DISKUZE K ČLÁNKU Pro jaké motory se rozhodne Red Bull?

Trpké období je u konce, jak se může zdát po Grand Prix Maďarska, a Red Bull po stupních vítězů může zase spoléhat na francouzskou pohonnou jednotku. Ovšem takové pohádky ve formuli 1 neplatí a Red Bull stojí nohama pevně na zemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pro jaké motory se rozhodne Red Bull?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 04.08.2015 18:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 24 lidí) 28.07.2015 13:42
Tu otázku bych formuloval jinak: KTERÝ VÝROBCE… »
» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 28.07.2015 13:57
Na to, že si všechny zásluhy přivlastnil RB, jsem… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 28.07.2015 19:59
Co chybělo V8 na výkonu, doháněl pružností a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nikita19

    Nikita19

    90.178.73.XXX
    Pln souhlasím s Pepanem. Red Bull jen fňuká a vše hází na Renault, ale že byl Vettel s tímto motorem 4krát za sebou mistrem světa, tak na to asi výrobci limonády zapomněli! Moc na výběr motoru nemají! Můžou být rádi, že mají co mají a snažit se pořádně spolupracovat. Nebo ať si prohlédnou historii F1. "Není každý rok posvícení"!!

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    86.49.16.XXX
    Nezbývá než doufat že získají ty Mercedesy, který jim dovolej vyhrát nějakej ten závod.

    Poté až by byla konkurenceschopná Honda, tak by přešli k ní - ta tu přece nemusí být vždy jenom pro McLaren (s kým by chtěli vyhrávat), zvlášť když sou na tom fianačně hůř a to mají motory zadarmo.
    Tedy to spojení Toro Rosso + Honda by bylo hodně chytrý, protože tam si pořádně ten motor vyzkoušej a ve vhodný čas by mohl přijít ten přestup.

    To celý samozřejmě beru v případě, že Mercedes v nejbližších letech neojdejde jako tým.
    Pokud by odešli s týmem a zůstali s motorama, tak by klidně Red Bull u nich mohl dál zůstat.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Tu otázku bych formuloval jinak:
    KTERÝ VÝROBCE MOTORŮ BUDE OCHOTEN DODÁVAT MOTORY RED BULLU?
    Z nedávné historie víme.,že úspěchy si vedení Red Bullu přivlastňuje, zatímco případné neúspěchy okamžitě hází na jiné. Dokážu si proto klidně představit situaci, kdy na konci roku 2016 Red Bullu vyprší smlouva s Renaultem a jiného dodavatele motorů nezískají, takže se budou muset z F1 stáhnout.

    + 24 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Na to, že si všechny zásluhy přivlastnil RB, jsem viděl hodně reklam Renaultu na vítězství v F1. 04 Až budou mít konkurenceschopný motor, nebudou mít možnost na někoho něco svádět. 03

      + 17 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Cooper

        Cooper

        188.120.212.XXX
        No částečně máš asi pravdu Mike ale ani V8 motor renault nebyl nejvýkonější oproti konkurenci... redbull to doháněl šasi... a taky Renault (ač nejsem fanoušek značky ani v F1 ani osobních aut) na rozdíl od Redbullu vyhrál MS (viz poslední dva Alonsovy tituly) Redbull zatím bez Renaultu nic nevyhrál...

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.0.XXX
          Šasi/nešasi 03 v takom pripade je na mieste otazka - s akym motorom vyhral Alonso v r. 2006? (Ok 2005 nepocitam, tam bola este V10 ale v konecnom dosledku je to stejne)

          Ja nemam nic proti tomu, ze tohtorocny motor neni najvykonnejsi (minulorocny tiez ale tento rok sa este pridali problemy so spolahlivostou), ale toto co nam RedBull predvadza/l uz od zaciatku sezony 2014, je "nehodne" 4-nasobnych... (A to sa silne krotim)
          Ono to totiz je dnes v takom pojimani, ze za uplne vsetky uspechy Renaultu v celej historii F1 je zodpovedny "len" RedBull a ich aero, šasi a este Helmut a..... No a to je totalna blbost! 03

          + 11 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Co chybělo V8 na výkonu, doháněl pružností a foukáním. Byl prostě konkurenceschopný. To se o současném nedá tvrdit ani zdaleka. RB sice bez Renaultu nic nevyhrál (ono ani nebylo kdy). Otázka je, jestli by ty tituly nezískal s Mercedesem nebo Ferrari pod kapotou taky. 03

          + 12 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Spíš je otázka, zda se vůbec najde někdo, kdo bude ochoten hazardovat se svým dobrým jménem a své motory jim poskytne.
            To si opravdu myslíš, že s Ferrari, nebo Mercedesem pod kapotou by své tituly získali též? Myslíš si, že by Ferrari, nebo Mergl pracovali na mapování svých motorů pro RedBull a u svých monopostů to nepoužívali?
            Miku tvá zaujatost RedBullíky je až směšná. 02

            + 4 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              95.173.217.XXX
              Nevím Odine, co jsi četl ty. Ale obvykle když někdo napíše, že je něco otázka, tak o tom pochybuje a nevydává to za nezpochybnitelný fakt.
              Ale chápu, ze při tvé verzi objektivity je připuštění možného nějakého titulu i s jiným motorem, směšná zaslepenost. Jediný objektivní názor by měl být, že RB by bez Renaultu neměl na žádný titul šanci. Že? 12

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Tak se podívej do historie a zjisti si, kdy naposledy někdo porazil mateřský tým a získal titul. Pak tu dávej zbytečné řečnické otázky.
                RedBull měl na výběr získat titul s Renaultem, nebo s Cosworthem, nebo s někým jiným, kdo v F1 nefiguroval a neměl svůj mateřský tým. S Ferrari ani s Merglem šanci neměli. O tom jsem přesvědčen.

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  95.173.217.XXX
                  Mohl mít klidně od začátku motory Mercedes, jako Brawn a získat titul i v roce 2009. A stejně jako Mclaren v nasledujicich letech Mercedes porážet. Ještě nějaký zbytečný koment? 13
                  V letech 2011 a 2013 byl jim k titulu stačil pod kapotou i Trabant. (pro jistotu, je to nadsázka )

                  + 5 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Brawn jezdil s motory Mercedes, když ještě mateřská stáj Mercedes neexistovala. Já mám na mysli stáj, která s motory jiné stáje získá titul. A to budeš muset zabrousit hodně do historie. Tak hledej šmudlo.
                    Ne,ne Miku, to není o ambicích porážet, ale o zisku titulu. A v takovém případě musí stáj vidět do budoucna a pracovat, a nvestovat... Tak, jak to udělal RedBull, nebo McLaren letos. Proč myslíš, že Marko už loni mluvil o výrobě svých motorů? Proč myslíš, že se usilovně snaží o vstup dalšího výrobce pohonných jednotek?
                    Tak že si své zbytečné komenty strč za klobouk, mrkni na statistiky a zkus popřemýšlet, proč tomu tak je. 03

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      95.173.217.XXX
                      Opět nečteš co píšu? Vím dobře, že v roce 2009 ještě Mercedes neměl vlastní tým. Když koupil právě Brawn GP. 20 Ale jak víš, že by ten rok nevyhrál titul RB kdyby měl pod kapotou Mercedes? A jak víš, že by v letech 2010-2013 nezískal stejné tituly, když mateřský Mercedes porážel i Mclaren? Nebo Mercedes to Mclarenu laskavě dovolil, ale Red Bullu by to nepovolil??? Statistiky evidentně znám líp jak ty. 03
                      Pokud ti mé komenty připadají zbytečné, mám jednu radu. Nečti je, nebo na ne nereaguj. 04 Mě tvá konspirační teorie o případném zákazu porážet svůj tým RB a povolením pro Mclaren připadá taky zbytečná a nedomyšlená. 12

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Ach jo. Nikde jsem nepsal o zákazech porážet mateřský tým. To zase tradičněmi podsouváš ty. Jak jinak? Jenom tvrdím, že ten nejlepší "materiál" si nechá mateřský tým pro sebe a partnerům dává zbytek. Je to obdoba jako když má tým určenou jedničku a dvojku mezi piloty. Jednička má veškerou podporu a dvojka je využívaná k podpoře jedničky. U partnerů také mateřský tým využívá data, ale komponenty staví primárně sám sobě na míru.
                        Statistiky znáš líp? Tak já ti řeknu, že známe prd oba. Protože v letech 2010-2011 RBR s Renaultem porazil mateřský Renault 05 (a já se stydím)...

                        + 5 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          95.173.217.XXX
                          Ale to je možné. Ale v letech 2010-2013 porážel Mclaren tovární Mercedes. Tak nějak nechápu, proč se ti zdálo tak hloupé, že by v některých těch letech získal RB titul i s motorem Mercedes. O tom byl můj komentář, který se ti tak nelíbil.

                          + 3 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          88.146.158.XXX
          Jen malá vsuvka. Renault motor V8 sice nebyl nejvýkonnější ale měl zase nízkou spotřebu :)

          + 6 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama