DISKUZE K ČLÁNKU Webber: F1 je zklamání a všichni to ví

Mark Webber, bývalý pilot F1, se do královny motorsportu tvrdě opřel, podle něj má problémy a všichni včetně samotných jezdců to ví.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber: F1 je zklamání a všichni to ví

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 15.10.2015 13:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jens (Hlasovalo 22 lidí) 19.06.2015 10:31
Evidentně se na to koukat dá, když na to koukáš.… »
» mi88ki (Hlasovalo 21 lidí) 19.06.2015 11:51
Mark není jediný pilot s kterým sdílím názor. A… »
» mi88ki (Hlasovalo 19 lidí) 19.06.2015 10:02
Naprosto souhlasím s Markem. 01 Nedá se na ty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    XXX
    Naprosto souhlasím s Markem. 01 Nedá se na ty slimáky už ani koukat. Nechci vidět závody v šetření gum, paliva, motorů, brzd a kdovíčeho, ale chci vidět jak jezdci jezdí na hraně fyzikálních zákonů po celou dobu závodů.

    + 19 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      Jens

      XXX
      Evidentně se na to koukat dá, když na to koukáš. Každý druhý den tady brečíš, ale v F1 se vždy šetřily gumy, palivo a ostatní věci - dokonce ještě více než dnes. A vždy šetřit bude. S palivem by šetřit nemuseli, kdyby si natankovali plnou nádrž (100 kg). Jenže s lift & coast jsi na délku velké ceny rychlejší.

      + 22 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        XXX
        Mark není jediný pilot s kterým sdílím názor. A při vší úctě, je každého věc, co chce vidět. Když vám stačí to ploužení po trati, vaše věc, já vám to neberu, ale já čekám od F1 úplně něco jiného. Osobně na to koukám už ze setrvačnosti a nikdy mě F1 tak nenudila jako teď a to už na ní koukám bez vynechání jediného závodu dvacet let. To že se museli vždy šetřit gumy je sice pravda, ale jde o poměr mezi rychlostí a šetřením a ten se změnil dost dramaticky. Nemluvě o tom, že nikdy gumy neodcházeli při jízdě za jiným vozem jako teď a když k tomu připočtu ty žmolky mimo ideální stopu, tak nebýt DRS tak by bylo předjíždění ještě těžší než kdy bylo. DRS je sice dobré řešení, ale proč je to negováno těma šmejdskýma gumama to nikdy nepochopím. Stejně všichni jezdci raději v závodě zpomalí, než by zajeli do boxů vícekrát, takže to absolutně postrádá smysl a ve finále jsou alternativní strategie skoro o ničem. Výsledkem je pak úsporná jízda místo závodění na hraně.

        + 21 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

Oscar Piastri slaví vítězství po závodě v Maďarsku

"Norris mistrem světa? Poslední věc, která by Piastriho nadchla." Brundle chválí jeho zabijácký instinkt + VIDEO

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (10:30 - 11:30)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama