilý odine, kolize nepřestane být kolizí jen proto, že díky ní neodstoupí ze závodu. Možná bys neměl na statistiky mrkat, ale pozorně číst. Hamilton je agresivní, proto má v kvalifikaci se svým kolegou bilanci positivní 9:1, Maldonado má tutéž bilanci se svým kolegou negativní 1:9 - podobají se na sebe asi tak, jak slepice a orel. O tom že má jen zhruba polovnu bodů co kolega, který má stejný vůz ani nemluvě. Teď mě napadá, jestli má argumentace dle tebe nesmyslná, jaký přídomek mám použít na tu tvou? Nenalézám pro ní totiž dost výstižné slovo, které by bylo taky publikovatelné...On boural snad každý jezdec, a asi nejen jednou, mají taky podobní styl jak Maldonado? Socorra nech socorrou, napsal to, co ty, jenže jak je vidět, tak z faktického hlediska nemáš pravdu a tvůj subjektivní názor ti neberu, tak ho nemusíš podepírat dalším subjektivním názorem. Kecy o kvalitě vozu jsou jen kecy, pšouky a beďary....Grosjean má stejné a nebourá ani zdaleka tolik co vývozní "perla", artikl venezuelského petroprůmyslu...jestli se ti chce číst dál tak si připomeň co ti u mrkání na statistiky "ujelo":
Austrálie - tam začal, jinde pokračuje
Malajsie - hned po startu utržil defekt
Čína - nezvládl nájezd do pit lane, kde musel využít pomoc maršálů, pár kol po pitu je v hodinách, později kolize s Buttonem
Bahrajn - špatné postavení na startu (penalizace 5 sek), kontakt s Verstappenem, později zezadu "kontaktoval" Massu
Španělsko - urve jeden ze dvou nosníků zadního křídla, nejspíš po kontaktu s vlastním kolegou
Monako - závod kde se sice nezapletl do kolize, jenže za 5 kol, tolik totiž trval jeho závod, to asi žádné plus není
Kanada a Rakousko - asi opravdu první a zatím poslední závod, kde se nezapletl do kolize, nebo nevyrobil hrubku která by stála za zmínku
Británie - kolize a odstoupení
Maďarsko - krom kolize ti dávam do pozornosti, že vyfasoval penalizací hned několik, myslím že tři a jedna byla snad dokonce i za předjíždění pod SC
Takže jestli je bilance taková, že bourá, nebo jinak koliduje v sedmi závodech z devíti (desátý závod v Monaku není statisticky relevantní), tak nechápu proč jej chceš srovnávat s Hamiltonem, který takovou bilanci neměl ani v roce 2011...
-
odin
15:38 03.08.2015 77.240.96.XXXJe vidět, že jsem ti šlápl na kuří oko (Hamíčka) a Maldonado tě štve. Ale, když už jsi napsal, že cituji:"když odepisuje (PM) obzávod vůz na totálku", nepředpokládám, že budeš vypisovat jeho defekty, kontakty penalizace za předjíždění SC a špatná postavení na startu. To neřadím mezi kolize s následky totálně zničených aut, o kterých píšeš. Ostatně i Lewis má v těchto směrech (které vyčítáš Pastorovi), bohatou historii. Opět si nemají co vyčítat. Bohužel ty Hamiltona omlouváš a Maldonado ti leží v žaludku. Až se dokážeš na oba podívat nezaujatě, tak si přijď podebatovat.
Znova tvrdím, že jsou si oba, co se týče stylu, velice podobní.-
Alfred
20:48 03.08.2015 78.41.168.XXXTvrdit můžeš cokoliv, třeba že 10 je podobný počet jako 100....na kuří oko jsi rozhodně nikomu nešláp - já nemám problém zkonstatovat, že třeba v Maďarsku toho zkonil víc než dost. Je to člověk, který chybuje, protože je to lidské , ovšem nechybuje takřka v každém závodě a v Maďarsku, kde se obecně těžko předjíždí si připsal 7 předjetí z 30 zaznamenaných...Maldonado 0, slovy nulu, přičemž týmový kolega Grosjean to dokázal 2x
Dle tvé - čti a chápej ne mé logiky, má podobný styl jak Maldonado 90% jezdců, třeba u Vettela by se taky našlo kupa kolizí. Promiň, odine, ale momentálně nejsi v pozici abys někomu doporučoval kdo, jak a kdy má debatovat, poněvadž tvá myšlenková konstrukce dostal tak vážné trhliny, dokonce se nebojím napsat že se komplet zhroutila byť to maskuješ za smajlíky.
-
-
Alfred
21:58 03.08.2015 78.41.168.XXXTak já nemohu že se racíš opět k něčemu co nefungovalo ani na začátku - Grosjean měl snad zcela jiný, a hlavně ne tragický Lotus?....Ericsson má asi dle tebe o třídu lepší sauber, poněvadž ten dokázal předjet jiné jezdce hned 3x - krom Merhiho dokázal předjet i Massu a budeš se divit i tvého miláška Maldonáda...
příště zkus zapřemýšlet nad svou argumentací dřív než budeš psát něco o tom jak já fandím Lewískovi.....a víš co je nejvíc legrační? V 30 zaznamenaných případech předjetí byl hned 8x "obětí" Maldonado...Grosjean jen jednou
Nějak se ti to hroutí víc a víc, a to jsem myslel že víc to už nepude-
odin
06:41 04.08.2015 77.240.96.XXXAle prdlajs, Maldonado není mým miláčkem. Jen jsem napsal, že má podobný styl závodění s Hamiltonem, což jsi nerozdýchal. Argumentuješ nesmysly jak obzávod totálně ničí auta, což není pravda. A tak se snažíš chytat zástupných argumentů. Nikde jsem nenapsal, že je Maldonado lepším pilotem, než Hamilton. Protože si to nemyslím. Tak proč mi tu vypisuješ předjetí? Proč argumentuješ Vettelem? Když Vettel má mnohem méně agresivní styl. Ten se pokusí dvakrát o předjetí a když se mu to nepovede, volá rádiem o radu, nebo si počká na strategii při pitstopech.
Mluvíme o agresivitě a o kolizích agresivitou způsobených. Ty do toho taháš statistiky kvalifikací, (mimochodem loni na tom Ham nebyl tak dobře a přesto byl agresivnější pilot, než Nico), statistiky předjetí, defekty, špatná postavení na startu, nesmysly, kraviny...
Obhajovat Lewise proti Pastorovi, stran jezdeckého umění, nemusíš. Tam je to jasné. Že Maldonado má koupenou sedačku, ti též nerozporuji, ale styl mají stejný.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek