DISKUZE K ČLÁNKU Další výsledky průzkumu fanoušků - co nechtějí

Ačkoliv bylo oznámeno, že výsledky masivního průzkumu příznivců F1 na začátku července byly postoupeny na příslušná místa pozdě, zdá se, že slovy klasika dopadla přesto na úrodnou půdu. Ostatně proč by se jimi neměla zabývat Strategická skupina F1, když zájem fanoušků by měl být na jednom z nejpřednějších míst.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další výsledky průzkumu fanoušků - co nechtějí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 16.07.2015 06:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» hixaxon (Hlasovalo 11 lidí) 14.07.2015 18:59
K článku: Jsem rád, že máme jako fanoušci alespoň… »
» hixaxon (Hlasovalo 8 lidí) 15.07.2015 19:10
Díky moc za zpětnou vazbu. Mě upřímně mrzí,… »
» zipp (Hlasovali 5 lidé) 16.07.2015 06:44
REDAKCE: Můj návrh se týká spíše pro použití na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hixaxon

    hixaxon

    213.220.203.XXX
    K článku:
    Jsem rád, že máme jako fanoušci alespoň nějaký (byť malý) vliv na chod f1. A koneckonců i našeho nejoblíbenějšího formulového portálu, kam hodně z nás chodí denně. Vážím si toho.

    Ke změnám (diskuze k článku o fanoušcích mi přijde vhodná, pokud už to není někde jinde "rozjeté"):

    - za mě určitě změny k lepšímu, je toho víc vidět, díky! Je mi jasné, že je to maximum a dál už do toho krom kosmetiky nechcete zasahovat, to respektuji.
    - barevné tagy (technika, paddock line, ...) dobrý nápad (pokud jich bude víc než kategorií v menu, budou časem klikací?)
    - diskuze je již určitě přehlednější (grafické propojení linkami)
    - díky za permanentní zobrazení času/datumu příspěvku!
    - IP adresa mi v podstatě nevadí
    - větší editační okénko :)

    Co bych ještě lehoučce navrhoval:
    - sjednotit odstíny červené na diskuzních stránkách (název článku ke kterému diskuze patří a "Nejlepší názory" mají jiný odstín než zbytek (neberte to špatně, dřív jsem dělal DTP, tak mě takové věci praští přes oči :) )
    - nicky v kolonce "přihlášen" a "Nejlepší názory" bych dal asi taky červeně, ty modré odstíny jsou jednak zase od sebe odlišné a druhak mi tam moc nesedí, stejně tak modrá šipečka u "zpět na článek"

    - a asi poslední věc: je to sice "trendy", ale mě to nutí se myší vyhýbat obrázkům, dalo by se nám prosím prosím do nastavení dát "přepínátko" , kterým by si registrovaní mohli vypnout automatické roztahování obrázků?
    Mě to vytrhává ze čtení a vždy se zaseknu a už jsem i párkrát kvůli tomu hledal kde jsem vlastně skončil se čtením.

    Aktuální změny jsou tedy podle mě určitě krokem k lepšímu (v2.1) a děkuji za vyslyšení našich připomínek. Vážím si toho, ne každá redakce a majitel by to řešili stejně... Držím i dál palec.

    Reakce redakce: Děkujeme hixaxone za reakci. Tohoto si zase vážíme my. Kritiky bylo mnoho, opačně to moc nejde. Proto máš od nás tzv. smeknutí klobouku! Skutečně. Co se týče Tvých návrhů, něco bylo hned posláno do vývoje, ty obrázky nepůjdou. Bohužel. Připravujeme další věci... Jinak, pro Tvou informaci, od roku 2002 jde o verzi (v7.1). Díky ještě jednou.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      213.220.203.XXX
      Díky moc za zpětnou vazbu.

      Mě upřímně mrzí, pokud někde dál není diskuze o vzhledu (které jsem si nevšiml), navíc snad už v pozitivnějším duchu (a to říkám jako původní silný kritik/konzerva (která by klidně četla všechno jako plaintext třeba v linuxovém bashi (já rád obsah (a váš je super), vzhled je až na dalším místě))).

      Mimochodem, díky za úpravy vzhledu z mého příspěvku, to byla docela rychlost! :)

      Možná by stálo za to na tohle téma uvést článek, který by déle visel v popředí.

      Po delším rozvažování bych asi preferoval šířku boxu s informacemi k aktuální grand prix tak jak je v článku či diskuzi i na hlavní stránce (a roztáhnout tak prostor pro články), ale to už je jen otázkou preferencí.

      Je mi celkem jasné, že argument "interní protistrany" byl zhruba ve smyslu "větší zaujme víc lidí (náhodných návštěvníků (což dává smysl samozřejmě i ekonomicky)), a tím že nejsou perexy v seznamu aktualit (které by se mi teda upřímně líbily), tak je na to dost místa".
      Jen pro mé info, vystihl jsem zhruba rozhodovací proces? :)

      Každopádně určitě zopakuji, že za mě aktuální úpravy určitě pomohly a jsem rád, že jste nás vyslechli. I kdyby se nikdo další neozval.

      Díky za info,
      hix.

      PS: jestli jsem se někde ztratil v závorkách, tak se omlouvám.

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zipp

        zipp

        144.160.98.XXX
        REDAKCE:
        Můj návrh se týká spíše pro použití na smartphonech.
        Neuvažovali jste, že byste do stránek přidali obarvování horní lišty prohlížeče (Chrome, Android 5.x+)? Moc webů to zatím nemá, ale když na takový narazím, vždy mě to potěší. Hezky by to zapadalo do Androidího designu a jiné uživatele by to nijak neovlivnilo.
        namátkou: theguardian.com, dotekomanie.cz, androidpolice.com, androidpit.com,..

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama