DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Vozy v Le Mans jsou atraktivnější než v F1
Fernando Alonso vysvětluje, proč jej více přitahují vozy soutěžící ve vytrvalostních závodech Le Mans spíše než moderní monoposty F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Vozy v Le Mans jsou atraktivnější než v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 13 lidí)
15.06.2015 11:14
Gumy je kapitola sama pro sebe, není to uzavřené… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 11 lidí)
15.06.2015 09:42
Sledoval jsem to a nedá se to porovnat. FA má… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000587
14:32 15.06.2015 XXXsledoval som aj predchadzajuce 6 hodinovky a takmer celu 24ku...je to neskutocne krasna a atraktivna seria. F1 sa k.rvi stale viac a viac. ovela radsej by som pozeral suboje koleso na koleso ked aj bez predbehnutia ako ked uz clovek dopredu vie ze pride rovinka a je vymalovane skor ako ten suboj vobec zacal...k tomu este kadejake predpisy co sa smie a nesmie pocas branenia/predbiehania...zachvilu bude pravidlami popisany cely predbiehaci manever a bude hotovo. musim priznat ze take WEC, V8 supercars ale aj WTCC alebo indy su momentalne na tom atraktivnejsie ako F1...bohuzial...som velky fanusik F1 ale mam otvorene oci -
-
uzivatel000635
11:14 15.06.2015 XXXGumy je kapitola sama pro sebe, není to uzavřené pro jednoho dodavatele, pneu mají stálou výkonnost po celý stint, výrobce, který zásobuje několik týmů vyvíjí pneu pro každý tým zvlášť!!! Nikdo si nestěžuje, nikdo neprotestuje, nikdo nebrečí... A to jsme jen u pneumatik - v porovnání s F1 absolutně nepochopitelné, čisté soutěžní prostředí
-
-
uzivatel000635
09:42 15.06.2015 XXXSledoval jsem to a nedá se to porovnat. FA má pravdu, WEC je daleko atraktivnější, než F1. BE to žádnými umělými pičundami nezachrání. V nejsilnější kategorii tam jezdí 3 automobilky (úlet Nissanu nepočítám), všechny mají předepsaný hybridní pohon a je to síla. Zkrátka šampionát WEC válcuje F1 na celé čáře.-
-
-
Pepan
13:49 15.06.2015 XXXJá nemyslím třeba souboj Porsche 919 x 911. To není souboj, ale míjení pomalejšího vozu, ale u srovnatelných vozů je to jen o síle motoru a schopnosti pilota a ne že někdo v tom zadním autě zmáčkne nějaké udělátko a naráz má o dvacet kilometrů rychlejší auto.-
Mike17
14:08 15.06.2015 XXXTak zrovna Corvette a Aston Martin jezdili v jedné třídě a měli souboj přímo o pozici. Jezdili za sebou několik kol bez úspěšného předjetí. A ani na čele to nebylo zrovna snadné. Viděl jsem hodně dlouho jezdit Audi těsně za Porsche neúspěšně snažící ho předjet. Na to jaké jsou v Le Mans nádherné rovinky, jaké v F1 nenajdeš... A to to udělátko k tomu všemu i mají taky.
Ono by se to i dalo udělat, ale nevím, jestli by se mi líbily krychle na kolečkách. To by byl vzdušný pytel, díky kterému by nebylo potřeba DRS ani v Monaku. Ne vážně: musel bys aero vrátit minimálně takových 20 let zpátky.-
uzivatel000635
15:46 15.06.2015 XXXAno, jezdili za sebou v těsném závěsu, kolo na kolo. Takových soubojů tam bylo nespočítaně ve všech 4 kategoriích. Dechberoucí proplétání se těch nejrychlejších sprinterů mezi stádem pomalejších vozů, dobrá jsou i pravidla pro práci v Pit Lane nebo provoz ve žlutých úsecích atd. Je toho moc, co dělá tento seriál výrazně atraktivnějším, než je celá F1 a není to jen tou tratí. Mně to také připomíná F1 z doby tak před 30 lety.-
Mike17
16:04 15.06.2015 XXXS tím souhlasím. Hlavně je z toho cítit závodění až na poslední kolo, ikdyž je to závod na celých 24h. Probržďování, ustřelování zadku při akceleraci, souboje kolo na kolo. Prostě snaha zajet každé z těch několika set kol co nejrychleji. Žádné šetření, obavy o stav pneumatik, stav brzd, stav paliva... Je toho hodně, co na tom bylo to krásné.
-
-
-
-
-
-
uzivatel000242
13:38 15.06.2015 XXXMido, myslím, že gumy mají všichni stejné, vyvíjí pouze kvalifikační pneumatiku. Loterer po zkušenosti v F1 také říkal, že to, na čem jezdí F1, není žádná závodní pneumatika, že jediní, kdo vyrábějí závodní gumy, jsou u Michelinu. Je paráda vidět, jak na jedněch gumách ujedou 550 km a jezdí konstantní časy. Ale to není chyba Pirelli v F1, Pirelli jenom plní zadání.-
uzivatel000635
15:36 15.06.2015 XXXTak zrovna třeba Michelin vyrábí pro každý tým pneu "na mirka" , obouvají všechny týmy LMP1, ale každému dodávají speciální gumy jen pro ně. S tím Pirelli máš naprostou pravdu, dodávají to, co si F1 objedná. Z toho je jasně vidět, že se celá F1 dostala do stadia klinické smrti. Bohužel je to tak. A největší podíl na tom má ten senil BE.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek