DISKUZE K ČLÁNKU F1 musí najít způsob lepší vyváženosti výkonu motorů

Ohledně případného vývoje motorů nebo jeho pozastavení se neustále diskutuje. Stále více lidí je přesvědčeno, že hlavní rozdíl mezi jednotlivými týmy mají na svědomí právě pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 musí najít způsob lepší vyváženosti výkonu motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.07.2015 00:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 9 lidí) 16.07.2015 13:52
Šlo by to jednoduše i při zachování současného… »
» Kelner (Hlasovali 5 lidé) 16.07.2015 18:45
Já si myslím že vše bylo lepší se staršími motory… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 16.07.2015 14:07
O čem to pořád mluví? Copak Renaultu a Hondě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Já si myslím že vše bylo lepší se staršími motory 8 V.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    77.240.188.XXX
    O čem to pořád mluví? Copak Renaultu a Hondě pravidla nějak znemožňují postavit stejně kvalitní pohonnou jednotku jakou postavil Mercedes či Ferrari? Honda nebyla ve vývoji motoru nijak omezena, Renault také ne, a pro letošní sezonu dostal víc žetonů něž kolik byl schopen skutečně využít. A hlavně problémem obou je tragická spolehlivost, a na té se dá pracovat bez jakéhokoli omezení.

    Jediné co diskvalifikuje Renault a Honda je nižší technická úrověň vývojových pracovníků, což se následně projevuje na výsledném produktu.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Šlo by to jednoduše i při zachování současného žetonového systému. Vítěz poháru konstruktérů by byl na další sezónu bez žetonů pro vývoj. Ostatní výrobci motorů by získali žetony podle bodové ztráty svého nejlepšího týmu v poháru konstruktérů, čím větší ztráta, tím více žetonů. Maximum žetonů by mohlo být limitované třeba na 32 a ty by dostal i každý nově příchozí motorář. Princip hendikepu a zanedlouho máme zajímavou F1 03

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      To co navrhujete je proti logice Formule 1, to už můžeme rovnou dát všem týmům stejný motor.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      85.93.124.XXX
      Přesně tak... A pokračoval bych v dalších sportech... Fotbal: Real a Barca budou do zápasu vstupovat za stavu 3:0 pro soupeře... Bolt bude běhat místo 100vky 105 metrů... Je to děsně jednoduché...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama